Moje motorka je v servisu auto Jarov a už je zde přes tři týdny. Jedná se o rok starý stroj v záruce s řádně prováděným servisem dle servisní knížky. Vypadá to, že to nestihnout do měsíce opravit, protože jim Honda není schopná poslat náhradní díly. Je zde nějaká možnost odstoupení od smlouvy z důvodu dlouhé prodlevy při opravě?? V případě, že ano, za jakých podmínek?
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy
Každej na ně nadává jak jsou pomalý, nekvalitní, neochotný, neprofesionální.
Předpokládám že ten kdo je kritizuje by se ničeho podobného nikdy nedopustil ve své profesi a vždy všechno zařídí ku spokojenosti všech zúčastněných.
To mě naplňuje pocitem že v téhle zemi všechno funguje jako v ráji, jen ty servisy stojej za hovno.
A to je fajn ne? Nedej bože aby takhle fungovalo zdravotnictví, školství, stavebnictví, prostě všechny obory těch kteří si stěžují
To by bylo peklo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy
SuperSic58 píše: Johny_Servis> no ono stačí tam jen vyjet za hranice, hned seš v uplně jinym světě, třeba kvalita silnic u vubec vzhled a stav urbanizace. Jsme furt dálná rus..
No jo kecy, minulej tejden jsem jezdil po Německu, třeba v Berlíně je takovej bordel, nepořádek, že je to všude na Balkáně o hodně lepší. Vlézt do metra znamená hodně velkou dávku odvahy a dobrýho žaludku.
Jarda-Bekr píše: Baví mě číst tyhle debaty o kvalitě českých servisů.
Každej na ně nadává jak jsou pomalý, nekvalitní, neochotný, neprofesionální.
Předpokládám že ten kdo je kritizuje by se ničeho podobného nikdy nedopustil ve své profesi a vždy všechno zařídí ku spokojenosti všech zúčastněných.
To mě naplňuje pocitem že v téhle zemi všechno funguje jako v ráji, jen ty servisy stojej za hovno.
A to je fajn ne? Nedej bože aby takhle fungovalo zdravotnictví, školství, stavebnictví, prostě všechny obory těch kteří si stěžují
To by bylo peklo.
Asi takhle to vidi oni spravedlivi ktitici s ohromnym prehledem, kteri vsechno vi, vsecho znaji, od vseho maji klice, vsude byli dvakrat a kde byli jenom jednou, tam se zrovna podruhe chystaji.
hafi píše: Reklamacni protokol mam, dokonce je tam uzanana zaruka a napsano, ze se bude platit 0 korun. Ja to nejak extra nehrotim, ale sere me, ze jsem pul leta bez motorky kvuli oprave co trva hodinu. Chtel jsem jen mit nejaky informace, abych na ne mohl popripade trosku zatlacit, pokud by se to nejak vyrazne protahlo.
Kazdopadne vsem moc dekuju za nazory i odpovedi
zajimalo by me co reklamujes ze vis, ze oprava by trvala hodinku... protoze pokud je to tak easy, tak by stacilo vybrat dil z nove motorky, kdyz to servisu nestiha honda dodat a tim padem uspokoji tvoji potrebu, stihnou reklamacni lhutu a svet je v poradku.
dik za info.
1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
Slyšel jsem, že třeba u Yamahy musí objednávat originál díly vždy až objednávka bude obsahovat nějaké množství dílů, po jednom díle objednat nelze, takže se musí čekat až se jinému posere zase něco jiného a tak dál a dál a až když je to třeba pět dílů tak lze objednat. Proto jsou dlouhé dodací doby. Takže první čeká třeba měsíc a ten pátej to může mít už druhej den.
1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy
Naposledy editováno 15.08.2020 15:35:00
Jarda-Bekr píše: Baví mě číst tyhle debaty o kvalitě českých servisů.
Každej na ně nadává jak jsou pomalý, nekvalitní, neochotný, neprofesionální.
Předpokládám že ten kdo je kritizuje by se ničeho podobného nikdy nedopustil ve své profesi a vždy všechno zařídí ku spokojenosti všech zúčastněných.
To mě naplňuje pocitem že v téhle zemi všechno funguje jako v ráji, jen ty servisy stojej za hovno.
A to je fajn ne? Nedej bože aby takhle fungovalo zdravotnictví, školství, stavebnictví, prostě všechny obory těch kteří si stěžují
To by bylo peklo.
Hmm, momentální zkušenost s českým autoservisem...fotky toho asi řeknou víc - pan mechanik zapomněl pod ventilovým deklem při jeho pretesneni sestkovy šroub s limcem o délce cca 3 cm ( délku jen odhaduji, ale v hlavě je otisknuty ještě konec závitu z toho šroubu - to není ale na fotce)...práva hlava na V6 samozřejmě KO - přetržený rozvodový řetěz mezi vackama, všechny sací ventily ohnuté, nakopane písty, výfuková vacka je taky po smrti - oholené všechny zuby na ozubeném kole od pretrzeneho řetězu...a dělá jako by se nic nestalo, ani se to nepokusil zakamuflovat - že by vzal třeba nějaký důlčík a ty stopy po tom otisknutem šroubu rozklepal...jenom ten šroub vytáhl a hodil do pryč a myslí si, že to asi nepoznám ...ZMRD ....borec mi měnil obě hlavy - potkany motor kvůli prasklému šroubu napínací kladky rozvodoveho řemene - motor byl 40 000 km po rozvodech, které dělal on - šroub pravděpodobně přetáhl a strhl trochu závit v hliníkových prsech, šroub se tak dlouho ohýbal, až se strihnul, a nedokážeš mu nic..nicméně to jsem mu na hrb neházel, přece jen je to stará kára a xkrat se tomu dělali rozvody - závity v hliníku stojí za hovno, podle mě spíše konstrukční vada....s tema novyma hlavama jsem najel 2000 km, z pravé hlavy chcal olej - může byt, je to stará kára....tak jsem mu to dovezl, ať to pretesni a takhle to dopadlo asi tak po 200 km od pretesneni....asi jsem masochista, že jezdím pořád za tím jedním sulinem ..no a takové věci se dějí jenom mně : ))....
P.S. každý sebelepší mechanik tu práci začne po čase trochu ojebavat a takhle to pak dopadá...čili za mě - jsou to všechno sulini do jednoho, lepší si to pomalu udělat sám
Naposledy editováno 16.08.2020 18:20:38