bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: odstoupení od smlouvy
 
12.8.2020 v 21:09
Zdar kolegové motorkáři

Moje motorka je v servisu auto Jarov a už je zde přes tři týdny. Jedná se o rok starý stroj v záruce s řádně prováděným servisem dle servisní knížky. Vypadá to, že to nestihnout do měsíce opravit, protože jim Honda není schopná poslat náhradní díly. Je zde nějaká možnost odstoupení od smlouvy z důvodu dlouhé prodlevy při opravě?? V případě, že ano, za jakých podmínek?

Díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

odstoupení od smlouvy

12.8.2020 v 21:42 | Nahoru | #1
off Topic, ale Hondy sa kazia?

odstoupení od smlouvy

12.8.2020 v 21:43 | Nahoru | #2
Čistě laicky, pokud to řešíš jako reklamaci, tak po měsíci by jsi měl mít nárok na odstoupení od smlouvy, stejně tak, pokud je to opakovaná závada. Pokud to tam máš jako běžný servis, na opravu, která vznikla bězným opotřebením nebo případně tvojí chybou, tak těžko.

odstoupení od smlouvy

12.8.2020 v 23:32 | Nahoru | #3
Tak v prve rade musis mit “reklamacni protokol”. Pokud mas jen neco jako “zakazkovy list”, tak s tim nic nenadelas. Dale i kdyz teda budes mit reklamacni protokol, tak necekej, ze ti 31 den vrati kupni cenu motorky. To by bylo na dlouhy lokte a nakonec ti mozna, snad po roce dohadu vrati penize minus “amortizace” ale spis to nakonec, kdyz uz, tak vyresi omluvou a treba nejakym slevovym poukazem.

Toto jsou realne zkusenosti z reklamace aut v zaruce.

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 01:45 | Nahoru | #4
No ČOI je názoru, že vozidlo je spotřební zboží jako kterékoli jiné. Takže pokud uplatňuješ reklamaci, můžeš 31. den přijít pro peníze, ale spíš se bude prodejce bránit.
https://www.coi.cz/w...ze_dne_24.8.2016.pdf

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 05:56 | Nahoru | #5
Tak to bude ten korona, před pár lety jsem scháněl na afriku z roku 97 polepy a měli vše skladem v německu.

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 06:20 | Nahoru | #6
Tři týdny je moc?

1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 07:06 | Nahoru | #7
Samozrejme dle COI a obcanskeho zakonika je to jakoby jasne, ale v praxi to hlavne u aut (a asi i motorek) tak jednoduche neni.
Kdyz uz nic, tak servis udela velmi jednoduse to, ze 30. Den 1.reklamaci ukonci a hned rozjede 2. A ma zase 30dni cas.
Z hlediska selskyho rozumu pokud fakt cekaji na dil, ktery porad nejde, tak proc na ne byt nasrany. Kamos co dela v male nezavisle dilne servis motorek mi povidal, co jsou dealeri dilu obcas za zmrdy a pak to musi slozite vysvetlovat zakaznikum

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 07:07 | Nahoru | #8
V době Corony jsem čekal na díly 3 týdny a něco... Pokud ti dodavatel nepošle díl tak jako servis s tím nemůžeš moc dělat.

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 07:19 | Nahoru | #9
To je v pohodě, já mám auto v servisu pomalu už dva měsíce a borec s k opravě zatím moc nemá, ještě jede na jednu dovolenou a dostal by se k tomu až v září...jsem kkt, že jsem na něj vůbec čekal...každopádně mám tři auta, tak mě to tak nepálí...nicméně dneska auto převážím jinam...

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 08:20 | Nahoru | #10
Pokud jsi to koupil jako spotřebitel a pokud jsi uplatnil reklamaci u prodejce a můžeš to doložit (=máš reklamační protokol), tak teoreticky ano. V praxi jsem neslyšel o někom, kdo by to zkoušel... ale jestli do toho chceš jít, tak 31. den prokazatelně písemně odstoupit od smlouvy (tj. asi doporučeným dopisem). Ale prodejce se asi bude bránit, s tím počítej. Nicméně písemné odstoupení od smlouvy nemůže snadno ignorovat. Dej si pozor, abys ho na svůj plán neuporoznil předem, jinak ti 30. reklamaci zamítne a dáš si nové kolečko.

Ad prodejce vs. dodavatel dílů, to není problém zákazníka. Prodejce zákonný rámec své činnosti zná (minimálně by měl) a musí si to s dodavateli umět vyřešit. Pokud prodávám zboží a nezvládnu do 30 dnů vyřešit reklamaci, tak to prostě jde za mnou. Tak je to ve všech oborech, nevím, proč by motorka měla být výjimkou.

(reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 08:39 | Nahoru | #11

Johny_Servis píše:
Z hlediska selskyho rozumu pokud fakt cekaji na dil, ktery porad nejde, tak proc na ne byt nasrany. Kamos co dela v male nezavisle dilne servis motorek mi povidal, co jsou dealeri dilu obcas za zmrdy a pak to musi slozite vysvetlovat zakaznikum


Tohle zakaznika fakt nezajima a ani nemusi. To je jejich problem ze si neumi vyresit problemy s dealery dilu. Kdyz jsou neschopni, at to nedelaj. Nebo at proste trpej to, ze jim nekdo odstoupi od smlouvy, kdyz nejsou schopni dodrzet lhuty.
Neni vubec zadny duvod je omlouvat....

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 09:04 | Nahoru | #12
A zase jsme u toho - ano zakaznika to nemusi zajimat, muze odstoupit od smlouvy atd... ale co z toho ?

Mrda papirovani, borec bude po zbytek roku bez masiny i bez penez a priste az bude mit opet nejaky problem (muze byt) tak se to bude zase opakovat ?
Kdyz da servis nejakou slevu treba na servisni prohlidku jako kompenzaci za delsi cekani, je to podle me mnohem vyhodnejsi pro obe strany nez delat zbytecny dusno

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 11:37 | Nahoru | #13
Tak takový zákazníky bych chtěl mít pořad

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 12:05 | Nahoru | #14
Má rada je: čekej

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 13:29 | Nahoru | #15
honda mněla prý celosvětový problem - žádne díly se nedali obbjednat - celej system im napadli hackeři...kamarad u 1 r. auta honda civic v záruce čekal na opravu klimy víc jak 1,5 měsíce...opravili mu to asi 2-3 týdny zpátky....

Naposledy editováno 13.08.2020 13:34:43

1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 13:40 | Nahoru | #16
Možná to moc hrotíš.

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 14:06 | Nahoru | #17
Znam borce co dokazal vratit vw multivan + dostal zpet naklady na pravnika ( jeho švagr). Pokud o necem takovem uvažujes jiz ted vse konzultuj s pravnikem. Bez nej nemas šanci.

(reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 14:58 | Nahoru | #18

dezo.lakatos píše: Možná to moc hrotíš.

asi tak

odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 15:06 | Nahoru | #19
A to je normálny servis alebo niečo reklamuješ? Lebo síce som to z Tvojho príspevku tak nepochopil, ale všetci tu píšu o reklamácii...

EDIT: Ak je to normálny servis, zavolaj im a spýtaj sa, čo už spravili, keď tak by som si to zobral (a zaplatil) len to, čo už stihli opraviť alebo vymeniť a na zvyšok nech sa vykašlú.

Naposledy editováno 13.08.2020 15:07:52

1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 15:16 | Nahoru | #20
hoa,pokud máš motku rok a uvažuješ o vrácení tak to asi nebude dobou opravy:::::já jsem v březnu položil HD a doted čekám na nový rám a taky je to v origo servisu,kde čekají na nový rám protože v centrálním skladu v Belgii ho nemají,technik za to nemůže,svět se posral z Covidu a bude to ještě nějakou dobu trvat do normálu,R

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 15:38 | Nahoru | #21
roba> on neřeší přešvihnutý termín opravy bourané motorky, ale blížící se termín vyřízení reklamace (porouchaná motorka v záruce), po jehož uplynutí má možnost motorku prodejci vrátit a dostat zpátky prachy.

(reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 16:25 | Nahoru | #22
Teoretickou možnost.

vilemx píše: roba> on neřeší přešvihnutý termín opravy bourané motorky, ale blížící se termín vyřízení reklamace (porouchaná motorka v záruce), po jehož uplynutí má možnost motorku prodejci vrátit a dostat zpátky prachy.

(reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 16:50 | Nahoru | #23

vilemx píše: roba> on neřeší přešvihnutý termín opravy bourané motorky, ale blížící se termín vyřízení reklamace (porouchaná motorka v záruce), po jehož uplynutí má možnost motorku prodejci vrátit a dostat zpátky prachy.

myslím že zásah vyšší moci mu to neumožní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 16:51 | Nahoru | #24
vilemx> Prečo si myslíš, že to je reklamácia? Asi mi niečo ušlo, píše o tom, že to do mesiaca nestihnú, ale to neznamená nutne, že to je reklamácia - alebo sa mýlim?

Ak by sa jednalo o opravu po menšej nehode alebo hlavne bežnú údržbu a trvalo im to mesiac, tiež by som bol veľmi nespokojný.

(reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 17:01 | Nahoru | #25
Metric> Odvozuji to podle informaci z prispevku. Rok stara motorka v zaruce, Jarov jako dealer a autorizak Hondy, tricetidenni lhuta podle NOZ na odstraneni vady.

3 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 19:51 | Nahoru | #26
Reklamacni protokol mam, dokonce je tam uzanana zaruka a napsano, ze se bude platit 0 korun. Ja to nejak extra nehrotim, ale sere me, ze jsem pul leta bez motorky kvuli oprave co trva hodinu. Chtel jsem jen mit nejaky informace, abych na ne mohl popripade trosku zatlacit, pokud by se to nejak vyrazne protahlo.

Kazdopadne vsem moc dekuju za nazory i odpovedi

(reakce na) odstoupení od smlouvy

13.8.2020 v 20:45 | Nahoru | #27

hafi píše: Reklamacni protokol mam, dokonce je tam uzanana zaruka a napsano, ze se bude platit 0 korun. Ja to nejak extra nehrotim, ale sere me, ze jsem pul leta bez motorky kvuli oprave co trva hodinu. Chtel jsem jen mit nejaky informace, abych na ne mohl popripade trosku zatlacit, pokud by se to nejak vyrazne protahlo.

Kazdopadne vsem moc dekuju za nazory i odpovedi



Zkusil jsi zažádat o náhradní vozidlo? Jak psali ostatní, pokud je čekačka na díly delší, moc s tím nenadělají. Ke mě se v Jarově chovali vždy dobře...

1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy

14.8.2020 v 06:36 | Nahoru | #28
náhradní vozidlo tak možná skútřík Vision 110, pokud by měl štěstí a neměl ho zrovna někdo jinej Tady jsi v Český Republice V Německu by to motorku opravili do pár dní. Tady na to kašlou, typickej českej přístup, laxnost, neschopnost, apatie..
Třeba loni jsem odtáh auto do jednoho servisu, nejelo.. Po tejdnu mi borec zavolal, že chlapi nemůžou odhalit závadu, ať si to zas odvezu.. Odvez jsem to do jinýho servisu a tam borec během 15 minut identifikoval vadný hallův senzor... Super. Mělo to ale malou vadu na kráse, měnil ho 2 měsíce... Prej hodně práce atd atd

1 reakcí na tento příspěvek odstoupení od smlouvy

14.8.2020 v 07:24 | Nahoru | #29
V nemecku je vubec trava zelenejsi a snih bilejsi... hlavne v tom byvalem vychodnim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odstoupení od smlouvy

14.8.2020 v 08:39 | Nahoru | #30
SuperSic58> No nechci ti brát iluze,ale já mám teda zcela opačné zkušenosti. Jednou porucha v záruce u kamionu. V Hamburgu objednaný servis,přes české zastoupení značky. Pak už jen ponižení,zmar,ignoranství,šlendrián.amaterismus a prostě vše nej...horší co si člověk může vzpomenout.... Bylo toto všechno nutné kvůli jedné baterce??
Podruhé výměna EGR ventilu u dodávky. Nechali to dělat učně,bez jakéhokoliv dohledu.Od 8hod do 17,30hod. Už jsem myslel že si to udělám sám!! Ale tam se aspoň chovali ke mě jako lidi. Kafe,pití,když byl oběd,tak se mě ptali jestli mě mají něco dovézt apod. Takže bych docela řekl: Zlatí čeští lemplové

Naposledy editováno 14.08.2020 08:39:49
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist