Tusite nekdo co muze spusobovat tenhle problem?
Motorka je Triumph Speed Triple 1050 rok 2005
Video demonstrace
www.youtube.com/watch
Popis problemu:
- nekdy motorka nastartuje bez problemu
- nekdy nastartuje, ale ma nizke otacky, kolem 1000rpm, po par sekundach chcipne
kdyz pak skusim startovat okamzite znovu, tak nastartuje jak ma (otacky kolem 2000) a vse je bez problemu
- nekdy nejde a nejde a nejde nastartovat. starter toci, slyset ze baterie ma silu, protaci se starter, ale vypada to jakoby ta motorka nemela iskru nebo palivo.
Starty kdy to nastartuje a chcipne mi pripadaj jako kdyz na stare motorce nedate sytic..nejak to nastartuje, ale ma to pak nizke otacky a chcipne to. Slysel sem, ze tyhle bajky misto sytice maj nejakou soucastku, ktera ovlada volnobezne otacky (idle valve? stepper motor?) vubec netusim.
Svicky jsou nove - a delalo to i se staryma. Baterie taky nova, a delalo to i se starou.
Mate prosim nekto naky tip kudy se vydat dal? Jak bych moh odskouset jestli to ma isrku? Jestli fungujou civky? Jestli to dostava palivo?
DIky moc za rady!
Řešil jsem úplně ten stejný problém na Daytoně 955i. Ze začátku pomáhalo několikrát za sebou otočit klíčkem, aby čerpadlo dlouho tlačilo a dotlacilo. Pak už to bylo úplně v háji a nepomáhalo. Když zmeris tlak paliva, bude po vypnutí čerpadla rychle klesat k nule. Měl jsem někde u toho regulátoru vadný o-krouzek a samotný regulátor udržel o cca 10 psi méně než měl dávat minimum. Myslím, že u té 1050 to bude stejný problém.
Hledej 955i fuel pressure mod.
Palivo to nevyzera byt lebo hodne toho paliva smrdi pri tych pokusoch o startovanie.
Ked mrknete na video vyssie na moju pravu ruku tesne pred tym ako to chytne - to je start po jazde za tepla.
Uvedomil som si ze ked z motorky brutalne citit benzin, ale nejde nastartovat a dava aj iskru, tak uz ostava iba vzduch. Pootocenie plynu potiahne lanko. To pootvori skrtiace klapky a da motorke viacej vzduchu.
Tak som skusil vymenit vyfuk a namiesto tohto kratkeho tam dal seriove (dva velke pod sedlom s katalyzatormi).
Motorka zrazu startuje citelne lepsie (aj ked je to tazke teraz testovat kedze uz mrzne).
Moja otazka teda je:
Myslite si, ze aftermarket kratky vyfuk namiesto 2 velkych vyfukom pod sedadlom v kombinacii so seriovym filtrom moze sposobit ze sa rozhodi bohatost zmesi alebo nejaky iny efekt ktory vyfuk na motor ma mat az do takej miery, ze ta motorka ma problem so startovanim????
Teraz ked premyslam tak ta motorka mala vzdy aj akusi vacsiu spotrebu nez by mala mat. Mohlo by to znamenat ze som mal prilis bohatu zmes a preto to neslo. A to ze so seriovym vyfukom to ide nie je nahoda ale realna pricina?
(este mala poznamka - ECU v tejto motorke podla chalanov na triumph klube ma problem, ze stale aj za studena aj za tepla startuje na prilis bohatu zmes a nevie kompenzovat situaciu kedy uz motor bol nastartovany a startnut ho s chudobnejsou zmesou...)
Som z toho jelen, diky za rady!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 47 | 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík |