bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MT09 - 2014 - reflash ECU - yamaha doporučení
19.6.2020 v 11:36
Zdravím lidi,

řeším cukání motorky v nizkých otáčkách a rychlostech, tj. < 50km/h, otáčky cca mezi 2000 - 5000.. Mám k tomu celo akrapa, s běžným filtrem(žádný KN apod), mapy neupravovány(není potřeba dle výrobce), při zápřahu to nedělá, jelikož tam letí bohatá směs. Nastavení bohatosti směsy přes diag moc nepomohlo.

Googlil jsem, hledal jsem a došel jsem i k doporučení nechat si přehrát ECU na novější, co se u rv. 2014 doporučovalo. Verze ECU z 2015 pro rv 2014 by měla být lepší, ale tento reflash se projeví i v jizdních vlastnostech.. A bohužel někteří z těch, co podstoupili tento jednosměrný krok si pak stěžovali, že je ten "nový" jizdní projev divnej/nelíbil se..

Chci se tedy zeptat, má někdo MT09 rv.2014 s reflashem ECU, kterou doporučovala Yamaha? Chcel bych znát Vaše názory.
Téma jsem hledal, ale nedohledal zde.. Takže zakládám nové.


Díky

MT09 - 2014 - reflash ECU - yamaha doporučení

19.6.2020 v 14:47 | Nahoru | #1
Kamarad nechal odbrzdit mt09, odtsranil vykonovy restrikce na prvnich kvaltech a dal obousmernej quick shifter ... rekl bych ze to mirne cuknuti ze zavreneho plynu tam je porad. Ale to je proste yamaha. Jinak to ted jede uplnej nesmysl. 1-2-3 me vytrhlo dech a to razeni je bozi.
Na FZ1 sem zprvu nadaval, ale jak sem najel kilometry, zapesti se to naucilo a byl pokoj. Nebo sem to zacal drzet vic pod krkem?

MT09 - 2014 - reflash ECU - yamaha doporučení

19.6.2020 v 17:16 | Nahoru | #2
Je to spíš cukání u stabilně stejného plynu, jakoby ztratila výkon a pak zase dostala dech, což by mělo být právě o tom, že ten AF poměr je chudčí pod 6tis otáček a prej to ten update z 2015 fixuje, ale mění se i celkově projev moto. Právě proto by mě zajímal nějaký názor kdo tento "upgrade" podstoupil.

Naposledy editováno 04.07.2020 15:42:17

MT09 - 2014 - reflash ECU - yamaha doporučení

14.7.2020 v 22:34 | Nahoru | #3
Co někdo další, nějaké zkušenosti?
Edit: Odpojil jsem lambda sondu a je to mnohem lepší.. Dělá to Open/Close loop AFR směsi. Takže je potřeba to udržovat v bohaté výši.
Což odpojení lambdy uplně nezajistí výkyvy, ale je to mnohonásobně lepší. Chce to nasimulovat vyšší signál z lamda sondy do řídící jednotky. Co jsem koukal po EN fórech, tak do chce max 13.6 poměr, ne víc. tj. příklad 14.7 apod.

Naposledy editováno 27.08.2020 18:58:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6
Poptavam parkovani motorky v Milovi... Yamaha MT-09 Dan75 0 19.3.2024 v 19:37 Dan75


TOPlist