Můžete mi prosím někdo napsat, jak to tedy je? Děkuji za odpověď.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
dablik12 píše: bylo to v klidu u zaverecnych jizd kuzelu atd.??ted jsem videl video s lonska na youtube jak se klickuje mezi kuzely tak mam s toho hruzu to klickovani a dodrzovani rychlosti 40km/h nebo 50km/h nebo zastaveni 12m..celkem tak 10-12 ruznych veci musis udelat ....mozna kazda autoskola to ma jinak no.
Nejhorší smrt je z vyděšení...na rychlosti komisař nebazíruje ani u slalomu ani u brzdění nebo vyhýbacího manévru, jednoduše proto, že ji nemá jak změřit (pokud si teda nedotáhne ke zkoušce lidar, ale to jsem ještě neviděl....). Při brzdění nesmíš začít brzdit mimo vyznačenou zónu, u vyhýbacího manévru nesmíš brzdit vůbec. Ale jestli jedeš místo padesáti čtyřicet...důležité je působit jistě, nedělat kraviny, a mělo by to být v pohodě...i při té osmičce nakonec jedno dvě došlápnutí tolerují, je to lepší, než se zoufale snažit nepoložit nohu na zem a praštit s motorkou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
Radar je třeba u nás samozřejmost jak při výuce tak při zavereckach, nejakej obyc na trojnozce stačí, nemusí být kalibrovany a za tisíce...