Je vubec možný mit Exc 125 na řidičák do 125ccm( A1) kdyz je tam omezeném počet kW?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A1
Když je to omezený, tak ty kW musí sedět, jinak na tom s A1 legálně jezdit nesmíš..
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák A1
Ale legální to úplně není...
2 reakcí na tento příspěvek Řidičák A1
dva_hrnce píše: Pokud bude mít v papírech max 11kW a při případném průseru to nebude nikdo zkoumat, tak můžeš.
Ale legální to úplně není...
Proč by to nemělo být legální? Napsali míň než 11kW, a to je jediná hodnota, která platí.
Spíš bych si dal bacha, aby v techničáku byly zapsané ty menší kola.
2 reakcí na tento příspěvek Řidičák A1
Jak je zmíněno - spíš si pohlídej zapsání těch motard kol a potom už jde jen o to, jestli na sebe vezmeš to riziko, který to s sebou nese.
Chtěl bych nejakou levnou ale kvalitní a dravou motorku na motardech
Peníze mam z brigád takže vydělám tak 50max do prosince kdy bych si chtel začít delat ridicak.
Ale zase nechci nejakou starou šunku nebo číju za 15.
A radši bych bral 2takt než 4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Ale nějak jsem tam nenašel, jak se ta "přiškrcená" verze změní na normální, protože všechny úkony a nastavení se týkají té normální verze. Takže když udělám všechno podle manuálu a zahodím z motorky věci, co tam podle manuálu být nemají, svět je v pořádku, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Problém by nastal s tou nehodou
Jinak jak pišou nahoře hlavně si pohlídat zapsaný SM kola, protože jinak to je oser sám jsem to absolvoval.
Problem bych spíš viděl v tom o čem už se tady psalo několikrát. Když tu moto stavěli tak nikdo nepředpokládal že s ní někdo pojede furt plnej po silnici. Co tim chci řict je že ano v enduru dostane záhul na trati taky, ale ani tak si nemyslím, že by někdo vydržel jet v terénu furt plnej byť je to 125ca. Za to na silnici ten plnej dokážeš držet docela s přehledem a to nemusíš být žadnej machr. Motor bude dostávat slušnej záhul.
Ale i tak...pokud to opravdu chceš tak si myslím že s tim dokážeš žít, jen jsem na to chtěl upozornit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Kohlstein píše: Dave81> V souvislosti s tím, v návodu je napsané toto:
Ale nějak jsem tam nenašel, jak se ta "přiškrcená" verze změní na normální, protože všechny úkony a nastavení se týkají té normální verze. Takže když udělám všechno podle manuálu a zahodím z motorky věci, co tam podle manuálu být nemají, svět je v pořádku, ne?
Já rozumím jak to myslíš.
Ale lidi jsou prostě svině. Po nehodě stačí motorku nafotit a je evidentní, že není v konfiguraci tak, jak byla homologovaná. Pak už to bude právní válka - tzn.problém pro toho, co motorku řídil. Jak to dopadne netuším. Proto jsem psal, že je to o ochotě nést riziko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Co by jste si pořídili Vy když by Vám bylo 16let řidičák A1 a milujete Supermoto(querly-youtube) a i silniční motorky
Moje volba by byla místo KTM Yamaha DT
Nebo Aprilia SX 125 z doby, kdy to byl ještě dvoutakt. Nebo MX 125 . Bazoš
Nebo něco staršího - Cagiva Supercity, Yamaha TDR, Gilera Freestyle (tu asi neseženeš, ale existovalo to )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Kohlstein píše: Dave81> Nerozumíš. Předpokládám, že na motorce bude všechno povinné - funkční světla, blinkry, blatník, RZ, zrcátka, atd. Ale já jako uživatel hovno poznám a může mi to být úplně jedno, jestli je jiná díra do výfuku nebo se posunul doraz na plynu. Já mám pane policajt v papírech 8kW a nikdy jsem nejel přes 90km/h.
Ale rozumím. Jenže odpovědnost za shodu vozidla s údaji v TP ti nikdo neodpáře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Dave81 píše: Ale rozumím. Jenže odpovědnost za shodu vozidla s údaji v TP ti nikdo neodpáře.
Nemáš spíše odpovědnost provozovat vozidlo způsobilé k provozu na veřejných komunikacích? Nemyslím si, že je v zákoně "odpovědnost za shodu vozidla s údaji v TP". Teď to nemyslím nijak zle, pokud víš, kde je podobná povinnost uvedená, tak ji prosím nalinkuj, rád si ji přečtu.
Obecně mi to přijde jako blbost, protože kupa změn tě posune mimo údaje v TP, výfuk, sání, kufry, samolepky, svody, řídítka, zrcátka, plexi, vytahání řetězu, mapa - jen tak podle údajů, které mě napadly (hmotnost, výška, šířka, barva, rozvor, výkon, krouťák). Proto doufám, že podobná povinnost neexistuje, jinak by se z toho mohla to budoucna vyklubat hrozná buzerace .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Ta motorka je v tom homologovanem rezimu nepouzitelna a u 125 to bude platit dvojnásob.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Co by jste si pořídili Vy když by Vám bylo 16let řidičák A1 a milujete Supermoto(querly-youtube) a i silniční motorky
Moje volba by byla místo KTM Yamaha DT [/quote
Podobnou otázku jsem řešil s dcerou před 4-mi roky. Pro syna to už mám vyřešené s předstihem. Viz můj profil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák A1
Ale tady v diskutovaném tématu je jedno úskalí - omezení ŘO výkonem motorky. Stejný případ jako když koupíš škrcenou moto na 35 kW a vyndalš škrtící sadu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 1995 plasty KTM EXC 125 | SvatoslavJAWA | 10 | 25.1.2024 v 20:49 helbi |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Stažení kw KTM EXC 125 | Šimča_ | 9 | 27.8.2023 v 21:21 Mr.Dreamer |
12V zás KTM EXC 125 | Vojtech193 | 1 | 25.8.2023 v 19:49 ja1 |