1 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
Priste zkus nejdriv premyslet a pak teprve neco delat.
sponka ze zavitu v oleji byt muze, ale do obehu oleje by se dostat nemela. Spis bude zabava pri dalsi vymene oleje
1 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
2 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
2 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
Naposledy editováno 26.05.2020 21:15:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strzeny zavit na vane
assassin píše: Clovek tim domácím servisem obcas opravdu dost ušetři
JJ lepsi si to nechat dorvat "profi" mechanikem, kterej momentak nepotrebuje, protoze ma v ruce cit. Dat treba nekomu auto, kdo ma vzduchovou pistoli. Tak to pak na to mam doma metrovou trubku
Naposledy editováno 27.05.2020 06:23:39
1 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strzeny zavit na vane
1 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
hele ja taky vse na motorce delam sam. Jen jsem proste napsal poznamku, ze se to casto vyplati. coz je tu ted pomerne bezne - rozebranej tlumic a nevite kde sehnat gufera, strzenej zavit a nevite co s tim...
Naposledy editováno 27.05.2020 07:29:16
2 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
Pro zakladatele: Stržené výpušťák je častá závada. Normálně existují sady na opravu pro přetáhnutí závitu na větší zátku. Je to závitník a k tomu několik kusů zátek. Stojí to pár korun. A vanu nemusíš ani sundávat. Můžeš napsat na FB do nějaké skupiny, jestli někdo tu sadu nemá. Většinou si lidi opraví svůj závit a pak jim 5 kusů zátek se závitníkem zbude.
Naposledy editováno 27.05.2020 08:08:53
1 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
Jinak strhnout závit na výpušťáku je docela kumšt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strzeny zavit na vane
assassin píše: on ten momentak je casto to co ten sroub strhne - proto ti se zkusenostma veri spis na ten cit. ten utahovaci moment vetsinou nepocita s tim ze ma to auto za sebou 40vymen oleje…
hele ja taky vse na motorce delam sam. Jen jsem proste napsal poznamku, ze se to casto vyplati. coz je tu ted pomerne bezne - rozebranej tlumic a nevite kde sehnat gufera, strzenej zavit a nevite co s tim...
40 výměn oleje nezažije snad žádný stroj, ale jistě si to myslel jen obrazně, ale najdou se vyjímky. Mám jedno auto, pracovní dodávku Mastera, a ta ted o weekendu měla 425tis najeto za 3 roky. Koupená 2017 funglovka. Olej měním cca každých 45-60 dní (dle nájezdu 25ti km) Závit je tam pořád jako novej a dělám to bez momenťáku a měděnou podložku dávám vždy novou. Je to jen v rukách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strzeny zavit na vane
MartasUS píše: 40 výměn oleje nezažije snad žádný stroj, ale jistě si to myslel jen obrazně, ale najdou se vyjímky. Mám jedno auto, pracovní dodávku Mastera, a ta ted o weekendu měla 425tis najeto za 3 roky. Koupená 2017 funglovka. Olej měním cca každých 45-60 dní (dle nájezdu 25ti km) Závit je tam pořád jako novej a dělám to bez momenťáku a měděnou podložku dávám vždy novou. Je to jen v rukách.
skritek ma benzinove bawo (a tusim jeste benzinove Mondeo?) … tyhle auta mivaji 400-500tis (aspon kdyz se tu resi, jaky jsou novy auta strasny kramy, tak se tu pise, ze ty stary poctivy jsou na 500tis teprve zajety) a meni se tam olej cca po 12tis km … takze jsem proste ty dve cisla jen vydelil….
Naposledy editováno 27.05.2020 08:58:55
shwinn píše: assassin> Nedelal jsem to poprvy mozna tak po sedesaty nijak sem ten sroub nerval a stejne se protocil myslim ze ten zavit byl nacatej predchozim majitelem otazka je jestli je lepsi dat pri dalsi vymene novou vanu nebo tuhle opravit
Takže tys ten šroub už dotahoval minimálně 10x ale zkurvil ti to předchozí majitel? Zajímavý
Na druhou stranu, šrouby v hliníku se mají tendenci se hryznout, takže nevím je to tak pade napade...když občas zkontroluješ to dotažení, nebo že to neprosakuje, tak bych to asi dojezdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strzeny zavit na vane
SVSkritek píše: assassin> Jako na aute mam taky strzeny vypustak od nekoho. A je tam asi helicoil vlozka. A ta se ted trochu protocila kdyz jsem to utahoval momentakem. Tak taky nevim co s tim pro pristi vymenu . Uz ted tam trochu sakne olej, ale zatim to neresim.
[/img]
Mám totéž několik let, v servisu mi ztrhli závit (nezapomněli naúčtovat opravnou vložku) - servisováno bylo do té doby pouze u nich, takže případné přetažení jde na jejich vrub. Při výměně oleje jde šroub i s vložkou a sáknlo to, takže sem to zalepil loctitem a už to nepovoluju, olej si odsávám horem.
K odsávání horem mám poznatek za těch několik let. Dělám to na svých a bráchovo, dohromady máme pořád cca 6 aut a vychází to tak, že u půlky se horem odsaje víc, než vypouštěním, u půlky aut míň. Kdysi sem tu četl o tom diskuzi, tak mně to vychází, že to závisí na konkrétním motoru.
Naposledy editováno 27.05.2020 09:36:29
3 reakcí na tento příspěvek Strzeny zavit na vane
na fixaci částic kovu a špon mohou posloužit drobné silné magnety ( z číny za pár dolarů) kterými se obloží olejový filtr nebo obojí, bez ohledu na tlak oleje zastaví jejich cirkulaci