Naposledy editováno 26.05.2020 04:15:24
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
A k cukani. Mas dobre nastavené lanka?
(reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Takže, když před zatáčkou přeřadím a najíždím se zavřeným plynem a motorka mi ještě před zatáčkou brzdí motorem, tak je to špatně?
Mám jet zatáčku už od začátku pod plynem?
Naposledy editováno 26.05.2020 08:32:26
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Naposledy editováno 26.05.2020 08:43:28
Já jsem si jednou z dlouhé chvíle hrál s nastavením map a zajímalo mě co se stane když nastavím aby při zavřeným plynu nad 2000 otáček nešel žádnej benzín. ( mě to totiž při zavřeným plynu střílelo do výfuku, tak mě zajímalo co to udělá, když tam nepůjde benzín vůbec, co to udělá)
No nedalo se s tím vůbec jet skákalo to jak klokan , ale fest, musel jsem to přepnouz zpět abych vůbec dojel. Při zavření plynu ten dvouvál dost brzdil a pak při přidání plynu to střelilo a motorka vždycky vyletěla dopředu že jsem málem slítl. Záávěr z toho byl, že při zavřeném plynu musí jít do motoru benzín kterej pomhá motoru tak aby tolik nebrzdil a pak při přidání plynu plynule zvyšoval záběr. Když je to zavřený, tak se to nejspíš vychladí a taky se tam něco bude dít se směsí. Určitě tady budou experti kteří to popíšou proč to tak dělá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Také nemám problém s cukáním v otáčkách. Ale jakmile někde zaklapneš plyn a chceš znovu přidat, tak je tam kopanec.
Jedině to eliminovat krátkým vymáčknutím spojky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše: HondaOK> Ale jakmile někde zaklapneš plyn a chceš znovu přidat, tak je tam kopanec..
to je ale podle me proste typicke chovani jednovalce...
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Ve tvém případě bych doporučoval v první řadě najít jezdce se stejným strojem, ideálně stejně zpřevodovaným a ze stejného roku a porovnat rozdíly. Pokud bude něco jinak, tak se podívat na klasické věci, jako přívod vzduchu, přívod benzínu, svíčka, chod lanka plynu, etc.
Pokud to bude to samé, hodně udělá styl jízdy. Moje kawa je také ucukaná, pokud jedu "klidným" tempem, ve chvíli, kdy jedu agresivněji je krásně plynulá a nemám problém. Už si nepamatuji, který Duke to byl, ale když jsem na tom jel, chovalo se to více jak motard, než naháč, chtělo to hrubé zacházení, důrazně na brzdy, důrazně na plyn, zatáčky skoro styl "motokros" (přivalit, rychle to zalomit, v nízké rychlostí a max náklonu zatočit a hned co nejdříve plnej knedl).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Pod to se mohu podepsat. Mám to stejně.
Podle všech zásad při jízdě na silnici by mělo být před zatáčkou vždy odbrzděno a mít zařazenou správnou rychlost, kterou pak zatáčku projíždím. V zatáčce na silnici se nebrzdí. Takže v nějaké táhlé zatáčce vždy po přidání plynu dostanu stejně kopanec.
(Na okruhu můžete viset na brzdách až k apexu. To je ale jiná situace.)
Naposledy editováno 26.05.2020 12:37:49
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše:
Podle všech zásad při jízdě na silnici by mělo být před zatáčkou vždy odbrzděno a mít zařazenou správnou rychlost, kterou pak zatáčku projíždím. V zatáčce na silnici se nebrzdí.
Jo správně.
ktmduke390 píše:
Takže v nějaké táhlé zatáčce vždy po přidání plynu dostanu stejně kopanec.
No...přidat trochu plyn na začátku zatáčky (tady bude ten kopanec) a samotnou zatáčku projíždíš s mírným přidáváním plynu a ke konci víc.
Nicméně jak získáš zkušenosti a zvykneš si na stroj, tak jde hodně věcí dělat prasácky Já si cukání plynu užil zase na ER-5...
EDIT:
Jinak máš lehkou hbitou motorku, která toho v zatáčkách hodně zvládne, takže je to hlavně o zvyku
Naposledy editováno 26.05.2020 19:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše: Mr.Dreamer> "Moje kawa je také ucukaná, pokud jedu "klidným" tempem, ve chvíli, kdy jedu agresivněji je krásně plynulá a nemám problém. Už si nepamatuji, který Duke to byl, ale když jsem na tom jel, chovalo se to více jak motard, než naháč, chtělo to hrubé zacházení, důrazně na brzdy, důrazně na plyn, zatáčky skoro styl "motokros" (přivalit, rychle to zalomit, v nízké rychlostí a max náklonu zatočit a hned co nejdříve plnej knedl)."
Pod to se mohu podepsat. Mám to stejně.
Podle všech zásad při jízdě na silnici by mělo být před zatáčkou vždy odbrzděno a mít zařazenou správnou rychlost, kterou pak zatáčku projíždím. V zatáčce na silnici se nebrzdí. Takže v nějaké táhlé zatáčce vždy po přidání plynu dostanu stejně kopanec.
(Na okruhu můžete viset na brzdách až k apexu. To je ale jiná situace.)
Tohle super způsob pro nabití se frňáku v utahující se zatáčce. Jezdi, jak uznáš za vhodné, radu jsem napsal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Mr.Dreamer píše: Tohle super způsob pro nabití se frňáku v utahující se zatáčce. Jezdi, jak uznáš za vhodné, radu jsem napsal...
Nepochopil jsem, v čem jsem tvojí radu špatně pochopil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše: Nepochopil jsem, v čem jsem tvojí radu špatně pochopil.
ktmduke390 píše: ...V zatáčce na silnici se nebrzdí...
V tom s tebou nesouhlasím, ale jak jsem psal, svůj názor ti vnucovat nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše: Mr.Dreamer> Nechám se rád poučit od zkušenějších. Já zatím žádné zkušenosti nemám. Jsem začátečník a zatím spíše (asi špatný) teoretik. Praxi nemám veskrze žádnou. Mě jen překvapilo to kopnutní i při nepatrném přidání plynu a jsem z toho na větvi. Zatím nemohu souhlasit nebo nesouhlasit s někým, protože o tom naprosto nic nevím. Jen sháním informace a rady.
Jestli chceš, klidně se můžeme někde v krkonoších potkat, nebo ještě lépe na železňáku, tam je jedna slepá utahující se zatáčka, kde je hrozně dobře vidět, proč je fakt potřeba umět před apexem brzdit.
Jít na plyn ještě před tím, než motorku položím do zatáčky, kvůli tomu, že mám hrubý nástup plynu, je podle mě recept na průser.
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Vyčistit, používat Vervu, dávkovat VIF do benzínu. Seřídit TPS sensor. Verva pomůže i vstřikovačům.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
kazdopadne jsem rad ze zadny z mych jednovalcu nedela to co popisujete
(reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Naposledy editováno 27.05.2020 09:13:18