Vyměnil jsem:
- opravné sady karbecu, jehly, trysky, šroub bohatosti směsi, těsnění, podtlakové membrány
- příruby mezi karbcem a hlavou motoru
- ventily sytiče
Udělal jsem:
- synchronizaci
- šroub bohatosti směsi nastaven na dvě otáčky
- lanka jsou volné
Jediný poznatek co mám je, že když shodím air box tak otáčky klesaji hezky, ale pak nejde motor vytočit přes 5tis. S airboxem jde normálně vytáčet, ale když otačky padají zastaví se cca u 3tis. a pak padají velmi pomalu, skoro vůbec.
Díky moc za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
Taky můžeš vyšroubovat vždy jednu svíčku a zkusit nastavit volnoběh / padání otáček na každém válci zvlášť.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
(reakce na) Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
Adis16VT píše: Doladil jsem jsem ty hladiny, šroub volnoběžné směsi je 1 a 3/4 otáčky, seřídil jsem volnoběh, ale stejně když je zahřatá tak to stejný, otáčky zustanou viset u 3 tis a nepadají dolu, musím je stáhnout, že zatáhnu sytič, pak spadnou na 1 tis a drží se tam. Na studeným motoru to až tak nedělá jak na teplým.
Co zanamená, že musíš stáhnout sytič? To ho máš pořád vytaženej?
A co filr? Originál nebo nějký KN? Trochu popiš jak jsi dělal ty hladiny?
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
(reakce na) Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
Adis16VT píše: Ahoj, takže nic, pořád stejný, karbce jsou čistý, včetně trysek. Pořád nejde dolu z otáček. Když to nechám běžet jen na jeden válec tak nevytočím víc jak 3tis takže nemůžu zjistit, která strana to dělá.
Prošťochnul jsi ty volnoběžné trysky měděným drátkem, nebo ne? Nějaké foukání nestačí.
Když povolím šroub od volnoběžných otáček, ten co je z boku levýho karbce, tak otáčky padají krásně, moto jde normálně vytáčet, jen pak nedrží volnoběh. Když šroub volnoběžných otáček seřídím tak aby moto držela volnoběh, tak pak je zase problém, že otáčky po vytočení zůstanou viset.
Tohle dělá malá díra ve volnoběžné trysce.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
(reakce na) Kawasaki KLE 500 Dusí se, pomalu padají volnoběžné otáčky
Do difuzoru by měl volnoběžný okruh vyusťovat dvěma dírkama, pod škrticí klapkou a za ní. Je to volné?
Ty pokusy děláš pořád s jedním benzínem? Nechceš si zajet na Benzinu pro Vervu?
Poslední věc, mebrána karburátoru musí být perfektně těsná proti hornímu víčku. Může být křivé víčko, zkus trošku silikonu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |