1 reakcí na tento příspěvek Zase ty STK
https://www.idnes.cz...052_eko-doprava_mato
1 reakcí na tento příspěvek Zase ty STK
1 reakcí na tento příspěvek Zase ty STK
No a dnes je všechno jinak.
1 reakcí na tento příspěvek Zase ty STK
Naposledy editováno 06.05.2020 14:25:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ty STK
cmiral píše: Mě taky roky na F1 i O1 píšou korozi výfuku i když je zdravý, to ho mám šmrdlat stříbřenkou jako před 30 lety? Ti kokoti se kryjí a proč? Jasně jen si plní kvóty závad aby nebyli podezřelí? Stejně berou ti pracovníci.
Myslel jsi samozřejmě mzdu.
1 reakcí na tento příspěvek Zase ty STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ty STK
Terminator_800 píše: Ano bohužel všechny ( vše co zapíše technik), ale zrovna koroze by měla mít výjimku(povrchová) zrezlý kotouče už teď neprošly a ani neprojdou.
https://www.idnes.cz...doprava_mato [/quote]
Příspěvek z diskuze pod článkem, taky by mne to zajímalo :
Štefan Friča 72836
To je typické zneužívání pandemie. V Česku se dostávají na pořad i buzerace, které by za normálních okolností nikdy neměly šanci. Bylo by zajímavé přečíst si originální směrnici nebo nařízení EU, protože nezřídka se v podobných případech ukáže, že se ze strany EU jedná jen o doporučení, nikoli závaznou povinnost . Rv
Každopádně kvůli Covid byla hromada služeb i firem v útlumu, takže logiku zvýšeného náporu teď s restartem bych viděl jinou... Jen když kouknu kolik taxíků, busů a firemních aut bylo ze hry po cca 6 týdnů, to se musí někde projevit.
A úřady nejely, přepisy taky byly problém... Těch evidenček teď bude mraky.
Naposledy editováno 06.05.2020 17:53:08
2 reakcí na tento příspěvek Zase ty STK
Při evidenčce ? Takže je asi běžné,,že nové auta mají korozi výfukového potrubí už když vyjedou z fabriky.
To je zjištění za cca poslední 2 měsíce v této novodobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ty STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ty STK
Koudy01 píše: To je normál .Já mám třeba na autě s bubnovýma brzdama rezavý kotouče...
Já měl jednou u motorky v lehkých závadách zapsaný chybějící kryt řetězu. Dokonce to ani nebyla lež, protože mám hřídel (kardan)
Auto musí stát na lince 45 minut, člověka to s**e protože to tam jen stojí, ale všude jsou kamery... že.
Já bych s těma bubákama počkal.
S brzdama, řízením atd. nelaškuju a na STK nečekám. Jinak na technickou bez přípravy, většina závad se dá do 30 dnů napravit. Je to levnější a navíc při opakované STK se kontrolují pouze závady z protokolu nikoli celé auto.