Naposledy editováno 16.05.2021 22:35:26
1 reakcí na tento příspěvek V 90 km/h nejede
Ja56 píše: Řídící jednotku to nemá žádnou.
ale má, to je tá čierna kocka čo do nej idú drôty z toho snímaču. Potom z toho idú drôty do indukčnej cievky. Volá sa to Cdi, dci , tyristor , všeobecný názov je riadiaca jednotka. Ja som napísal piadiaca jednotka lebo to je všeobecný názov pre ten sersám-zariadenie. To ej to isté ako keď nazvem dynamo, alebo alternátor že to je generátor. Niektoré motorky to majú integrované do indukčnej cievky. No, k veci, ako písal assasin a ešte v takýchto situáciách pri diagnostike som motorku naštartoval a šklbal s drôtikmi či niečo nezačne vynechávať. To odvzdušnenie ako písal assasin vie teda poriadne potrápiť roz som na svojej 634 pátral celý deň, a už som pol motorky namontoval z kamošovej a šiel som dávať dolle valce, že je to pridreté. To odvzdušnenie ziistíš tak, že budeš jazdiť s otvreným víčkom nádrže , ono nedostáva vzduch a v nádži sa urobí podtlak a netečie benzín do krburátoru. Možno máš oxidáciu na prívode paliva do karburátoru ako je uzatvárací ventilček na plaváku a tečie tam málo benzínu. Ten elektronický sytič, ma tiež raz potrápil , viem dával si nový, ale raz som robil skútra a ten skurv...ný sytič zaplo keď bol teplý motor , normálne za jazdy a motor zdochol. Skoro ma drblo z toho. Dal som mechanický a bolo.1 reakcí na tento příspěvek V 90 km/h nejede
Pokud jedu po okreskách, kde často řadím a střídají se různé otáčky, je to ok. Když ale najedu na nějakou rovnou rychlou silnici, kde se jede 100 a více, po nějaké chvíli začne pravý válec vynechávat, jako by docházel benzín, až zdechne úplně a jede to jen na jeden. Když uberu, dejme tomu na 70, zlepší se to, ale někdy musím i zastavit. Většinou stačí chvíli nechat motor běžet na volnoběh a chytne se to. A někdy se to projeví i v nižších rychlostech a někdy nepomůže ani to zastavení a jede to pořád na jeden válec. A pak se to zase najednou srovná a je to ok. Mívám pocit, že s plnou nádrží to není tak markantní, jako když je benzínu v bandě třeba polovina, ale tím si nejsem moc jistý.
Během zimy jsem vyčistil karburátory ultrazvukem, dal nová těsnění, nové palivové hadičky, zkontroloval vnitřek nádrže a všechna sítka v palivové cestě. Vše bylo čisté jako nové... I odvzdušnění nádrže je ok, děje se to i s otevřeným víčkem. Karburátory jsou seřízené, ventily taky a přesto problém trvá.
Kdyby to bylo v elektrice, myslím, že by to střílelo do výfuku. Směs by šla do válce pořád, zůstávala by nespálená ve výfuku a po naskočení válce by tam shořela. Nic takového se ale neděje.
Nemohl by být problém na výfukovém ventilu? Že by třeba někdy nezavíral nebo nedovíral, tudíž by směs ve válci shořela bez komprese a expanze... Pravé výfukové koleno je zabarvené do modra podstatně víc než levé...