bmw_r1300gs_cartec





Téma: V 90 km/h nejede
 
4.4.2020 v 08:53
Když roztočím motorku na 90 km /h tak mi zaklapne jako když nepálí nebo nejde benzín. Svíčkou to není, tu jsem měnil, karburátorem taky ne a elektronickým syticem taky ne obojí jsem měnil. Prostě v 90 km /h zaklapne. Spadne to na 70 km /h a znovu zabere do 90ti. Před tím to nedělala. Až od nehody kdy mne sundala dodávka. Pořadí někdo na co se zaměřit? Děkuju.

V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 08:54 | Nahoru | #1
Ahojky. Mám motor 250 ccm, jednoválec, čtyřtaktní,ale nechce naskočit. Ventily jsou seřízený tak jak mají být. Dokázal by ho někdo rozchodit? Je to absolutní klasika něco jako u starých Jaw. Žádná řídící jednotka. Pár drátů, baterie, startér, cívka, svíčka. Asi nastavení časování. Děkuju za odpověď. Jsem z Prahy Strašnic.

Naposledy editováno 16.05.2021 22:35:26

V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 08:56 | Nahoru | #2
Žádná elektronika. Jen pár drátů ke světlum a startéru.

V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 09:16 | Nahoru | #3
Čau, na ktorú stranu si padol? Pýtam sa, či nedostal pecku dekeľ od alternátoru a tam je namontovaný aj snímač otáčok, čo dáva impulz do riadiacej jednotky. Možno niekde preráža z káblika, možno je poškdený dekeľ, treba to proste skontrolovať, kolegovy na kawe takto odišiel motor. Stator je umiestnený ako u mnohých motoriek na dekli a ako spadol na križovatke tak sa trošku zdeformoval dekeľ a rotor po čase zachytil stator a finito. Ešte pozri airbox, proste všetko čo sa mohlo poškodiť od nárazu.Držím palce pri pátraní a nech nás vírus obchádza.

V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 10:02 | Nahoru | #4
Panu jsem na pravou stranu. Alternátor je na levé.

1 reakcí na tento příspěvek V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 10:04 | Nahoru | #5
Řídící jednotku to nemá žádnou.

V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 10:29 | Nahoru | #6
Čidlo stojanku apod? Vibracema se rozepne

Nebo nedotejka benzin do karburatoru - pricpanej kohout nebo odvzdusneni nadrze - pri 90kmh to vyžere plovakovku a pak chvili trva nez dotece

Naposledy editováno 04.04.2020 10:31:23

V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 11:32 | Nahoru | #7
Čidlo na stojánek to nemá žádný. Kohout na benzín je čistý, palivový filtr taky.

(reakce na) V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 11:34 | Nahoru | #8

Ja56 píše: Řídící jednotku to nemá žádnou.

ale má, to je tá čierna kocka čo do nej idú drôty z toho snímaču. Potom z toho idú drôty do indukčnej cievky. Volá sa to Cdi, dci , tyristor , všeobecný názov je riadiaca jednotka. Ja som napísal piadiaca jednotka lebo to je všeobecný názov pre ten sersám-zariadenie. To ej to isté ako keď nazvem dynamo, alebo alternátor že to je generátor. Niektoré motorky to majú integrované do indukčnej cievky. No, k veci, ako písal assasin a ešte v takýchto situáciách pri diagnostike som motorku naštartoval a šklbal s drôtikmi či niečo nezačne vynechávať. To odvzdušnenie ako písal assasin vie teda poriadne potrápiť roz som na svojej 634 pátral celý deň, a už som pol motorky namontoval z kamošovej a šiel som dávať dolle valce, že je to pridreté. To odvzdušnenie ziistíš tak, že budeš jazdiť s otvreným víčkom nádrže , ono nedostáva vzduch a v nádži sa urobí podtlak a netečie benzín do krburátoru. Možno máš oxidáciu na prívode paliva do karburátoru ako je uzatvárací ventilček na plaváku a tečie tam málo benzínu. Ten elektronický sytič, ma tiež raz potrápil , viem dával si nový, ale raz som robil skútra a ten skurv...ný sytič zaplo keď bol teplý motor , normálne za jazdy a motor zdochol. Skoro ma drblo z toho. Dal som mechanický a bolo.

1 reakcí na tento příspěvek V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 12:12 | Nahoru | #9
Studený start nebo teplý to je jedno. Startuje naprosto perfektně. A do 90ti km/h šlape jak Švýcarský hodinky. A pak třeba po 40 ujetých km začne blbnout. Není to pokaždé. Ale hodně často.

V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 21:02 | Nahoru | #10
Už delší dobu řeším něco podobného na pravém válci u BMW R 100 RS z roku 1978.
Pokud jedu po okreskách, kde často řadím a střídají se různé otáčky, je to ok. Když ale najedu na nějakou rovnou rychlou silnici, kde se jede 100 a více, po nějaké chvíli začne pravý válec vynechávat, jako by docházel benzín, až zdechne úplně a jede to jen na jeden. Když uberu, dejme tomu na 70, zlepší se to, ale někdy musím i zastavit. Většinou stačí chvíli nechat motor běžet na volnoběh a chytne se to. A někdy se to projeví i v nižších rychlostech a někdy nepomůže ani to zastavení a jede to pořád na jeden válec. A pak se to zase najednou srovná a je to ok. Mívám pocit, že s plnou nádrží to není tak markantní, jako když je benzínu v bandě třeba polovina, ale tím si nejsem moc jistý.
Během zimy jsem vyčistil karburátory ultrazvukem, dal nová těsnění, nové palivové hadičky, zkontroloval vnitřek nádrže a všechna sítka v palivové cestě. Vše bylo čisté jako nové... I odvzdušnění nádrže je ok, děje se to i s otevřeným víčkem. Karburátory jsou seřízené, ventily taky a přesto problém trvá.
Kdyby to bylo v elektrice, myslím, že by to střílelo do výfuku. Směs by šla do válce pořád, zůstávala by nespálená ve výfuku a po naskočení válce by tam shořela. Nic takového se ale neděje.
Nemohl by být problém na výfukovém ventilu? Že by třeba někdy nezavíral nebo nedovíral, tudíž by směs ve válci shořela bez komprese a expanze... Pravé výfukové koleno je zabarvené do modra podstatně víc než levé...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 21:16 | Nahoru | #11
Ja56> A když zkusíš zařadit jinou rychlost a jet ve stejných otáčkách jako při těch 90, tak to taky dělá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V 90 km/h nejede

5.4.2020 v 08:08 | Nahoru | #12
Pedl>Zdravím. No až když zařadím pětku v 80km a začnu ji roztahovat na vic. Roztáhnu to na max na 120 a prostě to jede. Dám příklad : Třeba z Prahy na Slapy nahoru na Rabini frčí bez problémů. Tam dám třeba přestávku 2,3 hodiny a pak vyrazím zpátky na Prahu a cancer to blbnout až domů.

V 90 km/h nejede

5.4.2020 v 11:30 | Nahoru | #13
No já bych otestoval pořádně i čtyřku stejným způsobem ať víš víc. Ale klidně může blbnout cívka nebo fajfka, nebo nějaký kontakt. Teplo a vibrace udělají své.

(reakce na) V 90 km/h nejede

5.4.2020 v 19:11 | Nahoru | #14
Ja56> Cívku jsem vyměnil, kabel ke svíčce který byl uhlíkový jsem vyměnil za měděný a fajfku jsem vyměnil taky. Samozřejmě že i svíčku. Odvzdusneni nádrže je v pořádku, všechny hadičky čistý a i palivovej filtr. Prostě při 80ti jede naprosto v pořádku. Ale vytočit nad 90at nějakou dobu frčí a pak najednou jako když v autě zasáhne omezovač. Zaklapne. Spadne někam 65-70 a znovu zabere.

V 90 km/h nejede

5.4.2020 v 19:34 | Nahoru | #15
Čau , teda na palivový filter si daj pozor ja som mal nepriepustný a tu aj na fóre som to jednému radil , že to je filter palivový. On vyzerá čistý akurát je nepriepustný, ten papier je hustý a nejde cez neho benzín Ja po výmene asi troch za sebou som tam namontoval ten určený pre naftu. Je to taký plastový preisvitný kužeľ a v ňom žlta paierová harmonika. ten naftový je plastový celý. Skús to bez filtru a uvidíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist