globalmoto_duben_nolan





Téma: V 90 km/h nejede
 
4.4.2020 v 08:53
Když roztočím motorku na 90 km /h tak mi zaklapne jako když nepálí nebo nejde benzín. Svíčkou to není, tu jsem měnil, karburátorem taky ne a elektronickým syticem taky ne obojí jsem měnil. Prostě v 90 km /h zaklapne. Spadne to na 70 km /h a znovu zabere do 90ti. Před tím to nedělala. Až od nehody kdy mne sundala dodávka. Pořadí někdo na co se zaměřit? Děkuju.

1 reakcí na tento příspěvek V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 10:04 | Nahoru | #1
Řídící jednotku to nemá žádnou.

(reakce na) V 90 km/h nejede

4.4.2020 v 11:34 | Nahoru | #2

Ja56 píše: Řídící jednotku to nemá žádnou.

ale má, to je tá čierna kocka čo do nej idú drôty z toho snímaču. Potom z toho idú drôty do indukčnej cievky. Volá sa to Cdi, dci , tyristor , všeobecný názov je riadiaca jednotka. Ja som napísal piadiaca jednotka lebo to je všeobecný názov pre ten sersám-zariadenie. To ej to isté ako keď nazvem dynamo, alebo alternátor že to je generátor. Niektoré motorky to majú integrované do indukčnej cievky. No, k veci, ako písal assasin a ešte v takýchto situáciách pri diagnostike som motorku naštartoval a šklbal s drôtikmi či niečo nezačne vynechávať. To odvzdušnenie ako písal assasin vie teda poriadne potrápiť roz som na svojej 634 pátral celý deň, a už som pol motorky namontoval z kamošovej a šiel som dávať dolle valce, že je to pridreté. To odvzdušnenie ziistíš tak, že budeš jazdiť s otvreným víčkom nádrže , ono nedostáva vzduch a v nádži sa urobí podtlak a netečie benzín do krburátoru. Možno máš oxidáciu na prívode paliva do karburátoru ako je uzatvárací ventilček na plaváku a tečie tam málo benzínu. Ten elektronický sytič, ma tiež raz potrápil , viem dával si nový, ale raz som robil skútra a ten skurv...ný sytič zaplo keď bol teplý motor , normálne za jazdy a motor zdochol. Skoro ma drblo z toho. Dal som mechanický a bolo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist