Z toho pohledu, že jsem enduro nováček, má smysl nová motorka ? Všude se tu píše, že vždycky radši novou a svým způsobem, je to i mnohem snadnější kup pro mně. Nejsem žádnej mechanik...
Ale očekávám, že moto bude padat. A to asi dost často. Sice budu spíš ten opatrnější jezdec a nebudou to snad nějaký šílený havárie, ale na moto to asi bude dost vidět a tudíž nevim, za kolik to půjde třeba pak střelit dál. To, že si můžu dovolit novou, za cca nyní inzerovaných 230tis je sice fajn, ale nerad bych ji třeba za rok dva prodával za půl, aby ji někdo vůbec chtěl, chápete kam mířím? Není z toho pohledu lepší šáhnout spíš po nečem už “zajetém” ? O moto se mile rád budu starat, jak jen to půjde, co se běžné údržby týče, ale do výměny pístu bych se hned na poprvé asi zbytečně nehrnul a nějaké horší úkony by musel asi už pořešit servis. Technicky si myslím, že bych na to měl, ale zkušenosti 0.
Jaký by byl váš postup v tomto případě ? Jak velký je ze zkušenosti případný cenový propad při prodeji nové ? Stojí provoz starší motorky opravdu tolik, že se to skoro vyrovná nákladům na provoz nové ? Dá se na tyhle motorky vyhandlovat nějaká bezkonkurenční cena, že se všichni hrnou do nových ?
Samozřejmě, že pocit nové (aktuální) motorky je super, to nechme stranou.
Plus taková podotázečka: Jak to děláte, že vám ty stroje nikdo “na cestách” neukradne? Vždyt´ to musí být snadný jak facka, když to nemá ani klíček. Vlastním pouze auto a vozík a dodávka by mi byla jinak k ničemu, navíc čorky se do těch starých pleček asi dostanou i ramínkem.
1 reakcí na tento příspěvek EXC nové, nebo bazar
Asi nejrozumnější nabídku mám loňský SD 250TPI za 205tis.
A ještě určitě pro případné další rady specifikuju, že neplánuju rozhodně jezdit nějaký kilometrový výjezdy v pískovnách či v lese - akorát to ničí přírodu, fun factor 0 - plnej knedlík a snaha nespadnout a hlavně je to děsně nebezpečný. Takže dokud nebudu top jezdec, tak tohle asi ne...
V lese mám představu spíš "turistiky" po cestách, pěšinách, nějaký mikro skoky, klády, kameny atd. Hlavně v mezích schopností.
Jinak bych rád min z 50 procent dojížděl někam na trať, kde bych se to nebál třeba tolik upustit a snažil se naučit zatáčky, limity a správný pohyb. MX určitě v plánu ale némám, láká mě trochu nějaké veřejné hobby CC a samozřejmě čistě pro zábavu, hezky na poslední příčku
Se 125 jsem byl asi dvakrát v tom zbytku dráhy v Mirošovicích a to byla docela sranda i na té malé mršce Jinak samozřejmě kdyby to někdo viděl, tak by se mi vysmál.
Naposledy editováno 02.04.2020 19:49:46
Nová je nová. Dát 160-180tis za 100mhod nebo 230 za 0hod. Prošel jsem tím. Ale nic není černobílé
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |