1 reakcí na tento příspěvek Poser pruh predni vs zadní guma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poser pruh predni vs zadní guma
MotoMike píše: Mám ty samé na Varanovi a zadek těsně na hraně a předek ne. Tam ještě zbývá víc.
On to má ale naopak....předek nahranu a zadek s rezervou!!
prastil-> Já mám také V Stroma a stejné pneu co ty a mám to jako MotMike. Přední má cca ještě 1cm pruh a zadní je ke hraně. Nemáš to přední kolo podhuštěný a nežvejká se ti??
Naposledy editováno 30.03.2020 15:50:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poser pruh predni vs zadní guma
dafikk píše: On to má ale naopak....předek nahranu a zadek s rezervou!!
prastil-> Já mám také V Stroma a stejné pneu co ty a mám to jako MotMike. Přední má cca ještě 1cm pruh a zadní je ke hraně. Nemáš to přední kolo podhuštěný a nežvejká se ti??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poser pruh predni vs zadní guma
banda1250 píše: ...tak to něco dělám špatně,já mám cenťák vzadu a cenťák a půl vepředu
No já také nejsem úplně hrdina,že bych to sjel až ke hraně. Také záleží na značce pneu. Zadek mám také min. 0,5cm od hrany. Předek mám vždycky víc. Až skoro ke hraně jsem ten zadek na Stromovi sjel,když jsem tam měl Pirelli Scorpion. Ty držely jak Helvítská víra a dali se fakt položit až ke hraně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poser pruh predni vs zadní guma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poser pruh predni vs zadní guma
1 reakcí na tento příspěvek Poser pruh predni vs zadní guma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poser pruh predni vs zadní guma
1 reakcí na tento příspěvek Poser pruh predni vs zadní guma
Animals21 píše: Dafikk - v mem manualu je napsano solo i nalozeno 2.5 predek a 2.9 zadek. Ale mam 2016.
Já mám 2007 a na kyvce je nálepka s tlakama při solo a při zatížení - 2,5+2,5 event. 2,5+2,9. Tak máš Stroma novátora,tak je to asi jinak
Skorpiony Trail 2 foukám tak, a taky se mi vzadu mírně placatí, ono se prostě jezní víc rovně než v zatáčkách.
Ale předek mám taky víc ke kraji. Je to dost vidět když jedu zatáčky a pak se podívám. Možná je to přenesením váhy, Strom je hodně na předku, aby náhodou nejezdil po zadním. A já mám jen cca 80 kilo, s bagáží jezdím zřídka a nevozím nikoho. Pokud se jede s velkým náklonem, člověk to spíš přenese na předek u takovýhle motorky. Jsem si toho vědom, protože mi párkrát už klouznul předek v Polsku na kruháku, maj tam ten asfalt nějakej kluzkej.
Chce to víc plynu, případně prdel dál dozádu... A horní ruku volně. Ovšem, kdyby si člověk na to vzpoměl v pravou chvíli
Naposledy editováno 14.04.2020 16:22:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |