"Protože máte benzínový motor, tak tam v tom autě není podtlakový posilovač brzd, ten mají jen TDI.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perličky ze servisů
KubaLC8 píše: Problem je ten, ze ten 2,3EB jede jen chvili.
to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
assassin píše: to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
No a zase jo...
Pochybuji, ze ty 911 maji najezd rocne 50 tkm. a vys, jako vetsina sluzebnich...koncernu apod. ktery jsou hrozny sragory...:D jen ja mam asi jiny zkusenosti, ze kdyz se tomu da servis, tak to kupodivu jezdi...
Kurvitka rules...
E: chybejici mezirka...
Naposledy editováno 29.03.2020 01:45:31
assassin píše: to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
kdyby 50tkm, ty EB se sraly podstatne drive, 10, 15tkm a motor KO. nejdriv tesneni pod hlavou, ted pozdeji - fordi klasika i prusery s olejem, kdy se ford snazi predejit problemu tim, ze majitelum zasila dopis, kde je upozornuje na spotrebu oleje az 0,5l na 100km
assassin píše: to je uhel pohledu... tohle je u sportovnich aut bezne. jen mustang nikdy nebylo sportovni - drahe auto, tak nikdo nepocital s tim, ze po 50tis km bude delat GO...
na M3kach se meni saly kazdejch par tisic a nikomu to neprijde divny... 911ky (vzduchace) tam se dela GO kazdejch par tis a na kazdou blbost musi motor z auta ven - a taky nikdo neresi...
to jen se najde nejaky auto u kteryho se musi sundat blatnik kdyz se meni svetlo a vsichni stodolni automekanici padaj do mdlob a maj plnou hubu reci o kurvitkach
Nedavno jsem měl tu čest řešit výměnu žárovky předního světlometu u Renault Modus. Nějak jsi mi to připomněl Odmontovávat celý předek auta, aby se daly vyndat světlomety...