barth_kveten2




padaky Přidat reklamu

Téma: Budíky originální za digitální
Ahoj mám problém a potřeboval bych poradit- zapojení
Chci předělat origo budíky na digitální.
Mám verzi replica koso koso FX2N
MOJE VERZE SS182

Dráty co jsou na budikach na digitálních vím vše co kam patří.
Některý jsou plus +
Některý přes zem -

Problém je v motorce.
Fzr 600r 1994
Třeba příklad - neutrál na origo budikach funguje jak má
Z čidla jde drát minus - je k němu plusovy drát aby mohla svítí kontrolka

Jak když dám na digitální budíky drát čidla neutrálů tak mě to nic neukazuje.

Nemáte někdo plánek jak to nainstalovat ??

Na motorce je ještě ke každému cidou-kotrolce +drát a já potřebuju u více jen -drat


Budíky originální za digitální

25.3.2020 v 12:08 | Nahoru | #1
posli sem obrazek elektro zapojeni tvoji motorky (jsem linej to hledat )
zapojoval jsem si tento tachometr na stary SV650, tak bych ti mohl poradit
..nefunkcni neutral jsem resil taky :)
..stejne tak ti nejspis nepujde otackomer (taky vyreseno )

Budíky originální za digitální

25.3.2020 v 13:41 | Nahoru | #2


Mám 4jh fzr 600r

Budíky originální za digitální

25.3.2020 v 13:42 | Nahoru | #3


To je ten budík

Budíky originální za digitální

25.3.2020 v 13:43 | Nahoru | #4
To barevný schéma digitálního budíku mám rozluštěno
A vše jede když to připojím na baterku

Budíky originální za digitální

25.3.2020 v 13:45 | Nahoru | #5


Tak nějak přeloženo
A vím který jsou plus i mínus

1 reakcí na tento příspěvek Budíky originální za digitální

Skvělá odpověď, děkuji! 25.3.2020 v 19:40 | Nahoru | #6
Taaakze...
Neutral si vem z kabelu viz obrazek (cervenej kabel..origio si to bere z toho svetle modryho)
Budes muset natahnout novej drat pres celou motorku. U SV650 to bylo do krabicky, kde je hlavni rele (najdes to u nekde pobliz pojistek).
Krabicku rozpoj a vyzkousej kterej kontakt to je (mej tam neutral a az se ti rozsviti na budiku zelena a zhasne kdyz zaradis, tak ho mas)

Pro otacky si musi sahnout pro kabel od snimace polohy klikove hridele, ktery vede od alternatoru do ridici jednotky.
Z alternatoru by melo jit 5 dratu. 3 jsou faze od civek, ty te nezajimaji. Pak tam jsou dalsi dva a ty te naopak zajimaji. Zase budes muset vest extra kabel. Nejjspis ti totiz otackomer nebude fungovat, pac origo je krmenej primo z ridici jednotky (z toho samyho zdroje, ale signal je upravenej)
Na trase tech dvou dratu nejspis najdes konektor, ale kdyz ho rozpojis, tak nenastartujes (nebude to hazet jiskru). Budes potrebovat spendlik, kterym drat napichnes a zkusis. Jeden z nich bude fungovat. Otackomer se bude hybat, ale nejspis bude ukazovat nesmysl. Musi se to nastavit pak v servisnim menu tachometru.

Dej si jeste pozor na rychlomer. Jestli ti to bere z predniho kola, tak se podivej kolika voltama je ten snimac ted krmenej (najdes v manualu). U SV byl krmenej 5V, ale tachometr ocekava 12V.

Zatim zkus ten neutral a otacky a kdyztak se ozvi



Naposledy editováno 25.03.2020 19:48:19

Budíky originální za digitální

25.3.2020 v 20:43 | Nahoru | #7
Ahoj děkuju moc
Kouknu na to, zapojím a uvidím.
Díky předem za rady
Jak budu mít zapojený hnedka napíšu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budíky originální za digitální

26.3.2020 v 20:29 | Nahoru | #8
Jarrinn> Ahoj
Tak se vše natáhlo Jak jsi popsal.
Neutrál i otáčky od kliky. Jak jsi popsal postup špendlíkem tak se zkoušelo a podařilo.
Neutrál jede jak má a jede i otáčkoměr (zatím jsem motorku neprojel,jen na volnoběh atd)

Rychloměr jsem měl přes lanko hnací to jsem dal pryč a musím dodělat na držák na senzor přes magnet co bude na kotouči..

Zatím vše co jsi popsal tak je pozitivní a tím ti moc chci poděkovat,tvé rady pomohly.

Nevíš jen na tu rychlost jak 5o mám nastavit v tom menu?? Senzor? Kolo otáčky? Do toho menu se dostanu i nastavovat to jde jen nevím co tam má být přesně

(reakce na) Budíky originální za digitální

26.3.2020 v 22:49 | Nahoru | #9
Ride1> nastavuje se tam kolik pulsu (kolik magnetu) to da za jednu otocku kola a obvod kola v milimetrech.
Doladoval jsem to tak, ze jsem jel konstatni rychlosti a pak to srovnal s tim co ukazovala GPS. Pomoci trojclenky doladis obvod.

U otacek se nastavuje jestli je to 2v, 3v nebo 4v, 2takt, 4takt (ale je to takovy cely zmateny)..proste zkus vsechny kombinace a jedna z nich to bude :)

1 reakcí na tento příspěvek Budíky originální za digitální

28.3.2020 v 22:58 | Nahoru | #10
Na ty válce už jsem došel,obvod mám změřený a nastavený.
Velké číslo je magnety tam mám 3 natvrdo nejde nastavit,ale magnet mám jen jeden i tak to jede.

Jen nevím co jsou ty písmena C nebo E
A na co je 1nebo 5 to jsou nějaký frekvence

(reakce na) Budíky originální za digitální

29.3.2020 v 11:26 | Nahoru | #11
Ride1> pokud si dobre pamatuju, tak se tim nastavuje palivomer. Ten se mi rozchodit nepovedlo. Po hledani informac ruzne na zahranicnich forechi my vyslo, ze palivover uz SV ma uplne jinou logiku, nez s jakou ten tachometr pocita (uz si to moc nevybavuju). Vyresil jsem to nulovanim "Tripu" po kazdym natankovani a vedel jsem kolik na nadrz ujedu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 SEZAK 16 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6
Kartcross /// CBR600RR [1, 2] Yamaha FZR 600, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6,... Klouczech 39 1.7.2019 v 10:19 Herman17
Rozměr kostí přepákování FZR600 199... Yamaha FZR 600 MEK0TA 2 8.2.2019 v 16:22 MEK0TA
Krovka FZR 600 Yamaha FZR 600 uga8 5 3.11.2018 v 19:52 vo-e


TOPlist