globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ve vyšších kvaltech netáhne
24.3.2020 v 22:32
Zdravím, přes zimu jsem komplet přestavoval motorku(hlavne do krásy), ale doslo i na vymenu pistu. Motorka startuje hezky, na neutral jde do otacek krasne, to same na jednicku, na dvojku i na trojku, ale na ctyrku a vyssi kvalty uz nejde tocit, nema tah a nejde pretocit pres 7tis otacek. Pred zimou moto jezdila krasne. Pripada mi to jako by tam treba v tech vyssich kvaltech teklo malo benzinu, nebo tak, no. Jen jeste podotykam, ze moto nemam zajete, ale i tak mi prijde jako blbost, ze by na vyssi kvalty netahla.

1 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

24.3.2020 v 23:12 | Nahoru | #1
musis to zajet a pri zajezdu hlavne nedavat plny kotel :DD jinak by to mohlo byt tim benzinem nebo zkus vycistit karbec

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

24.3.2020 v 23:41 | Nahoru | #2
Monzinem> Karbec je vycisteny, ted cekam na novou svicku, tak uvidime. Je ale divny, ze na 1-3 tahne hezky a vys uz je lina, to mi proste neleze do hlavy

1 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 07:02 | Nahoru | #3
Každý motor (zvláště malý) táhne na nižší kvalt více a na vysoký už málo, to je dáno převodem (násobením krouťáku). To je normální. Jestli od toho nechceš víc, než to může dát.

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 12:05 | Nahoru | #4
mito7> Takze to mam proste zajizdet a vykon bude postupne stoupat?

Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 12:12 | Nahoru | #5
pokud už není na správné zajetí pozdě

1 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 12:16 | Nahoru | #6
Kolik to má mít výkon?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 12:27 | Nahoru | #7
mito7> 1.33kw, ale predtim to litalo lip jak xtcko 125 ve 4taktu.

1 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 14:17 | Nahoru | #8
Kolika rychlostní to je a jak rychle to má jezdit? To se asi na vyšší výkon nezajede.

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 14:18 | Nahoru | #9

Ondras88 píše: mito7> 1.33kw, ale predtim to litalo lip jak xtcko 125 ve 4taktu.


Vím, že 4T 125ccm jsou líné, ale tohle?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 14:23 | Nahoru | #10
mito7> Má to 6 rychlostí, motor je am6 minarelli. Pred vymenou to jezdilo tak 80-90, ted tak 60max

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 15:19 | Nahoru | #11
Ondras88> Ta vymena pistu probehla proc? Kdo ji delal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 15:26 | Nahoru | #12
VilemRD> Pist uz byl celkem cerny a vymenu jsem delal ja. Sipkou na vyfukovy kanal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 17:53 | Nahoru | #13
Ondras88> Aha. Ono menit pist kvuli tomu, ze je cerny je trochu mimo. Pist se meni podle opotrebeni a vule mezi nim a valcem.
Takze jsi pak proste koupil nejaky pist pro AM6 a prdnul ho tam, jo? Zas bez nejakyho mereni atd? Krouzky co? Jakou vuli jsi na nich daval?

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 19:22 | Nahoru | #14
VilemRD> Pist jsem koupil takovy, jaky tam mel byt:)
A ted jsem zjistil, nemohla by to nahodou delat spojka?

1 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 20:06 | Nahoru | #15
takže ty jsi měnil jenom píst bez kroužku a výbrusu? pokud ano tak to bylo úplně zbytečný , takže tam vrat zpět startej píst a doufej že si si na valci neoleštil nějakou plošku a nezadřeš to , spravně by si si měl nechat změřit opotřebení valce , pistu a kroužku a nasledně podle toho rozhodnout uda stačí vyměnit jenom kroužky , nebo nechat udělat výbrus a vyměnit ktomu i píst i s KROUŽKAMA , nikdy jenom samotnej píst, to je nesmysl

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 20:48 | Nahoru | #16
zdenysrx6> SAMOZREJME, ze jsem krouzky vymenil taky!!!

Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 20:51 | Nahoru | #17
To bych snad musel byt uplny idiot, abych vymenil jen pist. Ale jak jsem psal, prisel jsem na to, ze mi furt zabira spojka. Kdyz tam dam kvalt, tak se to kolo toci celkem silne a i kdyz zmacknu spojku, tak se toci porad. Udelali jsme takovou jakoby stimulaci, kdyz ta motorka stoji normalne na zemi(zastavili jsme ji kolo) a ten motor se vzdycky jakoby pridusil, protoze tam furt zabirala ta spojka.

1 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 21:50 | Nahoru | #18
to že to nejde vytočit přes 7000 ot stim nema spojka co dělat , spíš si musí sednout pístní kruhy , pokud to teda neni vylítaný moc , napřed to zajed a potom se uvidí jestli to nepovolí

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 22:03 | Nahoru | #19
zdenysrx6> Ja si teda myslim, ze ta spojka s tim co delat ma. Ty spodni kvalty jsou silny, tak to tak nejak utahnou, ale ty horni uz jsou slabí a ta spojka je brzdí. Vidim to i pri rozjezdech, ta motorka pri rozjezdu pomalu chcipa.

1 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 22:36 | Nahoru | #20
Některý lidi by se do motorek fakt neměli srát..
Třeba zrovna ty..

Nozhjebal si karbec, píst a budes to svadet na unasejici spojku, ktera s tim nema co delat..

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 23:05 | Nahoru | #21
Je to marny, je to marny, je to marny.
Ztrata casu.

2 reakcí na tento příspěvek Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 23:14 | Nahoru | #22
Chlapi, buďte schovívaví. Já v jeho věku dělal větší píčoviny. Ať si všechno vyzkouší, chybama se člověk učí. Má nesrovnatelné možnosti oproti nám, co jsme tunili fichtly.
Ondro, 80-90kmh na 1,33kw mi připadá hodně přitažené za vlasy. Při takhle malém výkonu už hraje roli hmotnost (nepřibrals?), protivítr, stav pneu a jeich nahuštění atd.
Jestli nejde do otáček, spojkou to nebude.

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

25.3.2020 v 23:53 | Nahoru | #23
Borntobewild> 1,33kW je nesmysl, mozna to pisou v TP. Jinak tipuju, ze ten motor muze mit nejakych 6-8k. Tuningove valce na nej, pri objemu 50ccm, mivaji neco pres 10k.

(reakce na) Ve vyšších kvaltech netáhne

26.3.2020 v 00:36 | Nahoru | #24
Borntobewild> V tp je 1.33kw napsanych. Taky tomu uplne neverim no. To s tou spojkou mi rekl kamarad a zdalo se mi to realny. Jinak jsem si vzdycky vsechno opravil sam, toto je prvni vec, kdy opravdu nevim. Dnes jsem rozebral aspon tu spojku a lamely jsou uplne sjete. Zitra shodim valec a kouknu na ten pist.

Ve vyšších kvaltech netáhne

26.3.2020 v 00:40 | Nahoru | #25
Proste mi to tak nejak davalo smysl. Uz jsem z toho tak nejak zoufalej, tak jem proste myslel, ze by to tak mohlo byt. Ze ta spojka je proste furt v zaberu. Pri rozjizdeni to pocituju a myslel jsem, ze proste jak je v zaberu a ty spodni kvalty jsou tak nejak silny, tak to neni tak znat, ale ty vyssi uz jsou slabsi, takze to proste nejde vytocit tolik. Aspon kdyz uz nic, tak vymenim ty lamely a budu patrat dal.

Ve vyšších kvaltech netáhne

26.3.2020 v 06:52 | Nahoru | #26
Jen se zeptám, proč jsi měnil ten píst ?
Motorka podle Tvých slov jezdila super ( 90 km/h ) a tak tě napadlo, ji radši rozebrat.
Proč ?
Sundal jsi hlavu a řekl jsi si "ejhle, ten píst je černý, ten musí ven".
Proč ?
Co jsi chtěl, aby ta motorka dělala ? Aby jezdila 150 ?
Píšeš, že motor není ještě zajetý ale napíšeš i to, že motorka jezdila 90 km/h.
To jí takhle dáváš v záběhu ?
Pak tam narveš jiný píst a ona se ti dusí při rozjezdu a při vyšších kvaltech.
Není přidřená ? Není ten nový píst na jiný výbrus ?

Vrať tam ten starý píst, pokud byl jenom černý, což tvrdíš a potvrď si, že to je / není tím novým pístem.

Ve vyšších kvaltech netáhne

26.3.2020 v 17:16 | Nahoru | #27
Tak jsem dnes sundal válec a první, co na mě čekalo bylo tak nejak roztavene tesneni pod hlavou. Mam to vodou chlazene. Dalsi vec jsem zjistil, ze pist ma vuli ve valci. Vim, ze nejaka vule tam je, ale max par setinek a toto se mi zdalo docela hodne. Takze zmerim vuli a dopisu zde pozdeji.

EDIT: těsneni je zdeformovano spise mechanicky a je to tesneni mezi spalovacim prostorem a chladicim. Je tedy mozne, ze v dusledku spatneho tesneni unikaly tlaky mimo spalovaci prostor, a proto nemá takový vykon?
Jinak, ta vule ve valci je v poradku.

Naposledy editováno 26.03.2020 17:42:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
chladící okruh vs pubertální kutil Derbi Senda 50, Beta RR Motard 50, Rieju SMX 50, Yam... G6six 15 7.11.2021 v 20:54 Borntobewild
Jede jen na sytič Rieju SMX 50 Ondras88 6 6.11.2020 v 22:09 Kohlstein
Spojka je furt v záběru Rieju SMX 50 Ondras88 8 7.4.2020 v 10:54 Ondras88
Zajíždění-kolik km? Rieju SMX 50 seča 9 8.7.2016 v 23:45 Jawa_Babetta
Rieju 50 SMX 2T Rieju SMX 50, Rieju SMX 50 RR X Spike Hyncic 0 28.2.2016 v 20:12 Hyncic


TOPlist