bmw_r1300gs_cartec





Téma: boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S
12.3.2020 v 11:09
Ahoj, přecházím na novou motorku KTM 1290 SAS a řeším jaké boční kufry

Hodně jsem uvažoval o originálech, ale cena 26K a dost né zrovna kladných zkušeností mě tak nějak nahlodalo....(+) "cvak" a jedu (-) cena, částečně plastové, + 40 cm do každé strany a otevírání do boku
http://www.flash-tea....touring-case-set[2]

Asi to vyhrají hliníkové (četl jsem starší podobné dotazy, ale nejmladší byl z roku 2018) a rozhoduji se mezi (viz níže), každý výrobce má nějaké dobré řešení

1) SW-Motech (+) super systém montáže - demontáže (-) asi jen cena a slabší hliníkový plech 1,5 mm, není pravý kufr s výřezem (!) celková šířka 110 cm (28+59+23)
https://www.swmotech...90-sad-12317-2052228
2) Nomada - Holan PL (+) lepší cena než SW, silnější plech 2 mm, lepší systém uchycení kufrů (-) asi nic, taková zlatá střední, držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
https://holan.pl/en/...jemnosc_kufrow-2x31l
3-4) Big Husky (+) cena a pravý kufr s výřezem (-) podle mého nejhorší systém montáže kufrů na držák (+/-) držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
http://www.bighusky....190-adv-r-1290-1090/
3-4) Marselus (+) cena a barva KTM (-) některá řešení se mi nelíbí, není pravý kufr s výřezem (+/-) držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
https://www.marselus...ktm-90/ktm-1290-179/

Prosba na majitele KTM 1190 / 1290 Super Adventure, pokud máte něktrý z výše uvedených, tak jakou velikost a jaká je celková šířka motorky s kufry. Předem děkuji za vaše odpovědi.

E: přidáno celková šířka pr SW-Motech

Naposledy editováno 12.03.2020 11:35:20

1 reakcí na tento příspěvek boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S

9.7.2020 v 15:39 | Nahoru | #1
Jak si Vláďo dopadl s tím testováním teploty pod sedlem a tím novým štítkem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S

10.7.2020 v 11:03 | Nahoru | #2
Míra1970> kde jsi byl zakopaný?

Jak odpovědět, rozdělím svou odpověď na dvě části a několik bodů:

1) svod je omotaný a sedlo dodatečně odizolované a to i včetně krycího plastu pod sedlem - psal jsem krátký report vč. mých pocitů při určité venkovní teplotě do vlákna "topí pod prdel" a do deníku motorky
Ano, naše raketa topí, druhý válec nám hřeje kule, prdel a po stranách lýtka a spodky stehen, ale v loni v létě mi hořely nohy, když jsem byl na Mazurech a bylo 35°C a to jsem byl na Yamaze Tracer 900 GT.
1.1) moje úpravy za 1700 Kč pomohly mým kulím a zadku, lýtka a stehna to stále dostávají od druhého válce, ale rozhodně mně to nepálí, netopí to více než Tracer kde to dostávala kolena a když sepnul ventilátor, tak to byl mazec - teď jsem se domluvil s jedním kamarádem, který má Tracer a budu porovnávat
1.2) teď jsem se pohyboval po Balkánu a hlavně na cestě přes Srbsko - Kosovo - Č.H. - Chorvatsko a i v Maďarsku bylo opravdu teplo +33-36°C a na teplo na nohy a prdel si stěžovali všichni motorkáři

2) větší štítek od GIVI - mám ho tam a sundávat ho nebudu a ani nepraská jak psali někteří, jezdím ho v nejnižší poloze, kde je asi o 6 cm vyšší než originál v horní poloze, ale :
2.1) změnilo to proudění / obtékání, mám minimum much na přilbě, ale přilba neventiluje, musím se postavit anebo vyklonit od strany abych si ochladil mozek
2.2) koupil jsem si Schuberth C3 Pro, takže už má 3 přilby
2.3) mám originální štít a taky ještě MRA deflektor a větší GIVI hodnotím asi nejlépe, ale má jednu vadu, nejde zkrátit, protože má výrazně tvarovanou horní hranu

Pokud jsi nebyl, tak jeď do Černé Hory, krásná krajina, velice slušné silnice a mraky zatáček a vč. vlásenek, ale jsou to rychlé vlásenky, ne jako na Transalpině. Já osobně ještě jednou Černou Horu a Kosovo zopakuji, pokud mně Covid-19 nezastaví.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist