globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuning fechtla 23
27.2.2020 v 11:00
Čau, chtěl bych si na pionýra udělat tuning (5k,Vape, dellorto).Je lepší tam nechat origo výfuk nebo rezonanční?
Popřípadě nějaký nápady na tuning?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 22:42 | Nahoru | #31
Julip2>
Nazdar!
To je to isté ako v prípade toho druhého známeho CS vozidla V3S, aha:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Praga_V3S

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 23:06 | Nahoru | #32
Eastrider> Tam to ma duvod. Jestlis v tom nekdy jel,tak vytrese to vsechni kosti. A jestlis ridill, jako nemecka krysa, nekdy tak, jindy onak,nekoho ten radici knofli kopne, ale nekomu pada samo.Ta mrcha pozna ruce sveho pana. Vztekle zarvani "zkurvena ventra" chapu .
Ani nemluve na korbu s kulometem a schrankama naskocit. T148 je posazena niz.
Ale nazev "fichtl" to mi unika.

(reakce na) Tuning fechtla 23

28.2.2020 v 23:38 | Nahoru | #33
Julip2>
To hej, som sa zasmial Ja som si myslel, že názov FECHTL ti neide .
Ale počkaj, niečo tu je:

https://www.motorkar...mp;pgr=2#goto9968915

PRÍSPEVOK č.42

(reakce na) Tuning fechtla 23

29.2.2020 v 10:38 | Nahoru | #34
Julip2> čau, jéj dík, som sa zasmial, z toho zombieho, potešil si ma zrána, aj ja som už starý zombík.

(reakce na) Tuning fechtla 23

1.3.2020 v 20:45 | Nahoru | #35

FICHTLEM píše: srsen600> jelikož mi není ještě 15 a pionýra si "připravuju" na to až budu mít řidičák. Tak proč ne? Jsem si vědom kolik do toho dám peněz



Za prvé, proč máš v profilu 19? A zadruhé, kamoš tunil mustafa a dal do toho asi tak třicet tyček, než z toho udělal něco kloudnýho. Bez papírů a uplně nahovno na finále, páč se s tím stejně legálně nesveze, fechtlcup nejezdí...

(reakce na) Tuning fechtla 23

20.7.2022 v 10:23 | Nahoru | #36

Julip2 píše: Eastrider> Tam to ma duvod. Jestlis v tom nekdy jel,tak vytrese to vsechni kosti. A jestlis ridill, jako nemecka krysa, nekdy tak, jindy onak,nekoho ten radici knofli kopne, ale nekomu pada samo.Ta mrcha pozna ruce sveho pana. Vztekle zarvani "zkurvena ventra" chapu .
Ani nemluve na korbu s kulometem a schrankama naskocit. T148 je posazena niz.
Ale nazev "fichtl" to mi unika.



Název je zkomolenina Německého výrobce Fichtel Sachs, kdy byla motokola 98 svého času nejrozšířenější malorážkou ve střední Evropě. A její štafetu převzala malá Jawa 50... vědu v tom nehledej :)

Tuning fechtla 23

20.7.2022 v 19:15 | Nahoru | #37
Mě se na pinckovi osvědčila úprava á la Kreibich.
V dnešní době by to mělo aj delší životnost, páč se dá koupit ojnice s pístním čepem na jehlách...
Nejaké problémy s chlazením sem nezaznamenal (ty obvykle bývají způsobené nesprávným otryskováním a špatnou funkcí sériového karbecu - malé plovákové komory a srandovního přívodu paliva - vřele doporučuju karbec jiný, já sem použil z ČZ 150 vč. nového kolena sání).
Finanční stránka byla víceméně směšná, vlastně jen práce bez jakéhokoliv obráběcího stroje, jeden výbrus (dává se ven vložka) a karbec...
Dá se eště neco dělat s hlavů, páč origo pincek je tuším na benzín s OČ 80 nebo 82 (tenkrát Normal) a dnes je běžný benzín s OČ o téměř 15 jednotek vyšším, což je teda skoro 20%...takže by se dalo trochen kouzlit s kompresním poměrem...u pionýrové hlavy na to stačí soustruh a jednoduchý přípravek...
Efekt byl, jelo to dobře, celkem se to aj sbíralo odspodu...ale spotřeba byla taková...nepionýrová...jednak benzín a druhak futra a pístní čepy...

Tuning fechtla 23

16.9.2022 v 21:00 | Nahoru | #38
Já jsem se vezl na Mustafovi, co měl klapky a jeden kanál navíc dopředu asi pod úhlem 45 stupňů a okénko v pístu á la Jawa 90
Jelo to jak šarkán, dali jsme na rovince borca na Simáku, ale pak se to v kopci uhnalo... Odešly ty jazýčky

Naposledy editováno 16.09.2022 21:02:10

Tuning fechtla 23

18.9.2022 v 18:44 | Nahoru | #39
Klapky sů rozumná věc, páč podstatně zlepší průběh krouticího momentíčku - a to u převodovky - čekárny jest přínosné...
Akorát je obvykle potřeba neco udělat se spojků...privela koňov

Tuning fechtla 23

21.9.2022 v 00:49 | Nahoru | #40
Pamětník jsem.
Takže Fekal vznikl: Prostě jsme těm klukům záviděli. Sim to byl sen. Pná stodola s výhradami provozovatelnejch ČZ, Jaw. a nějaký nekompletní Ariel a Nortom tam byl. Už tehdá byla povinná SPZ i STK. A najednou frajer který má stroj kterej vždy startuje a taky svítí a taky cajtům neuhýbá protože papíry má cajk, a ani princeznu si nemusí skládat na nosič zavazadel... .
Návoz prvních MZ bylo podobný. Objektivně, BYLY uživatelsky příjemnější. ale tak nějak u nás se neujaly, protože my máme Jawa. Mercedes nazývejmeš obecně masařka a jako maximální úctu majiteli tak Piano.
A o tom je pejorativní přezdívka Fekál.
...když to máš, tak se s tím nechlub, to tehdá frčelo. Proto i šťastní majitelé se svém stroji mluvili jako o fekálu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist