Popřípadě nějaký nápady na tuning?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23
Nazdar!
To je to isté ako v prípade toho druhého známeho CS vozidla V3S, aha:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Praga_V3S
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning fechtla 23
Ani nemluve na korbu s kulometem a schrankama naskocit. T148 je posazena niz.
Ale nazev "fichtl" to mi unika.
To hej, som sa zasmial Ja som si myslel, že názov FECHTL ti neide .
Ale počkaj, niečo tu je:
https://www.motorkar...mp;pgr=2#goto9968915
PRÍSPEVOK č.42
FICHTLEM píše: srsen600> jelikož mi není ještě 15 a pionýra si "připravuju" na to až budu mít řidičák. Tak proč ne? Jsem si vědom kolik do toho dám peněz
Za prvé, proč máš v profilu 19? A zadruhé, kamoš tunil mustafa a dal do toho asi tak třicet tyček, než z toho udělal něco kloudnýho. Bez papírů a uplně nahovno na finále, páč se s tím stejně legálně nesveze, fechtlcup nejezdí...
Julip2 píše: Eastrider> Tam to ma duvod. Jestlis v tom nekdy jel,tak vytrese to vsechni kosti. A jestlis ridill, jako nemecka krysa, nekdy tak, jindy onak,nekoho ten radici knofli kopne, ale nekomu pada samo.Ta mrcha pozna ruce sveho pana. Vztekle zarvani "zkurvena ventra" chapu .
Ani nemluve na korbu s kulometem a schrankama naskocit. T148 je posazena niz.
Ale nazev "fichtl" to mi unika.
Název je zkomolenina Německého výrobce Fichtel Sachs, kdy byla motokola 98 svého času nejrozšířenější malorážkou ve střední Evropě. A její štafetu převzala malá Jawa 50... vědu v tom nehledej :)
V dnešní době by to mělo aj delší životnost, páč se dá koupit ojnice s pístním čepem na jehlách...
Nejaké problémy s chlazením sem nezaznamenal (ty obvykle bývají způsobené nesprávným otryskováním a špatnou funkcí sériového karbecu - malé plovákové komory a srandovního přívodu paliva - vřele doporučuju karbec jiný, já sem použil z ČZ 150 vč. nového kolena sání).
Finanční stránka byla víceméně směšná, vlastně jen práce bez jakéhokoliv obráběcího stroje, jeden výbrus (dává se ven vložka) a karbec...
Dá se eště neco dělat s hlavů, páč origo pincek je tuším na benzín s OČ 80 nebo 82 (tenkrát Normal) a dnes je běžný benzín s OČ o téměř 15 jednotek vyšším, což je teda skoro 20%...takže by se dalo trochen kouzlit s kompresním poměrem...u pionýrové hlavy na to stačí soustruh a jednoduchý přípravek...
Efekt byl, jelo to dobře, celkem se to aj sbíralo odspodu...ale spotřeba byla taková...nepionýrová...jednak benzín a druhak futra a pístní čepy...
Jelo to jak šarkán, dali jsme na rovince borca na Simáku, ale pak se to v kopci uhnalo... Odešly ty jazýčky
Naposledy editováno 16.09.2022 21:02:10
Takže Fekal vznikl: Prostě jsme těm klukům záviděli. Sim to byl sen. Pná stodola s výhradami provozovatelnejch ČZ, Jaw. a nějaký nekompletní Ariel a Nortom tam byl. Už tehdá byla povinná SPZ i STK. A najednou frajer který má stroj kterej vždy startuje a taky svítí a taky cajtům neuhýbá protože papíry má cajk, a ani princeznu si nemusí skládat na nosič zavazadel... .
Návoz prvních MZ bylo podobný. Objektivně, BYLY uživatelsky příjemnější. ale tak nějak u nás se neujaly, protože my máme Jawa. Mercedes nazývejmeš obecně masařka a jako maximální úctu majiteli tak Piano.
A o tom je pejorativní přezdívka Fekál.
...když to máš, tak se s tím nechlub, to tehdá frčelo. Proto i šťastní majitelé se svém stroji mluvili jako o fekálu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |