1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
CRF1000 píše: vilemx> nestraš, když si přineseš protokoly z STK před schválením (cca 1500-2000kč) tak ti to udělám za správní poplatek 1000kč ( schválení) a za poplatek 50 ( zápis změn údajů do TP)
Nestrasim. Chtel jsem to absolvovat, kdyz se menil rozsah zakazove/dodatkove znacky pro nakladaky, ze ted plati i pro N1 Auto je klasicka sekundarni prestavba u dealera z M na N pred prvni registraci (dratena prepazka, bezb. folie v oknech), takze vyrobeno s COC jako M (nalepene stitky, VIN, homologace), ale cistopis TP uz jako N1 ( s poznamkou, ze se jadna o prestavbu). Takze zadny protokol jeste jako M z STK pred prestavbou neexistuje, protoze na prvni evidencku a pak TK to jelo uz jako N1. Vsichni vedi, ze je to fakticky osobak, takze moudra hlava by to zvladla prepsat jen od stolu s cestnym prohlasenim, ze prepazka byla vymontovana (nam ZL na opravy silnicnich vozidel, takze by to melo mit i nejakou garanci odbornosti, navic to potvrdi i TK), ale zakon o tom pozaduje prohlaseni vyrobce a jeste i protokol z EK/TK. Vyrobce si najal na vydavani lejstra o moznosti zpetne prestavby firmu, ktera, protoze ma monopol, si za vystaveni rika skoro bura (prijde postou, staci poslat sken TP a zaplatit na ucet). Kdyz k tomu prictu prachy za prestavbovou EK/TK, spravni poplatky, jsem na tech sesti, coz je 10% stavajici prodejni ceny auta :( Absurdistan! Proste jsou potreba dve lejstra, ze 1+1 = 2. Holt urednik za prepazkou je asi idiot, ktery nesmi pouzivat rozum, takze si musi vyzadat hned dva potvrzujici papiry. Naklady by sly jednou za dva roky snizit v ramci pravidelne TK prave o tu TK, coz je fakt slaba utecha.