1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
CRF1000 píše: vilemx> nestraš, když si přineseš protokoly z STK před schválením (cca 1500-2000kč) tak ti to udělám za správní poplatek 1000kč ( schválení) a za poplatek 50 ( zápis změn údajů do TP)
Nestrasim. Chtel jsem to absolvovat, kdyz se menil rozsah zakazove/dodatkove znacky pro nakladaky, ze ted plati i pro N1 Auto je klasicka sekundarni prestavba u dealera z M na N pred prvni registraci (dratena prepazka, bezb. folie v oknech), takze vyrobeno s COC jako M (nalepene stitky, VIN, homologace), ale cistopis TP uz jako N1 ( s poznamkou, ze se jadna o prestavbu). Takze zadny protokol jeste jako M z STK pred prestavbou neexistuje, protoze na prvni evidencku a pak TK to jelo uz jako N1. Vsichni vedi, ze je to fakticky osobak, takze moudra hlava by to zvladla prepsat jen od stolu s cestnym prohlasenim, ze prepazka byla vymontovana (nam ZL na opravy silnicnich vozidel, takze by to melo mit i nejakou garanci odbornosti, navic to potvrdi i TK), ale zakon o tom pozaduje prohlaseni vyrobce a jeste i protokol z EK/TK. Vyrobce si najal na vydavani lejstra o moznosti zpetne prestavby firmu, ktera, protoze ma monopol, si za vystaveni rika skoro bura (prijde postou, staci poslat sken TP a zaplatit na ucet). Kdyz k tomu prictu prachy za prestavbovou EK/TK, spravni poplatky, jsem na tech sesti, coz je 10% stavajici prodejni ceny auta :( Absurdistan! Proste jsou potreba dve lejstra, ze 1+1 = 2. Holt urednik za prepazkou je asi idiot, ktery nesmi pouzivat rozum, takze si musi vyzadat hned dva potvrzujici papiry. Naklady by sly jednou za dva roky snizit v ramci pravidelne TK prave o tu TK, coz je fakt slaba utecha.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
čestné prohlášení nelze akceptovat protože v zákoně je uvedeno, že změna kategorie / z M1 na N1 a obráceně) je přestavbou, procesní - úřední postup při přestavbě je také upraven zákonem, který nerozlišuje účelovou přestavbu, provedenou z důvodu možnosti odpočtu DPH, řeší přestavbu jako takovou
dnešní zákon dokonce nevyžaduje ani souhlas výrobce, protože se přestavba předem nepovoluje...to bylo před 6 lety...dnes se přestavba schvaluje a zákon vyžaduje předložení kladného technického protokolu..a ty ceny u monopolních firem klesají, v podstatě jsou na úrovni nákladů za protokoly z STK + úřední správní poplatky