https://www.aliexpre...0.0.0.5e672e0e1OGuTR
dle hodnocení je někdo už objednával:) "měřím" tak 5-6 motorek ročně pro známé a kamarády...za pivo ...takže to nepotřebuju do nějakého denního provozu ... je to alespoň trošku přesné ? nebo je to shit? Totožně vypadající zboží u nás prodavají kolem 3 tis ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Julip2 píše: Jo, taky. Ale na rozdil od Keruta se k tomu tise hlasim a jist jsi jsem, ze ve stroji to dozajista neni.
?? ja se snad k necemu nehlasim nebno jsem nekde pdal ze je to ve stroji ??
Assassin> hele nechci prudit, ale ma Tele 2,5x vyssi vykon, kdyz ma 2,5x vetsi obem valcu ? ze to pises jako bys jezdil na nejakym nasypanym kitovym litru z WSBK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
kerut píše: ?? ja se snad k necemu nehlasim nebno jsem nekde pdal ze je to ve stroji ??
Assassin> hele nechci prudit, ale ma Tele 2,5x vyssi vykon, kdyz ma 2,5x vetsi obem valcu ? ze to pises jako bys jezdil na nejakym nasypanym kitovym litru z WSBK
2,2x coz mi prijde docela slusny kdyz je to V2 vs V4 .... ale hlavne... jezdi
Naposledy editováno 03.03.2020 00:01:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
...ale i kdyby to melo tech 105, 106.. tak je to furt jenom 2,5x ekvivalent zdechliny.. ....dnesni sestky (od hondy i yamahy) to je samozrejme jine kafe, to ma k tem 90 (tzn 2x) pri 1,5 obemu..
Julip2> ja to ale nedelam kvuli vykonu,.. ja to delam protoze me to proste bavi a jedinecna mala V4-360° v celohlinikovem ramu se mi proste libi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Naposledy editováno 10.11.2020 22:51:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
kanalek nad klapkou by byl na hovno, kdyz se klapka zavre bude na ni kondenzovat benzin ze smesi...
taky pises ze otevreni klapky zvysi podtlak, ale podle grafu je minimalne do tech cca 3° podtlak prakticky konstantni.. (coz by naopak znamenalo ze synchro merkou na 0.1mm by melo byt naprosto dostatecne i kdybych tam nameril velkou chybu.. naopak e synchro podle podtlaku pod tuto hodnotu nema smysl protoze to na manometru nemuze byt poznat..) ... pokud tedy ta krivka mezi prvnima dvema body podtlaku sedi, pac ze dvou bodu taky nejde urcovat zadnou "mikro charakteristiku"...
(ne)mas u toho grafu i prurez/nacrt tim Jikovackym karburatorem ? (predpokladam ze ten z #190 to nebude pac je v jine grafice a popsany v imperialistictine..)
hod to sem kdyztak komplet, at vidim jak to myslis.....
E: jsem neco vylovil z wf..
jikov (pry teda, snad.. kanalek fakt nad klapkou..)
rovnotlaky keihin(taky pry,.. lepsi rez jsem uz nenasel/nehledal, chce se mi spat, ale topologie kanalku s mym karburatorem docela sedi )
Naposledy editováno 03.03.2020 02:01:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Naposledy editováno 10.11.2020 22:51:36
kerut píše: assassin> to ma fakt 95kW ? netahas me za nos ? ale to uz neni cista serie ne ? jo kluci z G-force taky dostali z NC30 prevrtany a s vyssi kompresi o dost vic..byt obcas za cenu nejake te destrukce
...ale i kdyby to melo tech 105, 106.. tak je to furt jenom 2,5x ekvivalent zdechliny.. ....dnesni sestky (od hondy i yamahy) to je samozrejme jine kafe, to ma k tem 90 (tzn 2x) pri 1,5 obemu..
Julip2> ja to ale nedelam kvuli vykonu,.. ja to delam protoze me to proste bavi a jedinecna mala V4-360° v celohlinikovem ramu se mi proste libi
TL1000S ma 92kW, TL1000R ma 98kW ... Pomer vykon/objem je strasne zajimava velicina... hm ale proste kdyz je tech koni malo, je jich malo a to ze to je ze 4panaku na tom nic nemeni
Ono tech 90-100kW je stejne malo, na okresce to drzis ve smrti a na dalnici radsi nejezdim, protoze nemam rad kdyz me predjizdi auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Assassin> no pokud to beres takhle absolutne, pak je traktor zetor zihadlo jako krava a parni valec doslova stroj z rise snu
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
(BTW ta ctryrpanakova zdechlina je s vyssim litrovym vykonem nejmin dve generace po zadu pred teletem )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Naposledy editováno 10.11.2020 22:52:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
ten graf vubec nezobrazuje mnozstvi paliva a vzduchu volnobeznym kanalkem, resp. ta mnozstvi pri klapce 0° jsou ty pocatky na svisle ose, a vzhledem k tomu ze krivky jsou relativne linearni, tak pokud je mnozstvi nasateho paliva hlavni tryskou tez jakz takz linearni, bude mnozstvi z volnobezne trysky konstaqntni (klasicka lin. fce. y=ax+b, a hlavni tryska, x otevreni klapky, b volnobezna tryska... )
navic dal by se to melo tak jak pises (podle rozbihajicich se krivek) ochuzovat, ALE evidentne konstantne v celem tozsahu (krivky jsou relativne linearni, takze bohatost by mela klesat), ...a podle krivky smesovaciho pomeru k tomu nedochazi ?? ten graf je divnej....
E: tak jsem to jste prolozil krivkama, a zda se ze neco i sedi, ale bohatost od cca 10° do cca 30° je divně,.. podle paliva se zdá že volnoběžná tryska funguje do 10° (pak se krivka zlomi a tecna jde k pocatku), vzduch volnobeznym kanalkem se ale lame uz na 3° (??) ..coz hezky koresponduje ochuzeni naznacene zlutou, ale kde se bere ten peak smesovaciho pomeru na 3° teda netusim..
Naposledy editováno 05.03.2020 20:38:04
www.motorkari.cz/motorka/
Naposledy editováno 16.03.2020 08:20:17