bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM EXC 125 rv 1995-nikasil/vybrus
Zdravím, mám KTM EXC 125 rv 1995
A nevím jestli má nikasil nebo normální vybrus
Předem dekuji za odpovědi:)

1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 125 rv 1995-nikasil/vybrus

1.2.2020 v 20:39 | Nahoru | #1
Čau, sa musíš pozrieť, dáš dole výfuk a daj magnet na to rebro, pozor, aby ti nespadol do valca. Alebo keď dáš dole hlavu. Mal by tam byť nicasil , ale možno to máš prerobené a namontovanú vložku, robili to aj na SK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 125 rv 1995-nikasil/vybrus

1.2.2020 v 20:48 | Nahoru | #2
krokoš> Jo to jo ale jak ho poznám jestli je tam nikasil nebo normální vybrus

KTM EXC 125 rv 1995-nikasil/vybrus

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2020 v 21:38 | Nahoru | #3
Nicasil , chce to změřit dutinomerem a podle míry koupit píst. Taky můžeš poslat válec do firmy kde ti to udělají komplet. Cena je okolo 1500 plus píst. Jinak vložka je ze železa a na něm drží magnet. Nicasil se nanáší a není magnetický

Naposledy editováno 02.02.2020 13:35:58

(reakce na) KTM EXC 125 rv 1995-nikasil/vybrus

2.2.2020 v 06:22 | Nahoru | #4

SvatoslavJAWA píše: krokoš> Jo to jo ale jak ho poznám jestli je tam nikasil nebo normální vybrus



Veď som ti písal, že magnetom, magnet ti chytí na vložku na nicasil nie. Ako písal ja1 aj ako som napísal ja pôvodne by tam mal byť nicasil ale možno je to prerobené na tú vložku . U takého veteránu je to možné, dával som to robiť takto aj ja, keď bol zničený valec a nedal sa naň urobiť už nový nicasil. Pozor, niektoré firmy vedia en nicasil riadne podrbať. Funguje to takto, pošleš tam valec, keď je zničený málo, tak dajú nový nicasil-to je taká vrstva na hliníkovom valci a tá sa poškodí-odlúpne. Keď sa nemení včas piest tak sa vie aj ten hliník vo valci roztlačiť a vzniká súdkovité optrebenie. Preto, keď je to taký veterán a nepredpokladá sa ostré zaťaženie profi jazdca tak sa to pošle do firmy, čo sa zaoberá takýmito opravami a oni ti do toho dajú liatinovú vložku ako sa to robilo za dávnych čias. Do tej vložky ti dajú aj piest a vložku nabrúsia na mieru podľa piestu. Je to , ale ako som písal len pre rekreačné použitie. tepelné rozťažnosti, prestupy tepla atď mohol by som o tom písať dlho, je to celá teória okolo toho, prečo vymysleli nicasil. Je vhodné, keď už bude valec v riti, čo asi bude, tak urobiť aj repas kľuky , čiže novú ojnicu. Robil som to naposledy na Husqvarne WXE 260 , endurko, išla tam vložka do valca+ piest z Hondy CR 250 a ojnica do kľuky. Valec + piest-sada + kľuka s ojnicou všetko v jednej firme stálo to 500 €. K tomu prirátaj tesnenia + ložiská na kľuku Poskladal som to a vozil som sa na tom asi dva roky, patrila chlapíkovi , čo som preň robil motorky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 1995 plasty KTM EXC 125 SvatoslavJAWA 10 25.1.2024 v 20:49 helbi
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Stažení kw KTM EXC 125 Šimča_ 9 27.8.2023 v 21:21 Mr.Dreamer
12V zás KTM EXC 125 Vojtech193 1 25.8.2023 v 19:49 ja1


TOPlist