bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Diagnostika/ Servis DL1000 2014
Zdravím shanim nekoho s diagnostikou na model 2014, popripade doporuceni na nejakej servis na jizni morave.

Mam chybu c28 a c65 pouze pri brzdeni motorem. Spojkovy spinac mam novy.

Naposledy editováno 01.02.2020 18:12:59

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika/ Servis DL1000 2014

1.2.2020 v 18:02 | Nahoru | #1
Neřešil jsi to náhodou na FB? Pokud ano, tak tam jsi rady dostal.

(reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

1.2.2020 v 18:06 | Nahoru | #2
milor> nevim o tom, ze bych tam neco resil. muzes hodit odkaz na to tema?

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika/ Servis DL1000 2014

2.2.2020 v 12:39 | Nahoru | #3
Tak to asi byl někdo jiný. Já diagnostiku mám a dělám Stromy ale jsem v Orlové.

(reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

2.2.2020 v 13:15 | Nahoru | #4
milor> On jezdí rád a daleko...

Diagnostika/ Servis DL1000 2014

2.2.2020 v 17:25 | Nahoru | #5
Cesta za "milorem" do Orlové se rozhodně vyplatí - doporučuji.

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika/ Servis DL1000 2014

3.2.2020 v 18:27 | Nahoru | #6
Tak to asi nechame az bude tepleji. A plynulou dalnicni jizdu by to asi zvladlo ;)

(reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

4.2.2020 v 05:20 | Nahoru | #7
Rkalis> zvládne bez problému. Uděláš si výlet a za chvíli jedeš zpátky.

Naposledy editováno 04.02.2020 05:21:21

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika/ Servis DL1000 2014

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2020 v 14:11 | Nahoru | #8
C65- Porucha volnoběhu (může být způsobena jakoukoli poruchou, která způsobí, že volnoběžná rychlost je mimo dosah, například chyby TPS a GPS)
C28- Sekundární ovladač škrticí klapky (STVA)

TPS= seřídit podle manuálu a je to i na internetu, návod i video.
Zkontroluj vůli na plynovém lanku.
Najdi pod sedlem servisní konektor, propoj drátkem dva piny, zapni zapalování a chcípák, na budíku budou blikat chybové kódy a jsou tam vidět 3 čárky pod sebou, pohni plynem a pusť, musí ta čárka být uprostřed.
sice starý model ale je to stejné.
STVA je senzor polohy klapky, to jsem nedělal ale nezdá se mi že by byl vadný. Asi to chce vyčistit a seřídit TPS a klapky. V Orlové ti dají do kupy...
Držím palce

(reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

18.2.2020 v 21:00 | Nahoru | #9
LiborGSXR> je pravda, ze se sundavala plynova rukojet a povolovalo se lanko.. pretazeny urcite neni, vuli ma.. spis me napada, jestli to do ty doby nedrzelo na lanku TPS v idealni poloze.. a ted je dole.. kazdopadne zkontroluju jak se dostanu k motorce.. dekuji

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika/ Servis DL1000 2014

21.2.2020 v 18:11 | Nahoru | #10
Tak tps je v cajku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

28.2.2020 v 12:12 | Nahoru | #11
Rkalis> zkontroluj GPS dle manuálu... Podle mně je chyby v nastavení volnoběhu, je tam z boku šroubek, pak celou prodeduru znova TPS GPS STVA. Dělej podle manualu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

28.2.2020 v 15:13 | Nahoru | #12
LiborGSXR> Už je to vyřešené,problém byl v přídavné elektroinstalaci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

3.3.2020 v 15:45 | Nahoru | #13
Anti> Prosím napiš v čem ať ta diskuse má smysl.... Budeme chytřejší Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

3.3.2020 v 16:41 | Nahoru | #14
LiborGSXR> Majitel pořídil přídavná světla a toužil je ovládat pravým sdruženým ovladačem.Pořídil ovladač od Yamahy s více tlačítky.Jádro pudla je v tlačítku start.Většina strojů má spínané světla přes relé a při zmáčknutém tlačítku start jednotka relé vypne.U Suzuki to mají postaru a tlačítko start má dvojitý kontakt kde jedna dvojice spíná startovací relé a druhá rozpíná hlavní přívod světel.Tlačítko Yamaha má klasické tlačítko s jednou dvojicí kontaktů,proto jsem vypínání světel při startu řešil relátkem se dvěma kontakty,při zmáčknutí tlačítka relé rozepne světla.Bohužel napájení startovacího tlačítka je spojené i s napájením čidel,a přes cívku relé pronikala část zemnícího potenciálu,což jednotka vyhodnotila jako neadekvátní hodnotu jednoho z čidel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

5.3.2020 v 19:31 | Nahoru | #15
Anti>
ve zkratce POSTIŽENO KUTILEM

Naposledy editováno 05.03.2020 19:32:07

(reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

5.3.2020 v 21:34 | Nahoru | #16
LiborGSXR> Mít motorku stejnou,jak X tisíc lidí po celém světě?No FUJ

1 reakcí na tento příspěvek Diagnostika/ Servis DL1000 2014

6.3.2020 v 08:23 | Nahoru | #17
a přitom stačila jedna dioda

(reakce na) Diagnostika/ Servis DL1000 2014

6.3.2020 v 10:14 | Nahoru | #18
ynzha> To mě nenapadlo...Vyřešilo se to jednoduše. Ty čtyři ampéry co to světlo bere baterií nezničí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist