globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špatné starty - zapnuté větráky
Zdarec lidi,

R1 ročník 2009, léto 30 stupňů teplota na budíku 105 zapnou se větráky, chcípnu motor, čekám 1 minutu na budíku teplota 110 stupňů větráky jedou, zmáčknu startér...motorka nechytá jen problikne display....když větráky nejedou opět nastartuji...

Od výrobce je daný startovací proud baterie 190 A, tahle baterka (už tam byla když jsem motorku koupil minulý rok) má 180 A. Může být v tomto zakopaný pes? Regulátor a alternátor jsem měl venku a jsou ,,prý,, v pořádku.
Stáří baterky jeden rok, pokud ji dám nabít tak 14 dní funguje bez problémů. Pokud ne začne se toto opakovat.
Moje otázka zní - je baterka v prdeli nebo mám pátrat po něčem jiném ? Díky za názory


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné starty - zapnuté větráky

17.1.2020 v 08:31 | Nahoru | #1
Ethi> já mám raději baterie s rezervou alespoň 50A pro případ že bych někde musel stát bez motoru se zapnutýma světlama (v noci při poruše nebo při stavění stanu v kempu) nebo bych potřeboval nabít telefon během čůrpauzy. A k tomu se vztahuje i použití co největší kapacity. Pokud ale nepotřebuješ kapacitu a jde ti jen o velký startovací proud (nemáš-li doplňky který se přiživují i při zhasnutým motoru) doporůčil bych sáhnout po líthiovce - je lehounká, má velké startovací proudy, vydrží dlouho, jen je trochu dražší. V jednom mém vlákně jí kluci dost obhajují: zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatné starty - zapnuté větráky

17.1.2020 v 14:28 | Nahoru | #2

grooll píše: Ethi> já mám raději baterie s rezervou alespoň 50A pro případ že bych někde musel stát bez motoru se zapnutýma světlama (v noci při poruše nebo při stavění stanu v kempu) nebo bych potřeboval nabít telefon během čůrpauzy. A k tomu se vztahuje i použití co největší kapacity. Pokud ale nepotřebuješ kapacitu a jde ti jen o velký startovací proud (nemáš-li doplňky který se přiživují i při zhasnutým motoru) doporůčil bych sáhnout po líthiovce - je lehounká, má velké startovací proudy, vydrží dlouho, jen je trochu dražší. V jednom mém vlákně jí kluci dost obhajují: zde



Na svícení světlama se zhasnutým motorem nepotřebuješ rezervu 50 A (předpokládám startovacího proudu), ale potřebuješ baterku s takovou kapacitou, aby v ní po svícení zbylo dost náboje a byla schopná dát dostatečný proud (při dostatečném napětí) k nastartování motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35684 Včera v 22:17 Animals21
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist