globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přepakování
 
10.1.2020 v 01:52
Ahoj všem,potřebuji snížit Honda CBR 929 Fireblade 2001.Bylo mě řečeno že to mám přepakovat,pomůže mi někdo sehnat odkaz kde koupím Přepakování na zadní tlumič CBR 929 .Bojím se že koupím ten samí co tam mám a ne ten co mi ji sníží,děkuji za ochotu.

Více na: https://www.motorka...=forum&ft=167981
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

19.1.2020 v 20:47 | Nahoru | #1
Kohlstein> hezky napsany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepakování

19.1.2020 v 23:23 | Nahoru | #2
assassin> Zkus mi prosím potvrdit nebo vyvrátit následující.
U motokrosu je žádoucí velká progresivita na zadku. Při doskoku musí ztvrdnout, ale jezdit na tomto nastavení motardy může dělat problém, třeba na vjezdu do a na výjezdu ze zatáčky, kdy se pružení pohybuje v té měkčí části a motorka chodí nahoru a dolů o 100mm.
U silnice se údajně osvědčilo jenom mírně progresivní, lineární nebo i degresivní přepákování, právě kvůli kontrole stlačení v zatáčce a potřebě zabránit rozkmitání motorky na výjezdu.
Zkoušel jsem si v autocadu zkreslit to přepákování z Fireblade, spíš jenom princip, protože neznám přesné rozměry. Vychází mi to, že zrovna tento typ přepákování se pohybuje spíš kolem lineární charakteristiky - převod od kola na pružinu se příliš nemění. Stačí si s tím trochu pohrát, změnit sklon a délku toho spodního táhla a najednou to může být třeba 10% progresivní nebo 5% degresivní.
Edit: to by mohlo vysvětlovat i to, proč byl Full-floater ve své době tak úspěšný v MX, kvůli progresivitě. A proč Honda s Pro-linkem byla vždycky tvrdá koza - malá progresivita a tím pádem i nutnost tvrdšího pérování bez zatížení.

Naposledy editováno 19.01.2020 23:29:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist