Když sem se zmínil o tom že po výbrusu se musí moto opravdu pečlivě prohřívat tak se mi začal smát...
Pořád řiká jak bez zahřátí se tomu má klidně nakládat a že se ničemu nic nestane lol
tak nevim jestli sem blbej já nebo on...
co si o tom myslíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání
J8 mám dva 2T vysokootáčkové motory...
tak někdo něco odborného napište pls lol
1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání
Můj názor je není třeba ohřejvat prostě jet
Naposledy editováno 14.03.2008 22:22:15
1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání
pri stani vrkat plynem nebo jen prevalujici se volnobeh?
jj to je ono...
když míň zahřeju tak pak jede hůř no...sem si řikal jestli se mi to zdá..ale je to tak.
Takže teď prostě nakopnu..lehce zavrkam...necham běžet a obleču se..pak to vytlačim za vrata a pak než vyjedu ze vsi tak stejně netočim abych nedělal bordel a postupně to prostě dostanu do otáček...
1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání
Stary kejvy a fichtly jezdily ohrate nejlip v mirnem desti. Proc? Studeny vzduch lepe plni motor a vetsi vlhko dela co Kefalin? No zlepsuje termodynamicke vlastnosti zapalene smesi... vsak to v te brozure o fyzice mate.
Mlamojove by si meli napred neco precist o mechanice a strojarine, nez zacnou placat 3.14oviny. Ja byt studeny motor a nekdo me vytocit do omezovace, tak toho debila ojnici vykopu pred garaz. lol
... nakonec me je to jedno, ja uz si auta a motorky kupuju pouze novy. Nez se srat s nekym vylagrovanym bazmegem po nejakem takovem expertovi. lol
Bubak z Nemecka>... jiste, ze se musi ohrat, nez za to vezmes. Uz jen proto, ze u moderniho motoru (a 2T zvlast) se ohratim na provozni teplotu srovnaj vule pohyblivych soucasti a vsude se dostane olej, jak ma, takze nedochazi k nadmernemu opotrebeni, mikrozaderum a podobne. Studeny 4T motor bezi chvilku po startu nez si natlakuje a trosku ohreje olej v podstate "na sucho" a v takove chvili se pochopitelne opotrebovava nejvic. 2T je mazany olejem v benalu - potrebuje si znova primaznout kliku, ojnici a pochopitelne valec.
Stary kejvy a fichtly jezdily ohrate nejlip v mirnem desti. Proc? Studeny vzduch lepe plni motor a vetsi vlhko dela co Kefalin? No zlepsuje termodynamicke vlastnosti zapalene smesi... vsak to v te brozure o fyzice mate.
Mlamojove by si meli napred neco precist o mechanice a strojarine, nez zacnou placat 3.14oviny. Ja byt studeny motor a nekdo me vytocit do omezovace, tak toho debila ojnici vykopu pred garaz. lol
... nakonec me je to jedno, ja uz si auta a motorky kupuju pouze novy. Nez se srat s nekym vylagrovanym bazmegem po nejakem takovem expertovi. lol
Přesně tak jak píšeš. Vůle v motoru jsou dělané na zahřátý motor a ne na studený. A od toho se vše odvíjí. A co se týká zahřívání, tak optimální je nastartovat, co nejdříve stahnout sitič a pozvolnou jízdou ohřát. Zahřívat na volnoběh a vrkat při tom plynem je nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T zahřívání
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T zahřívání
Bubak z Nemecka>fallen> ... chvilku na miste, aby si motor natlakoval olejovej okruh a pak v klidku vyrazit. Ja prijdu do garaze k motorce, nachystam ji na odlet, nastartuju a nez se v pohode nachystam a dooblecu (kukla, helma, rukavice) a doladim obleceni, tak je to akorat abych mohl pianko vyrazit. Plynem mezitim nevrkam. Nez se vymotam za mesto, je to ohraty a muzu valit...
Nedávno jsem slyšel takový názor, že právě to vrkání plynem škodí klice nejvíce.
Samozřejmě dvoutakt ohřívám, kdybych ji neohřál, bude skákat jako koza a houby pojede.
1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání
a já třeba ani jinou možnost po nastartování nemám, bo mi motor ani za boha neudrží volnoběh...
takže minutku povrkat ( ), pak stáhnout sytič a odjeeezd
Bago>nevim proč by mělo vrkání škodit, když to nevytáčim moc tak to motoru nemůže vadit
a já třeba ani jinou možnost po nastartování nemám, bo mi motor ani za boha neudrží volnoběh...
takže minutku povrkat ( ), pak stáhnout sytič a odjeeezd
šptaně jsem se vyjádřil, sry, myslel jsem spíš takové to nervozní "vrkání" na světlech a podobně