globalmoto_kveten





Téma: 2T zahřívání
 
14.3.2008 v 22:06
Nemůžu přesvědčit kamaráda o tom...že se 2T musejí pořádně před jízdou prohřát...
Když sem se zmínil o tom že po výbrusu se musí moto opravdu pečlivě prohřívat tak se mi začal smát...
Pořád řiká jak bez zahřátí se tomu má klidně nakládat a že se ničemu nic nestane lol
tak nevim jestli sem blbej já nebo on...
co si o tom myslíte vy?

2T zahřívání

14.3.2008 v 22:07 | Nahoru | #1
Studenej motor netahne, jen ji hezky zahrej

1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání

14.3.2008 v 22:08 | Nahoru | #2
NO mně spíš de o to že se ten motor devastuje...
J8 mám dva 2T vysokootáčkové motory...
tak někdo něco odborného napište pls lol

2T zahřívání

14.3.2008 v 22:16 | Nahoru | #3
nezahrat ji to je prasarna.chudak motorka.presne tyhle dementy jako je tvuj kamos mam strasne"rad"

2T zahřívání

14.3.2008 v 22:21 | Nahoru | #4
Tak ho nech, ať jí nakládá. Až to zjurví, tak bude sedět doma na zadku a ty si budeš jezdit

1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání

14.3.2008 v 22:21 | Nahoru | #5
Nevím je to podle mě kravina pokud vezmu ty dvojtakty co jsem jezdi čz 175,jawa 20,jawa250,350,simson ,tak KDYŽ TO BYLO STUDENÝ JELO TO NEJLÉPE! Pak všechny motorky ztrácely výkon-sice nepatrně, ale přece.
Můj názor je není třeba ohřejvat prostě jet

Naposledy editováno 14.03.2008 22:22:15

(reakce na) 2T zahřívání

14.3.2008 v 22:22 | Nahoru | #6
ELOUNEK> Tak tak, ledový obklady. Čím studenější, tím větší výkon

2T zahřívání

14.3.2008 v 22:28 | Nahoru | #7
V zimě to je super vždy sníh a na valec sssssssssss a byl chladny sice by se to nemělo ale chladí dobře.

1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání

14.3.2008 v 22:28 | Nahoru | #8
a zahrivat stanim nebo jizdou?

pri stani vrkat plynem nebo jen prevalujici se volnobeh?

2T zahřívání

14.3.2008 v 22:28 | Nahoru | #9
ELOUNEK no tak mozna u jawek tomu bych veril ale neco jako nsr,mito atd. to se proste zahrat musi.kdyz sem zahral min tak jela "jinak" proste ne tak dobre...

2T zahřívání

14.3.2008 v 22:31 | Nahoru | #10
Colt>>
jj to je ono...
když míň zahřeju tak pak jede hůř no...sem si řikal jestli se mi to zdá..ale je to tak.
Takže teď prostě nakopnu..lehce zavrkam...necham běžet a obleču se..pak to vytlačim za vrata a pak než vyjedu ze vsi tak stejně netočim abych nedělal bordel a postupně to prostě dostanu do otáček...

2T zahřívání

14.3.2008 v 22:39 | Nahoru | #11
presne tak sem to taky delal

1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání

14.3.2008 v 22:44 | Nahoru | #12
... jiste, ze se musi ohrat, nez za to vezmes. Uz jen proto, ze u moderniho motoru (a 2T zvlast) se ohratim na provozni teplotu srovnaj vule pohyblivych soucasti a vsude se dostane olej, jak ma, takze nedochazi k nadmernemu opotrebeni, mikrozaderum a podobne. Studeny 4T motor bezi chvilku po startu nez si natlakuje a trosku ohreje olej v podstate "na sucho" a v takove chvili se pochopitelne opotrebovava nejvic. 2T je mazany olejem v benalu - potrebuje si znova primaznout kliku, ojnici a pochopitelne valec.

Stary kejvy a fichtly jezdily ohrate nejlip v mirnem desti. Proc? Studeny vzduch lepe plni motor a vetsi vlhko dela co Kefalin? No zlepsuje termodynamicke vlastnosti zapalene smesi... vsak to v te brozure o fyzice mate.

Mlamojove by si meli napred neco precist o mechanice a strojarine, nez zacnou placat 3.14oviny. Ja byt studeny motor a nekdo me vytocit do omezovace, tak toho debila ojnici vykopu pred garaz. lol

... nakonec me je to jedno, ja uz si auta a motorky kupuju pouze novy. Nez se srat s nekym vylagrovanym bazmegem po nejakem takovem expertovi. lol

2T zahřívání

14.3.2008 v 23:05 | Nahoru | #13
Takový experti jsou nejlepší. Nejhorší je, když se to nerozsype jemu, ale majiteli po něm...

(reakce na) 2T zahřívání

14.3.2008 v 23:05 | Nahoru | #14
Allan> odborného?...prostě když si nenechá poradit je to blb a motor tim pěkně kurví...nedivil bych se kdyby zadřel...

2T zahřívání

14.3.2008 v 23:19 | Nahoru | #15
.

Naposledy editováno 14.03.2008 23:21:53

(reakce na) 2T zahřívání

15.3.2008 v 06:55 | Nahoru | #16

Bubak z Nemecka>... jiste, ze se musi ohrat, nez za to vezmes. Uz jen proto, ze u moderniho motoru (a 2T zvlast) se ohratim na provozni teplotu srovnaj vule pohyblivych soucasti a vsude se dostane olej, jak ma, takze nedochazi k nadmernemu opotrebeni, mikrozaderum a podobne. Studeny 4T motor bezi chvilku po startu nez si natlakuje a trosku ohreje olej v podstate "na sucho" a v takove chvili se pochopitelne opotrebovava nejvic. 2T je mazany olejem v benalu - potrebuje si znova primaznout kliku, ojnici a pochopitelne valec.

Stary kejvy a fichtly jezdily ohrate nejlip v mirnem desti. Proc? Studeny vzduch lepe plni motor a vetsi vlhko dela co Kefalin? No zlepsuje termodynamicke vlastnosti zapalene smesi... vsak to v te brozure o fyzice mate.

Mlamojove by si meli napred neco precist o mechanice a strojarine, nez zacnou placat 3.14oviny. Ja byt studeny motor a nekdo me vytocit do omezovace, tak toho debila ojnici vykopu pred garaz. lol

... nakonec me je to jedno, ja uz si auta a motorky kupuju pouze novy. Nez se srat s nekym vylagrovanym bazmegem po nejakem takovem expertovi. lol



Přesně tak jak píšeš. Vůle v motoru jsou dělané na zahřátý motor a ne na studený. A od toho se vše odvíjí. A co se týká zahřívání, tak optimální je nastartovat, co nejdříve stahnout sitič a pozvolnou jízdou ohřát. Zahřívat na volnoběh a vrkat při tom plynem je nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T zahřívání

15.3.2008 v 10:53 | Nahoru | #17
fallen> ... chvilku na miste, aby si motor natlakoval olejovej okruh a pak v klidku vyrazit. Ja prijdu do garaze k motorce, nachystam ji na odlet, nastartuju a nez se v pohode nachystam a dooblecu (kukla, helma, rukavice) a doladim obleceni, tak je to akorat abych mohl pianko vyrazit. Plynem mezitim nevrkam. Nez se vymotam za mesto, je to ohraty a muzu valit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T zahřívání

15.3.2008 v 11:13 | Nahoru | #18

Bubak z Nemecka>fallen> ... chvilku na miste, aby si motor natlakoval olejovej okruh a pak v klidku vyrazit. Ja prijdu do garaze k motorce, nachystam ji na odlet, nastartuju a nez se v pohode nachystam a dooblecu (kukla, helma, rukavice) a doladim obleceni, tak je to akorat abych mohl pianko vyrazit. Plynem mezitim nevrkam. Nez se vymotam za mesto, je to ohraty a muzu valit...



Nedávno jsem slyšel takový názor, že právě to vrkání plynem škodí klice nejvíce.

Samozřejmě dvoutakt ohřívám, kdybych ji neohřál, bude skákat jako koza a houby pojede.

1 reakcí na tento příspěvek 2T zahřívání

15.3.2008 v 12:19 | Nahoru | #19
nevim proč by mělo vrkání škodit, když to nevytáčim moc tak to motoru nemůže vadit
a já třeba ani jinou možnost po nastartování nemám, bo mi motor ani za boha neudrží volnoběh...
takže minutku povrkat ( ), pak stáhnout sytič a odjeeezd

2T zahřívání

15.3.2008 v 13:44 | Nahoru | #20
no mě teda kolikrát taky nedrží když ej to jooo studený tak párkrát pootočit plynem ale to je tak aby otáčky jely na 3 tis. občas se totiž stane že to krátce po nastartování chcípne ale jen když je to fakt dost studený

2T zahřívání

15.3.2008 v 17:39 | Nahoru | #21
ja zatahnu na TMca sytic kopnu do vrtule opru o sloup a ona si hrci ve svejch 6000 ot po asi minute otacky klesnou na 3000 ja se zatim oblecu a kdzy prijdu k motorce tak vypnu sytic voda ma teplotu kolem 25 stupnu trosku tomu pridam vrkam atd.. dokud nezacne reagovat na pridani okamzite.. pak jedu.

(reakce na) 2T zahřívání

15.3.2008 v 22:21 | Nahoru | #22
JirkaFM> JO JO DVOKTAKT

(reakce na) 2T zahřívání

15.3.2008 v 22:21 | Nahoru | #23
JirkaFM> JO JO DVOJTAKT

(reakce na) 2T zahřívání

16.3.2008 v 00:12 | Nahoru | #24

Bago>nevim proč by mělo vrkání škodit, když to nevytáčim moc tak to motoru nemůže vadit
a já třeba ani jinou možnost po nastartování nemám, bo mi motor ani za boha neudrží volnoběh...
takže minutku povrkat ( ), pak stáhnout sytič a odjeeezd



šptaně jsem se vyjádřil, sry, myslel jsem spíš takové to nervozní "vrkání" na světlech a podobně

2T zahřívání

16.3.2008 v 00:30 | Nahoru | #25
..co tu vrkáte holoubci? lol
já vždycky nechávám "malou" zahřát. za studena se mi na prvních křižovatkách dusí. ale stačí jí chvilka bez nějakýho dráždění plynu - než se navleču do škeble a rukavic a zkontroluju jestli světla svíti, stěrače stírají..

2T zahřívání

20.7.2008 v 12:38 | Nahoru | #26
no vrkat by se správně nemělo je to i tady v oficiál článcích na motorkari.cz si to zkuste najít...nevim jak pro 2T ale o 4T ten článek byl určitě

2T zahřívání

20.7.2008 v 19:22 | Nahoru | #27
Jak už tady někdo psal,takoví ti co nakopnou a hned daj plnej by zasloužili ojnicí přes hubu...jinak je fakt že na volnoběh mi prvních 5 minut chcípe i auto,takže když je třeba tak trochu přiživit....ale ne moc!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist