globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sekundární převod řemenem
14.12.2019 v 23:58
Zdravím, mám v plánu na své Ducati předělat sekundární převod. Není moc třeba řešit proč. Zkrátka se mi pohon řemenem vždy líbil a nemám s motorkou v plánu polykat mraky km a nebo jí drtit na okruhu. Je to spíš mazel na kochání. Chtěl bych tu probrat technickou stránku věci. Šířku a typ řemenu na dané kW motoru. Probrat geometrii řemenice z duralu atd. Určitě tu bude mít někdo zkušenost s nějakým softem. Kde se dají dělat fyzikální zkoušky. Jak by měla vypadat co nejlehčí a přitom co nejpevnější řemenice z duralu 7075. Která bude ještě dána na tvrdý elox.
Přední řemenice bude ocelová a nitridovaná. Tam asi není co řešit, ta bude nejspíš plná.
Mám možnost soustruhu, 5tiosé CNC, drátořezu, brusky na kulato a rovinu...takže s výrobou čehokoliv nebude problém.
A první věc se kterou bych chtěl začít je řemen. Pokud by stačila šířka 1 1/8 palce (28.5mm), tak jestli by někdo neměl jetý na půjčení. Představa, že dám 5-6 tis za nový řemen na pokusy a pak ho nakonec nepoužiju se mi moc nelíbí :D. Pokusy nemyslím, že bych ho stříhal a nebo jinak ničil. Spíš si zkusil jestli všude vleze a někde o něco nedrhne. Přesto takhle "ošahaný" řemen už asi prodejci nevrátím.
Otázka je jestli pak koukat po origo řemenech za kvanta peněz a nebo bude stačit kontaktovat dodavatele průmyslových řemenů. Když budu požadovat nějaký lepší matroš. Kevlar a carbon....
Budu sem pomalu vkládat co a jak. Když by se to náhodou taky někomu zamlouvalo.




1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem

18.12.2019 v 23:14 | Nahoru | #1
krokos: hele zajimavy, jako technicke reseni se mi to libilo a to s tim blatem by me nenapadlo - ono se o g450x (takze to plati i o te husce) rika, ze to nakreslili v BMW inzenyri co v zivote nejeli na enduro motorce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod řemenem

19.12.2019 v 16:04 | Nahoru | #2

assassin píše: krokos: hele zajimavy, jako technicke reseni se mi to libilo a to s tim blatem by me nenapadlo - ono se o g450x (takze to plati i o te husce) rika, ze to nakreslili v BMW inzenyri co v zivote nejeli na enduro motorce



Čau, to boli asi taký hotentoti, čo vymysleli motor HTP. rozvodové kolieska s plechu vypálené, retiazka na pohon rozvodu ako na trojkolke Ventily ako v čínskom 50 ccm skútri .Životnosť fóbie , teda hlavy 100 tisíc km. Moja po výmene ventilov vydržala 5000 km, skoro ma jeblo. Na tej huske , do riti, som sa tešil, že aké mám perfiš riešenie s tým sekundárom, dokedy som nevliezol do toho blata a horko som zaplakal. To, že na tej motorke jazdíš ako Chaplin, skôr ako spitá šlapka, nohy dole na široko (kvôli tom vývodovému kolieksu v osy kyvky) a kolená k sebe, ( chýba tam nádrž) no čo už naučil som sa, inú nemám, že mi tam trčí do strany spojka aj s vypínacím mechanizmom, niekde pri tom je páka brzdy, no čo už, že keď spadneš koleno je rozpučené , stane sa , ale to blato ma teda v tom sekundári totálne nasralo vtákovina na entú. Pri normálnom motokrose zničíš motorku v tom blate. No, motorku asi nie , ale vývodové koliesko, ložisko v prevodovke dostane zabrať a rozeta dtto. Musel som fest povoliť napnutie reťaze, lebo to bolo strašné niečo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Problém při startování Ducati Monster 1000 altea 11 14.6.2021 v 18:56 Koumes
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... MarcelTheRevenger 74 23.2.2021 v 18:19 Codo
Nefungují ručičky budíků Ducati Monster 1000 albik 1 11.7.2019 v 13:55 grooll
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul


TOPlist