Přední řemenice bude ocelová a nitridovaná. Tam asi není co řešit, ta bude nejspíš plná.
Mám možnost soustruhu, 5tiosé CNC, drátořezu, brusky na kulato a rovinu...takže s výrobou čehokoliv nebude problém.
A první věc se kterou bych chtěl začít je řemen. Pokud by stačila šířka 1 1/8 palce (28.5mm), tak jestli by někdo neměl jetý na půjčení. Představa, že dám 5-6 tis za nový řemen na pokusy a pak ho nakonec nepoužiju se mi moc nelíbí :D. Pokusy nemyslím, že bych ho stříhal a nebo jinak ničil. Spíš si zkusil jestli všude vleze a někde o něco nedrhne. Přesto takhle "ošahaný" řemen už asi prodejci nevrátím.
Otázka je jestli pak koukat po origo řemenech za kvanta peněz a nebo bude stačit kontaktovat dodavatele průmyslových řemenů. Když budu požadovat nějaký lepší matroš. Kevlar a carbon....
Budu sem pomalu vkládat co a jak. Když by se to náhodou taky někomu zamlouvalo.
1 reakcí na tento příspěvek Sekundární převod řemenem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod řemenem
assassin píše: krokos: hele zajimavy, jako technicke reseni se mi to libilo a to s tim blatem by me nenapadlo - ono se o g450x (takze to plati i o te husce) rika, ze to nakreslili v BMW inzenyri co v zivote nejeli na enduro motorce
Čau, to boli asi taký hotentoti, čo vymysleli motor HTP. rozvodové kolieska s plechu vypálené, retiazka na pohon rozvodu ako na trojkolke Ventily ako v čínskom 50 ccm skútri .Životnosť fóbie , teda hlavy 100 tisíc km. Moja po výmene ventilov vydržala 5000 km, skoro ma jeblo. Na tej huske , do riti, som sa tešil, že aké mám perfiš riešenie s tým sekundárom, dokedy som nevliezol do toho blata a horko som zaplakal. To, že na tej motorke jazdíš ako Chaplin, skôr ako spitá šlapka, nohy dole na široko (kvôli tom vývodovému kolieksu v osy kyvky) a kolená k sebe, ( chýba tam nádrž) no čo už naučil som sa, inú nemám, že mi tam trčí do strany spojka aj s vypínacím mechanizmom, niekde pri tom je páka brzdy, no čo už, že keď spadneš koleno je rozpučené , stane sa , ale to blato ma teda v tom sekundári totálne nasralo vtákovina na entú. Pri normálnom motokrose zničíš motorku v tom blate. No, motorku asi nie , ale vývodové koliesko, ložisko v prevodovke dostane zabrať a rozeta dtto. Musel som fest povoliť napnutie reťaze, lebo to bolo strašné niečo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
Problém při startování Ducati Monster 1000 | altea | 11 | 14.6.2021 v 18:56 Koumes |
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... | MarcelTheRevenger | 74 | 23.2.2021 v 18:19 Codo |
Nefungují ručičky budíků Ducati Monster 1000 | albik | 1 | 11.7.2019 v 13:55 grooll |
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... | vacul | 0 | 21.5.2019 v 22:38 vacul |