globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sekundární převod řemenem
14.12.2019 v 23:58
Zdravím, mám v plánu na své Ducati předělat sekundární převod. Není moc třeba řešit proč. Zkrátka se mi pohon řemenem vždy líbil a nemám s motorkou v plánu polykat mraky km a nebo jí drtit na okruhu. Je to spíš mazel na kochání. Chtěl bych tu probrat technickou stránku věci. Šířku a typ řemenu na dané kW motoru. Probrat geometrii řemenice z duralu atd. Určitě tu bude mít někdo zkušenost s nějakým softem. Kde se dají dělat fyzikální zkoušky. Jak by měla vypadat co nejlehčí a přitom co nejpevnější řemenice z duralu 7075. Která bude ještě dána na tvrdý elox.
Přední řemenice bude ocelová a nitridovaná. Tam asi není co řešit, ta bude nejspíš plná.
Mám možnost soustruhu, 5tiosé CNC, drátořezu, brusky na kulato a rovinu...takže s výrobou čehokoliv nebude problém.
A první věc se kterou bych chtěl začít je řemen. Pokud by stačila šířka 1 1/8 palce (28.5mm), tak jestli by někdo neměl jetý na půjčení. Představa, že dám 5-6 tis za nový řemen na pokusy a pak ho nakonec nepoužiju se mi moc nelíbí :D. Pokusy nemyslím, že bych ho stříhal a nebo jinak ničil. Spíš si zkusil jestli všude vleze a někde o něco nedrhne. Přesto takhle "ošahaný" řemen už asi prodejci nevrátím.
Otázka je jestli pak koukat po origo řemenech za kvanta peněz a nebo bude stačit kontaktovat dodavatele průmyslových řemenů. Když budu požadovat nějaký lepší matroš. Kevlar a carbon....
Budu sem pomalu vkládat co a jak. Když by se to náhodou taky někomu zamlouvalo.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod řemenem

19.12.2019 v 16:04 | Nahoru | #1

assassin píše: krokos: hele zajimavy, jako technicke reseni se mi to libilo a to s tim blatem by me nenapadlo - ono se o g450x (takze to plati i o te husce) rika, ze to nakreslili v BMW inzenyri co v zivote nejeli na enduro motorce



Čau, to boli asi taký hotentoti, čo vymysleli motor HTP. rozvodové kolieska s plechu vypálené, retiazka na pohon rozvodu ako na trojkolke Ventily ako v čínskom 50 ccm skútri .Životnosť fóbie , teda hlavy 100 tisíc km. Moja po výmene ventilov vydržala 5000 km, skoro ma jeblo. Na tej huske , do riti, som sa tešil, že aké mám perfiš riešenie s tým sekundárom, dokedy som nevliezol do toho blata a horko som zaplakal. To, že na tej motorke jazdíš ako Chaplin, skôr ako spitá šlapka, nohy dole na široko (kvôli tom vývodovému kolieksu v osy kyvky) a kolená k sebe, ( chýba tam nádrž) no čo už naučil som sa, inú nemám, že mi tam trčí do strany spojka aj s vypínacím mechanizmom, niekde pri tom je páka brzdy, no čo už, že keď spadneš koleno je rozpučené , stane sa , ale to blato ma teda v tom sekundári totálne nasralo vtákovina na entú. Pri normálnom motokrose zničíš motorku v tom blate. No, motorku asi nie , ale vývodové koliesko, ložisko v prevodovke dostane zabrať a rozeta dtto. Musel som fest povoliť napnutie reťaze, lebo to bolo strašné niečo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod řemenem

19.12.2019 v 17:11 | Nahoru | #2
krokoš> nesmi se na tom do terenu slysel jsem o cloveku co si koupil G450 a jezdil na tom xlet do prace po praze, menil jen olej... motorka 270mth a vse origo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Problém při startování Ducati Monster 1000 altea 11 14.6.2021 v 18:56 Koumes
Jak nekoho muze bavit jezdit na mot... [1, 2, 3] Honda CB 600S Hornet, Suzuki DL 1000 V-Strom, Honda ... MarcelTheRevenger 74 23.2.2021 v 18:19 Codo
Nefungují ručičky budíků Ducati Monster 1000 albik 1 11.7.2019 v 13:55 grooll
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul


TOPlist