Rozhodnutí se zdálo být jasné - Africa Twin 750, ale vzhledem k aktuální nabídce, stáří a ceně nabízených kusů jsem se začal poohlížet i po jiných strojích. Do oka mi padla XT 660 Z, u které se ale malinko obávám nedostatku výkonu, ale zase oproti Africe je o nějakých pár kilo lehčí. U Afriky, vzhledem k běžným nájezdům, bych měl počítat taky s nějakým rozsáhlejším servisem a na cestách zase s větší spotřebou paliva, což není úplně rozhodující v jedné stopě.
Často vymetám kdejaký polní cesty a rozhodně se nevyhýbám bahnu, přičemž se nejvíc motám okolo komína, ale nějakou tu cestu do zahraničí rád podniknu taky.
Tímto se proto chci zeptat těch, co mají PŘÍMOU ZKUŠENOST s těmito modely, aby mi sdělili svůj názor a trochu je mezi sebou porovnali. Na XRV 750 jsem se malinko svezl, ale XTZ nemám tu možnost projet. Dál se taky nebráním nabídkám jiných modelů - proč taky ne? Ale rozhodně nechci mít doma jednu motorku na silnici, druhou do tereńu a třetí na delší cesty.. Nečekám, že jedna motorka bude vynikající ve všem, kupodivu totiž nejsem závodník. Za jakoukoliv relevantní odpověď děkuju. Snad při těchto sychravých dnech tohle téma nikoho neurazí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění
PetNed píše: Ahoj, za sebe ti můžu dopuručit Transalpa Xl 650. Obzvláště po své letošní dovolené v rumunských horách. Pravdou ale je, že jsem vyměnil přední pružiny za progresivní Hyperpro a vzadu mám tlumič YSS. Mám na něm projeto půlku tras Carpatian 2wheles 3. díl - offroad. a jezdím s ním i trénovat na MX trať. Je to spolehlivý držák, nenáročný na servis. Jako výhody vidím přední 21", duše, zdvihy a karburátory. Váha plně natankované moto je 210 kg.
V čem je výhoda duší proti bez dušákům.... já tam vidím jen samé nevýhody?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění
JiriBN píše: V čem je výhoda duší proti bez dušákům.... já tam vidím jen samé nevýhody?
I když praskne ráfek, tak se dá dojet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura pro běžné ježdění
Ber můj názor s nadhledem - dívám se na to z pohledu cestování někde v horách.
Dušové ráfky jsou pružnější a lehčí (vypletené kola). Když kopnu dušový ráfek, maximálně budu mít osmu. U bezdušáku budeš muset dovnitř narvat duši, abys dojel. Sundávat gumu u bezdušáku je opruz - musíš odrazit patku. A ještě větší opruz je tu gumu "prudce nafouknout" pokud už nemáš bombičky. Musíš vyvinout dostatečný tlak, aby ti ta guma sedla. Toto jsou poznatky z horského kola, kde to je úplně ízy pízy..
Ano, u bezdušáku velkou část defektů pokryju knotama - to je jediná výhoda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |