globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.9.2023 v 22:10 | Nahoru | #2761
Za 100 tisíc se nabízí 1982 Suzuki RM250, slovy inzerátníka:

Jen vážnému zájemci, krásného veterána .... Špekulanti typu dám 40 hned! Se vůbec neozivejte.


A ještě se prý vyráběla "pouhé dva roky". Ještě, že ne deset ...
Ale je to trochu bastard, opravený mastným hadrem, plasty jsou z druhovýroby už bez těch originálních dírek, původní (slabá) přední vidlice už asi taky dávno dosloužila a je nahrazená novější. V roce 1982 každopádně bomba stroj, motoricky a podvozkově ze všech nejpovedenější.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.9.2023 v 22:20 | Nahoru | #2762
Beranidlo> Aby to byl krásný veterán, musela by vypadat takto:

Ještě chybí nějaké odkazy a srovnání - CR250R 1982 v #2517 , 1981 CR250R v #1796 - odtud vedou linky na YZ250 a KX250.
RM250 1983 např. v #2720 a #2536 a o motoru a válci v #2421 .

Naposledy editováno 19.09.2023 22:21:19

Dva takty jsou víc než dost

21.9.2023 v 19:44 | Nahoru | #2763
Kdyby někdo nevěděl, co s prachama, co s benzínem, a co se sebou, tak za 350 klacků je tu RD 500.

Dva takty jsou víc než dost

22.9.2023 v 19:36 | Nahoru | #2764
Mito 1998, sedmikvalt, tacho 8k, cena 145k .

Dva takty jsou víc než dost

23.9.2023 v 09:49 | Nahoru | #2765
Je to sice pelech za nepřiměřeně moc peněz ,

ale prý když se takové KX250 z r. 1995 dá trochu lásky, spoustu úsilí a pár nových dílečků ....

Dva takty jsou víc než dost

25.9.2023 v 22:32 | Nahoru | #2766
Honda CR125R 1987 za 43 tisíc . Popis v minulosti např. v #1302 , ale já bych potřeboval, aby se objevila v modelu 1986.


Naposledy editováno 25.09.2023 22:35:09

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.9.2023 v 21:44 | Nahoru | #2767
Beranidlo> Laverna Lesmo z #1514 se po dvou letech znovu vynořila, za 2000 euro .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.9.2023 v 19:37 | Nahoru | #2768

Bakoun píše: Kdybych neměl SuperCity, tak klidně. Ale na 2 dost podobný dvoutakty už nemám místo. :(


Kdybys neměl SuperCity, mohl bys mít SuperCity, za pouhých 30 tisíc . Kryty kolem chladiče vypadají, že jsou z W8, aby šla ta neorigo maska dát na šavle a nebilo to do očí.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.10.2023 v 06:45 | Nahoru | #2769
Na SP 525 se přestalo vracet šoupátko karburátoru na doraz a motor točil na volnoběh 4000 ot. Po kontrole bovdenu a vyndání karburátoru jsem zjistil, že na šoupátku je bodově oloupaná povrchová vrstva a materiál pod tím "narostl" a zabránil pohybu šoupátka. Po obroušení to nějak chodí, ale budu muset koupit nové šoupátko. Setkal jste se s tím někdo?

Naposledy editováno 02.10.2023 06:45:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.10.2023 v 20:58 | Nahoru | #2770
mito7> Některá šoupátka jsou pokovená, nevím, jestli je to chrom nebo nikl, a zaregistroval jsem, jak se to na hranách loupalo, např. Mikuni TMX
Dokonce tu bylo, že jak se z toho loupaly šupiny, tak se nachytaly na svíčku a zkratovaly ji.

Dva takty jsou víc než dost

4.10.2023 v 09:43 | Nahoru | #2771
Exkurs do dávnější historie, Isomoto 125 1953 za 58 tisíc . Dva výfuky, dva písty, dvě ojnice, jeden válec, jeden karburátor z boku toho válce ...

Dva takty jsou víc než dost

4.10.2023 v 10:07 | Nahoru | #2772
Pohledy do motoru Iso, s přičepovanou druhou ojnicí. Motor se musí točit, jak ukazuje šipka na prvním obrázku, aby kanálový rozvod fungoval. Sání řídí stejný píst, jako i výfuk.




Fotky odtud .

Naposledy editováno 04.10.2023 10:08:46

Dva takty jsou víc než dost

4.10.2023 v 11:00 | Nahoru | #2773
Dvoupísté motory vyřešil neúčinnost a nespolehlivost jednopístých motorů s příčným vyplachováním s deflektorem na pístu. Před válkou je proslavila DKW na svých závodních ládepumpách, o EMC tu byl článek nedávno, Puch takové věci vyráběl až do roku 1970. U nás mělo takový motor motokolo Manet M-90, zde z r. 1950 dohodou .


Vše o Manetu např. zde - jak vznikl nadvakrát před válkou a po válce v brněnské Zbrojovce, jak se začal vyrábět ve zbrojovácké pobočce v Povážské Bystrici, protože v Brně měli nad hlavu práce s přípravky a nástroji pro péráka do Jawy a sami začali s výrobou Zetoru 25.

Manet měl motor s rozměry 2x vrtání 32 mm, zdvih 58 mm, objem 93 ccm, výkon 3,5 k při 4500 ot/min. Ten dokázal rozfofrovat asi 72 kg vážící Manet na 60 - 65 km/h při spotřebě pod 2 litry / 100 km (průměr v testu byl asi 1,4 litru!). To ukazuje, jak dokáže být dvoupístý jednoválec úsporný. Ovšem tohle platí pouze při relativě malém litrovém výkonu. Existuje určitá ideální velikost válce, v tomto případě mezi 150 - 200 ccm, kdy jsou spotřeba paliva, výkon a tepelné zatížení tak nějak v rovnováze. Manet měl motor spíše menší a vrtání 32 mm už stavbu klikového mechanismu komplikovalo. Chtít po dvoupístém motoru vyšší výkony znamená nadměrnou spotřebu a přehřívání - musí se zvýšit kanály, směs uniká do výfuku, rozlehlý spalovací prostor má nízkou tepelnou účinnost, nejde zvýšit kompresní poměr kvůli detonacím, přehřívá se přepážka mezi vývrty a "přední" píst, trpí ojniční ložiska, těžké písty nedovolí zvýšit otáčky, atd.

Dva takty jsou víc než dost

5.10.2023 v 09:07 | Nahoru | #2774
Do NJ proběhl import z kapitalistické ciziny a je velký výběr - za nejvíc je Suzuki RG500 Gamma 1987, 370 tisíc .

Dva takty jsou víc než dost

5.10.2023 v 10:24 | Nahoru | #2775
Yamaha DT 125, píše se 1973, za nějakých 1000 euro . Na práci je to určitě, ale zdá se, že tam nic až tak zásadního nechybí a ročník by mohl odpovídat.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

5.10.2023 v 10:27 | Nahoru | #2776
Já bych věděl o DT 50, kdyby měl někdo zájem

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

6.10.2023 v 19:52 | Nahoru | #2777
Ten dvoupíst je bonba...
Pánové, nějaký čas se do mého vědomí vkrádá myšlenka, že nutně potřebuju nějaký uvřeštěný dvoutakt. Vize je asi skútr objemu kolem sta ccm, vhodný k dalším úpravám, finančně nenáročný. Prvně mě napadl Staďák, ale ty ceny jsou nesmysl. Pak jsem tu měl stojatý jednoválec ve skútru Peugeot který se vyrábí i ve 100 ccm, taky zajímavé. Pak jsem narazil v inzerci na nejmenšího Elefanta, tam by mě lákalo zkřížit to s motorem třeba s Frecie, ale nevím jaká je kompatabilata. Prostě něco uječeného na rýpání se. Nějaké tipy?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.10.2023 v 22:25 | Nahoru | #2778
Anti> Tipů je tady asi tisíc ... Chceš to v krabicích nebo pojízdné?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.10.2023 v 18:29 | Nahoru | #2779
kuba350> Je s TP? A kolik má psáno max rychlost? Sháním něco co by splnilo AMko

Dva takty jsou víc než dost

7.10.2023 v 21:20 | Nahoru | #2780
Tp není

Naposledy editováno 07.10.2023 21:20:49

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.10.2023 v 18:03 | Nahoru | #2781
Anti> Italjet Dragster nebo Formula. ..Nebo pak oškůtrovaný motocykl z považských strojíren

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.10.2023 v 08:24 | Nahoru | #2782
Beranidlo> Sehnal jsem nové šoupátko (bylo skladem za 1500,- Kč v skutrtuning), tak snad bude zase pokoj. Syn jezdí na intr 70 km v neděli tam a 70 km v pátek zpátky.

Dva takty jsou víc než dost

19.10.2023 v 23:15 | Nahoru | #2783
V roce 1989 se téměř stal mistrem světa Alex Puzar. Nevyšlo to, titul získal Trampas Parker na KTM. Protože Puzarova Suzuki RM125 byla postavená na seriovém základě, s jiným válcem a výfukem, dala by se postavit replika Team Rinaldi v barvách Chesterfield. Za 50 tisíc je k mání na pohled pěkná RM125 1989:

Dva takty jsou víc než dost

19.10.2023 v 23:17 | Nahoru | #2784
Ta původní Puzarova je schovaná v jedné italské garáži.

Dva takty jsou víc než dost

19.10.2023 v 23:27 | Nahoru | #2785
Alex Puzar si vše vynahradil o rok později s tovární RH250, tak abych znovu nepsal, co už se jednou napsalo, dám odkaz na #2555

a taky na RH250 1988 z #2419 :

Dva takty jsou víc než dost

23.11.2023 v 23:05 | Nahoru | #2786
Husqvarna WR 250 1987, v Itálii vyráběná původní nepatrně vylepšená švédská konstrukce, viz. #2575 . Cena 65 tisíc . Válec ještě bez přívěry (#2359 ) a v katalogu byla i v roce 1988 .



Naposledy editováno 23.11.2023 23:06:19

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.11.2023 v 20:46 | Nahoru | #2787
Na první pohled pěkný nedokuněný MITO za padesát.



Naposledy editováno 29.11.2023 20:46:38

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.11.2023 v 08:57 | Nahoru | #2788
Koudy01> Akorát má každý kolo jiný

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.12.2023 v 22:47 | Nahoru | #2789
Honda CR125R 1986 za 52 tisíc .




Měli jsme tu ze stejného roku 1986 CR250R v #558 a následujících číslech, k tomu její zimní fotky v #844 , ohledně ATAC například taky #2552 .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.12.2023 v 22:58 | Nahoru | #2790
Beranidlo> ATAC by na tom měl být "klasický, nefunkční, s bandaskou", jak ho známe z propagačních materiálů.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist