globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

25.3.2022 v 08:37 | Nahoru | #2071
Sport Production Aprilia i s vercajkem, stanem a basou šroubů.

A nebo skoro funglovka RS 125 2007, 9k tacho, jen trochu poškrábaná, za 85 tisíc

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.3.2022 v 22:48 | Nahoru | #2072
Beranidlo> Po 2003 je v inzerci 2005 Honda CR250R za 85 tisíc.

Dva takty jsou víc než dost

27.3.2022 v 19:26 | Nahoru | #2073
KTM MX 250 1986 za 39 tisíc
Doba předpřívěrová, vzadu novinka - kotouč.

Dva takty jsou víc než dost

27.3.2022 v 19:31 | Nahoru | #2074
KTM MX 250 1983 za 58 tisíc , první vodník.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.3.2022 v 19:54 | Nahoru | #2075
Beranidlo> Další se skloněnými zadními tlumiči zakotvenými těsně u osy kola - 1975 KTM GS 250 za 159 tisíc. Pěkná.

edit - inzerovaná jako 1974, ale model je to 1975

Naposledy editováno 27.03.2022 19:58:38

Dva takty jsou víc než dost

28.3.2022 v 12:39 | Nahoru | #2076

Ktm 125 r.v. 1991 v zachovalém a udržovaném stavu bez vůlí. Převodovka po repasi, píst a nik. 8,2mth.


za 56 tisíc

Dva takty jsou víc než dost

29.3.2022 v 21:03 | Nahoru | #2077
Yamaha RD 350 LC YPVS, to mně řekněte, za co se taková věc dá vyměnit ...

S doklady, najeto 8 tis km-poctivé, rok 1987, nejsilnější verze 46 KW,původ dovoz Anglie, moto psané na mě,momentálně nepojízdné, 20 let stojí v garáži. Vyměním za nějaké moto s mým doplatkem nebo za auto do roku 1990.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.3.2022 v 21:22 | Nahoru | #2078
Ariel: týpkovi jsem psal, prodat to nechce, jen vyměnit.

Dva takty jsou víc než dost

30.3.2022 v 09:31 | Nahoru | #2079
A má nějakou představu za co? Nějaké moto s doplatkem, případně auto do 90 je dost širokej pojem.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2022 v 09:32 | Nahoru | #2080
Bakoun> A řekl ti, za co to chce vyměnit? Starého Stadiona nebo novou Multistradu? Od lidí, kteří nepochopili, že peníze jsou prostředkem směny, bych se radší držel dál.
Honda NSR 125R, taky měnič , ale rozumnější.

Aktuální situace - NSR sehnat jde, Mito občas, RS občas a za hrozně peněz, TZR vůbec.
Už prší? In Rammingen bleibt der Himmel den ganzen Tag grau und es regnet und die Temperaturen liegen zwischen 8 und 12°C. Nachts bleibt es bedeckt und die Luft kühlt sich auf 7°C ab. Sem tam kapka, to je všechno

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

30.3.2022 v 10:08 | Nahoru | #2081
No nevim, chtít měnit za bouranou mi moc rozumnější nepříjde.

Cagiva SuperCity za 13 000.- v demontu.

Planet za 42 000.-


Pár TDR za rozumný peníze, jinak jdou už fakt vysoko.

TDR za 21 000.-


na projekt za 15 000.-


Naposledy editováno 30.03.2022 10:39:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2022 v 10:30 | Nahoru | #2082

DRN. píše: No nevim, chtít měnit za bouranou mi moc rozumnější nepříjde.


Třeba je to šikula. Ale stejně mám pocit, že bude jedno, jestli 2T, 4T, bouračka, depozit, demont nebo vyšlechtěná - všechny budou jenom na dívání, když naplnit nádrž zavání osobním bankrotem.
Solidně vysoká řidítka u té Planety. Jestli má kvalitní brzdovou hadici, tak se mu možná ohýbají při vypružení kola trochu dolů.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.3.2022 v 10:41 | Nahoru | #2083
Ariete> Tak já byl za mlada taky blbej (neříkám, že se to věkem zlepšilo, ale alespoň si to uvědomuju ) Ale měnit něco funkčního evidentně kvuli penězům za provoz, za nějakou kasičku je ujetý. A zrovna NSR beru jako poměrně spolehlivou a levnou na provoz ( i na spotřebu). Ale na to si každej musí asi přijít sám.

Naposledy editováno 30.03.2022 10:42:17

Dva takty jsou víc než dost

31.3.2022 v 15:08 | Nahoru | #2084
Husqvarna CR 250 1986 za 85 tisíc , poslední švédská. V motokrosu tehdy už bezvýznamná značka, na rozdíl od endura. Prostě nějak nefungovalo vzít enduro stavěné na 190cm vysokého Švéda a nutit ho 70kg motokrosaři. V Husqvarně si dělali skoro všechno sami, snad kromě karburátoru Mikuni a zadního tlumiče Ohlins. Zdvihy kol vpředu 300mm v subtilní vidlici Husqvarna, vzadu 350mm! Pokud měli Švédi nějaké tajné plány pro budoucí úspěchy v motokrosu, tak ty skončily v Itálii (neboli se neuskutečnily), a nové čtyřtakty v Husabergu.

Dva takty jsou víc než dost

31.3.2022 v 20:34 | Nahoru | #2085
Aprilia Tuareg Wing 125 za 30 tisíc ve slušném stavu. Model 1989 , motor Rotax 123 a 21kW

Dva takty jsou víc než dost

31.3.2022 v 22:52 | Nahoru | #2086
ČZ 380, pěkně vypucovaná za 160 tisíc Musel jsem si pomoct knížkou Terénní motocykly, a podle všeho, by měl prodávaný kus odpovídat modelu 1969 - objem zvětšený z 360 na 380ccm, ale žluťáckou nádrž měl v tom roce jenom Friedrichs a ppod.

Dva takty jsou víc než dost

1.4.2022 v 09:43 | Nahoru | #2087
Žluťák alá Friedrichs se dělal 1970-1972? ČZ 250 / 980 za 175 tisíc . Na štítku je 1972, 246 ccm, 28HP / 6800 rpm, typ 980.4

Dva takty jsou víc než dost

1.4.2022 v 12:04 | Nahoru | #2088

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.4.2022 v 12:06 | Nahoru | #2089
Dvouválcová 250 Guzzi


Naposledy editováno 01.04.2022 12:06:57

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.4.2022 v 12:42 | Nahoru | #2090
DRN.> Pěkně rezavá šlupka a za 40?

Dá se to pořídit i v chromu za 3000 euro

Hned mě napadlo, jestli to není příbuzné Benelli 2C 250, a taky že jo. Když se dívám na vrtání a zdvih , tak se to zdá být dokonce jako lehce přifouklá stopětadvacítka

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.4.2022 v 11:10 | Nahoru | #2091
Stále je na inzerci k dispozici mito Mito lehce mě znervózňuje jiný přední kolo

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.4.2022 v 13:03 | Nahoru | #2092
kuba350> Ono to kolo asi prd vydrží. Jak tady byl kdysi vrakouš po čenichovce , tak se údajně později ukázalo, že nejenom osa kola, ale i náboj je vyhnutý a kolo šmatlavé.

Dva takty jsou víc než dost

3.4.2022 v 18:39 | Nahoru | #2093

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.4.2022 v 10:23 | Nahoru | #2094

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.4.2022 v 11:20 | Nahoru | #2095
DRN.> Na bazosu už to vidělo přes 120 lidí tak to snad nemá cenu volat ...
1989, to bude asi tahle

A ještě fotka i s fotografem

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.4.2022 v 14:47 | Nahoru | #2096
Ariete: a je fuc

Dva takty jsou víc než dost

4.4.2022 v 14:50 | Nahoru | #2097

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.4.2022 v 16:15 | Nahoru | #2098

Bakoun píše: Ariete: a je fuc


Byl to nerozum, dávat to takhle pod cenu. Je tu možnost, že se za chvíli objeví znova, s nějakou vidlicí, vypucovaná leštěnkou a o sto dražší.
Měl to udělat jako pan Pavel z Opavy s touhle šunkou, která je snad vytažená z moře:

Suzuki RGV 250 Gamma rv.1989 perspektivni veteran ve dvoutaktu. Dlouhodobe odstaveny ,proto najeto jen pouze 13 tis.km!!! Primy dovoz z Japonska -aukce (moto na ceste do skladu) nutno ozivit a udelat kosmetiku. Nabidky rozumnych a realnych cen kolem min.100 tis .a vyse pouze od lidi ,kteri vi o cem se bavime ..nejdrive si vyggoglete o jaky motocykl se jedna nez cokoliv budete chtit vubec resit.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

5.4.2022 v 12:58 | Nahoru | #2099
Zdravím.Moc rád to tady sleduji.Snad nevadí že sem dám něco špatně ofoceného. Vůbec by mne nenapadl takový stroj na Dakaru.

Logo překrylo nápis.Chierry Charbonnier -Husqvarna 250 2T ,Dakar 1982.

Naposledy editováno 05.04.2022 15:33:09

Dva takty jsou víc než dost

5.4.2022 v 14:41 | Nahoru | #2100
O pět roků mladší, než byl Jörg Möller, je Jan Witteveen, viz. italská wiki a hlavně jeho vlastní stránky. Taky strávil většinu pracovního života v Itálii, ale žije v Rakousku. Něco se mu ve světě dvoutaktů povedlo hodně, třeba poslední motokrosové Cagivy a hlavně šoupátkové Aprilie pro GP, něco míň, ale přesto to bylo obdivované (dvouválcová MX Gilera) a něco vůbec (Maxtra 125 GP z r. 2009). Teď spolupracuje s Fanticem na jejich XX 250, se kterým se stal loni Nicholas Lapucci celkem jasně Mistrem Evropy ve třídě EMX250 . Proti ostatním 2T a 4T 250 to v této třídě šlo, tak se přestoupilo do MXGP. Tam je to ovšem jiná klasa a čtyřtakty zde mají výhodu objemu (450 vs 250 ccm ). Lapucci měl původně jet 4T XXF 450, ale v zimě si zlomil klíční kost a možná i to bylo důvodem, proč do prvního svého závodu GP Lombardia nastoupil na tomhle vytuněném XX 250:

Když to shrnu, byl rád, že po 35 minutách nedostal kolo, ztrácel na vítěze v průměru 6-7 sekund v každém okruhu. Tím ale nechci říct, že motorka je to slabá a pomalá. V MX2 jedou nadupané 4T 250 podobné časy, jako 450 v MXGP - záleží, jak hluboké je oraniště. Jenže 250 2T bude ztrácet na startu a z dvacátého místa se těžko probíjí dopředu, když není nějaká výkonová nebo technická výhoda. Ve druhém závodě na GP Portugalska jel Lapucci na XXF 450 a byl jen o malinko lepší, takže jenom motorem to asi nebude.

Naposledy editováno 06.04.2022 08:48:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist