bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

6.3.2022 v 09:52 | Nahoru | #2011
Suzuki TS 400 1975, upraveno na motocross, motor po opravě - píst, výbrus, ojnice aj., za 68 tisíc.

Originál TS 400 tu byla nedávno, #1873 .
Po té úpravě vypadá úplně jako TM 400.

Ta tady asi ještě nebyla. Jenom nasledné opravdové RM 370 a RM 400

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.3.2022 v 10:10 | Nahoru | #2012
Kohlstein> Nikdo ji nechtěl za 74 , tak teď je za 99 tisíc , KDX 250 1992.

Dva takty jsou víc než dost

7.3.2022 v 12:50 | Nahoru | #2013
Yamaha RD 500 za půl mega ? Za ta prachy teda mohl dát alespoň trochu načančané aktuální fotky, ten pán z Opavy , a ne ty z italské garáže.

Jinak v Itálii jsou za stejné prachy, 19 - 20 tisíc eur

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.3.2022 v 19:54 | Nahoru | #2014
Kohlstein> Ta Suzuki RG 250 1985 z #1686 a #939 je teď ve slevě, za 118 tisíc.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.3.2022 v 10:19 | Nahoru | #2015
Ariete> Kawasaki KX125 1984 má novou cenovku, 35500 Kč a nové fotky v inzerátu.

Dva takty jsou víc než dost

8.3.2022 v 18:02 | Nahoru | #2016
Po delší době Frajrajt, za 80 , ale nejspíš bez značky. Nalítáno 7500km v průměru třicítkou.

Dva takty jsou víc než dost

8.3.2022 v 18:09 | Nahoru | #2017
KTM 125 LC2 (motor Yamaha / Minarelli), za 35 tisíc

Z blízka je ale nějaká opršelá ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

8.3.2022 v 21:13 | Nahoru | #2018
LC2 zajímavá, při dnešních cenách dvác. Zajímavý jak nejlepší vynález mezi blbostma, excentrickej napínák řetězu v matinghofenu vyhodili. Zrovna z DT jsem ho použil i na svou ČZ. A vyhodili i startpáku. Prostě nelze nemít averzi na oranžovou. Na druhou stranu je na tom mnou nejoblíbenější karburátor DO s plovákovkou na středovém šroubu (hlavní tryska v něm)..

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 08:52 | Nahoru | #2019
Takové DT za lepší peníze, ale tahle vypadá dost opotřebovaně a ten kick je fakt fail...

Tamanaco za 20 000.-


Malaguti fifty za 15 000.-

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 08:59 | Nahoru | #2020
Frantas> S tím DO máš samozřejmě pravdu, dostat se k hlavní trysce snadné.
Trošku zdrhel je u některých typů, že dostat se ke karburátoru znamená začít odšroubováním airboxu, aby šel ten karbec vycuknout ven ...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 09:01 | Nahoru | #2021
DRN.> Jdi do ní! Taky jsem se na to před pár minutama díval.

1991 22kW. STK 6 2023.Kosmeticke vady mírná koroze ze stání v kůlně.ráfky a tak.Nova přední guma Ježdeno mim dědou okolo baráku. Za poslední léta najeto tak 30 km ročně



e - vylepším ten obrázek ...

Naposledy editováno 09.03.2022 09:07:52

Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 09:07 | Nahoru | #2022
Pro EVO motokrosaře je tady nabídka na základ Cagivy MXR 250 za 15:

Prodám stavbu ČZ 175 / Cagiva MXR250. Motor ČZ 175/477 oilmaster po go. Přední vidlice ČZ 250/513 rám Cagiva MXR250, ráfky Akront, hliníková nádrž.


Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 09:41 | Nahoru | #2023
V Praze chystají pár triplů na papírech, https://motorky.baz...prave-do-prodeje.php

Schovává se mezi nima i jeden, jak to nazvat, jednotakt?

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 09:43 | Nahoru | #2024
Přemysl Adam, koukám na něj, docela by mě zajímalo kde to bere, něco jsem tam viděl na NL značkách, něco snad na norskejch/švédskejch.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 10:02 | Nahoru | #2025
DRN.> I na finských tam měl jednoho Macha. Já si od něj asi nic nekoupím. Ale jsem rád, že u nás v ČR šroubuje ceny toho, co mám doma

Naposledy editováno 09.03.2022 10:07:50

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 10:03 | Nahoru | #2026
DRN.> Jak se u nás v Rammingen říká, je to nejspíš člověk shánčlivý.

Dva takty jsou víc než dost

9.3.2022 v 11:20 | Nahoru | #2027
Ta modrá je taky FInsko.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.3.2022 v 13:40 | Nahoru | #2028

DRN. píše: Suzuki RV125 už tu myslím byla.


Méně vyvinuté sestry a sestřenice té RV 125. Yamaha BOP 50 1977, 1800 eur

Suzuki RV 50 1979 za 50

Honda ST 50 DAX 1974, za 55

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.3.2022 v 14:27 | Nahoru | #2029
Z daleké ciziny , malajská Yamaha TZM 150, 1994

Hledal jsem a našel jsem 36,5HP / 10.500rpm, převrtaný motor z TZR 125

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.3.2022 v 14:35 | Nahoru | #2030
Ariete> Z takovéto TZR 125, podobné, co už tu byla v #62 , model 1987:

Dva takty jsou víc než dost

12.3.2022 v 15:00 | Nahoru | #2031
Copak to má ta Honda v kufru?

Dva takty jsou víc než dost

12.3.2022 v 15:01 | Nahoru | #2032

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.3.2022 v 15:08 | Nahoru | #2033
8.000 dolarů ... Nedělá se to dneska někde jako nějaká koloběžka, komplet v elektrice?

Dva takty jsou víc než dost

12.3.2022 v 17:38 | Nahoru | #2034
Obcas Motocompo zadam do bazose, jestli na me nevyskoci ke koupeni. A za asi pet let, co to delam, zatim nic

Dva takty jsou víc než dost

13.3.2022 v 11:29 | Nahoru | #2035
Byla tady HM CRE 125 v #744 a zmínka o modelech s motory Rotax. Tahle spolupráce s Rotaxem se objevila někdy v roce 2010 a těžko říct, jak dlouho to trvalo. Dnes už HM Moto S.p.A. není, ale jmenuje se Vent Moto, https://ventmoto.it/en/
A mají v nabídce pěkné strojky. Čtyřtakty s duralovým rámem, který jako by z oka vypadl poslední Hondě CR125R, a s motory Made in Italy, evidentně od Motori Minarelli, známé z Yamahy WR 125:

Další jsou v nabídce dvoutakty, nově Baja 125, cross a enduro, které má být homologované a s cenovkou pod 6500 eur (už brzo, snad v dubnu). Když odmyslíme plasty, které jdou koupit od druhovýroby, tak ani zbytek motorky se moc neliší od Husqvarny TC/TE 125 , model 2017. Úplně shodné to ale není.


Enduro má na fotkách homo-výfuk:



Naposledy editováno 13.03.2022 11:32:32

Dva takty jsou víc než dost

13.3.2022 v 11:46 | Nahoru | #2036
Po prvním svezení z toho nejsou jezdci úplně u vytržení, jistě jsou lepší motorky, ale zase za ty prachy ... Bylo potřeba přetryskovat a technika původem z východu (z Číny?) má být určená spíš pro hobby a seznámení se s endurem.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

13.3.2022 v 20:20 | Nahoru | #2037
Zajímavé je, co tam vlastně testují, vypadá to jak enduro verze, ale se "svodem" z krosky. Jestli tedy jen nepřehodili laufy a proto museli ladit karbec.

Je možné, že by to mohlo mít 40 kobyl? Viz bikes.cz: https://www.bikes.cz/2019/husqvarna-tc-125

Komentáře ale také nejsou moc pozitivní:
1.
Parlo da possessore non compratela, troppi problemi. Come dico io bella per la vetrina ma veramente poco poco funzionale e anche da sbloccata non si avr? mai una moto come una racing 2t dei marchi pi? blasonati. Il progetto che ha fatto vent o meglio l'idea ci sta ma la qualit? costruttiva e dei materiali sono veramente scarsi.
2.
non compratela, ? una moto cinese che gi? in passato si poteva ordinare su siti cinesi, vent non ha fatto altro che metterci le grafiche

EDIT
Tak by to měl být čínský koshine 125 za 2000 E s EU homo a grafikou.

Naposledy editováno 13.03.2022 20:31:03

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.3.2022 v 20:45 | Nahoru | #2038
CB600> Na zadním kole, jinak by to na vyhrávání nebylo. Takže nějakých 32-33 kW na klice u motorky z obchodu.
https://dirtbikemaga...shootout-conclusion/

Dva takty jsou víc než dost

13.3.2022 v 20:56 | Nahoru | #2039
Prodávat to za trojnásobek není od Vent úplně nejhezčí - bude ale taky záležet, co všechno Vent garantuje a kolik je to bude stát navíc.

edit - ještě stránka výrobce Koshine s nějakou specifikací:
http://www.shinebike...t-detail-826254.html

Naposledy editováno 13.03.2022 20:59:24

Dva takty jsou víc než dost

16.3.2022 v 10:33 | Nahoru | #2040
Olezlá Cagiva Blues za osmičku , TK platná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist