bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.2.2022 v 09:45 | Nahoru | #1951
Ariete> Nevolal, mám na letošek morální stopstav s nákupama Navíc bude bez TP, někde jsem tu četl, že chtějí zase zkrouhnout veteránské TP. Že s tím nepůjde úplně běžně jezdit a tak, musím si k tomu najít relevantní info.

Honda MB-8 v popisu má s TP


A má ta ještě třetí kus.


Naposledy editováno 21.02.2022 09:47:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 08:51 | Nahoru | #1952
DRN.> Ty MBX 80 jsou vlastně za 30, i s přepisem. Trošku "problém" je, že je potřeba koupit tu pěknou modrou bez TP, aby šly oživit a dát do pucu ty dvě s TP.

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 09:02 | Nahoru | #1953
Kawasaki KDX200, vodník 1989-1994. Akorát není vymyšlená cena :

Kawasaki KDX 200 SR, RV-1995. Jedná se o vzácnou verzi enduro, je homologovaná pro dva, má kompletní doklady, pouze propadlá STK, jsem druhý majitel. Motorka je plně pojízdná a funkční, v originálním stavu!



Psalo se tu o předchozím vzducháči a byla tu 250 ze stejné doby, jenom vývojově o něco mladší, s perimeter rámem.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 09:04 | Nahoru | #1954
Ariete> Jestli je TP české, tak máš za jednoho Simsona 3 Hondy. Je to takovej sympatickej komár.

Tak jsem to nevydržel a na tu Gileru zavolal, papíry má z jiný Gilery. Pán ji má asi 12 let, dlouhodobě odstavená, naposled byl problém s karbecem. Cenu a jestli k tomu má chybějící díly zatim nevim. Má prej i nějaké RC a pár dílů. Vyfotí a pošle co má.

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 09:08 | Nahoru | #1955
edit - článek o těch KDX200: https://dirtbikemag...the-kawasaki-kdx200/




Naposledy editováno 22.02.2022 09:19:40

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 09:12 | Nahoru | #1956
Kurňa to kdx by se mi líbilo civilní dvoustovka by na to moje mrcasení byla ideální...akorát na otloukánka by jí už asi byla škoda...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 09:19 | Nahoru | #1957
Záruka 90 dní. Mazec

akorát na otloukánka by jí už asi byla škoda...


Ale prd i otloukánek jde udržovat.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 11:11 | Nahoru | #1958

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 20:46 | Nahoru | #1959
Fantic Strada sport 125
https://www.motorkar...ort-125-1733125.html
Bohužel bez TP...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 21:26 | Nahoru | #1960
JiriBN> Odkaz na motorku a na 125stradali

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2022 v 21:42 | Nahoru | #1961
Za pár korun navíc (39 tisíc vs 44 tisíc) lze pořídit vzduchem chlazenou verzi tohoto Fanticu Strada, a na papírech. Ten stejný motor Fantic měl buď klasická žebra (od jara 1982, typ Strada) nebo válec s termosifonovým chlazením (od konce roku 1982, Strada Sport a nebo taky MKII).


Na 125stradali píšou, že vzducháč v otáčkách ztrácel dech v porovnání s vodníkem, ale otáčkoměr mají obě verze stejný.

Dva takty jsou víc než dost

23.2.2022 v 08:49 | Nahoru | #1962

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.2.2022 v 09:06 | Nahoru | #1963
To "nepotřebuji prodat" je podobně skvělý jako: "Jen do dobrých rukou."

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.2.2022 v 09:11 | Nahoru | #1964
Ještě si asi přivezl to DT.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2022 v 09:20 | Nahoru | #1965

Koudy01 píše: To "nepotřebuji prodat" je podobně skvělý jako: "Jen do dobrých rukou."


„Nutno vidět!“ je taky vtipný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2022 v 09:23 | Nahoru | #1966
DRN.> Na veteránskou RZ by to jeden asi dostal, Apache na papírech v dezolátním stavu by šel asi taky sehnat, ale co dál? Jak to nastartuješ a projedeš po dvoře, klesne cena na polovinu?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2022 v 09:58 | Nahoru | #1967
Ariete> To je zase na vystavení do obýváku.

Dva takty jsou víc než dost

24.2.2022 v 09:15 | Nahoru | #1968
Lidi jsou blázni. Dával jsem tady Frecciu , teď někdo koupil nerozbalenou 1992 ZX-7R za 70 tisíc ... USD.

Dneska končí přihazování na 1991 TZR 250 SP, 3XV, najeto 1900km, zatím je to na 14 tisících


Suchá spojka pod deklem.

Gumy Dunlop D202 Made in Japan ještě něco málo dají


Dva takty jsou víc než dost

24.2.2022 v 17:05 | Nahoru | #1969
Ta námaha ale je

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.2.2022 v 19:54 | Nahoru | #1970

Koudy01 píše: To "nepotřebuji prodat" je podobně skvělý jako: "Jen do dobrých rukou."


Plus ….s těžkým srdcem
Ale jsou to krásný motorky a kdo to chce koupit vezme

Naposledy editováno 24.02.2022 20:00:35

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.2.2022 v 21:04 | Nahoru | #1971
Kawasaki KX125 1984., bazos za necelých 44 tisíc . Pro československý motokros slavná motorka, protože je nakoupila reprezentace a začalo se po několikaleté přestávce opět jezdit na mistrovství světa po Evropě. Petr Kovář a jeho fotka z odkazu na stejné mašině z roku 1984:
.
Pro jeho malou postavu konečně Kawasaki úměrné velikosti, na předchozí by snad ani nevylezl , viz. KX250 1983


Pro Kawasaki to byl model, který naznačil, kudy povede cesta, aby to lidi kupovali a aby z toho šel na závodech strach. V serii supr výkoný motor, zatím ještě bez KIPS, relativně spolehlivý, pokovený válec bez vložky (našel jsem, že vrstva obsahovala železo a molybden), pěkný design, slušný podvozek, chladič vždy jen vlevo.

Dva takty jsou víc než dost

24.2.2022 v 21:23 | Nahoru | #1972
Tady je recept na výkon z roku 1984. Vodou chlazený bočák.

Pět přepouštěcích kanálů a žádná vložka

Dva výfukové kanály s rovnou a širokou horní hranou, aby šel do správně tvarovaného výfuku (viz. KR250 ) pořádný impuls.

Pořádné sání se dvěma boosterama do vedlejších přepouštěcích kanálů.


Naposledy editováno 24.02.2022 21:42:54

Dva takty jsou víc než dost

24.2.2022 v 21:36 | Nahoru | #1973
A nakonec, jak to vypadalo před 38 rokama nové:

Jak jsem to číslo 38 spočítal a napsal, jde na mě nějaká temná melancholie. Vždyť to není až tak dávno, mašina vypadá suprově a já si neumím představit, že by se vedle té KX tenkrát postavila kroska z roku 1974 nebo dokonce něco z roku 1946.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 12:08 | Nahoru | #1974

Koudy01 píše: Záruka 90 dní. Mazec ...


Tři měsíce je celkem dost, když vezmeme, že KDX je vlastně kroska se světlama a na krosky nebyla záruka žádná. Ještě jednou KX125 1984:

Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 12:18 | Nahoru | #1975
Model 1988 a jde z toho udělat cross Cagiva WMX 125 nebo enduro Husqvarna WRK 125, za 55 tisíc.

Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 12:34 | Nahoru | #1976
V #442 jsou tu oba předchozí ročníky WMX 125:


Cagiva dělala vlastní endura, než koupila Husqvarnu, toto je z r. 1985, když ještě byly v módě komínové nádrže:

A brožura pro modely 1988, WRK je odvozené od WMX:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 12:34 | Nahoru | #1977

Ariete píše: Tři měsíce je celkem dost, když vezmeme, že KDX je vlastně kroska se světlama a na krosky nebyla záruka žádná. Ještě jednou KX125 1984:


To vrtání v prospektu je nějaké malé.

Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 13:09 | Nahoru | #1978
A teď malé zmatení. V r. 1988 a ve 250 byla Cagiva WMX původní Cagiva, a Husqvarna vylepšený švédský model, včetně motoru, se "švédským designem".

V katalogu dílů pro 1988 WRK 125 je na motoru Cagiva nápis Husqvarna a plasty s nádrží jako na té švédské hranaté bedně. Tak to vypadá, že v té době byly dva designově odlišné modely WRK 125?


Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 20:33 | Nahoru | #1979
Gilera 125 R1 1988, evidentně bez papírů, za 25 tisíc.

E - ještě odkaz na 125stradali

Naposledy editováno 25.02.2022 20:36:08

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2022 v 21:12 | Nahoru | #1980
V inzerátu se píše o nové řetězové sadě:

Tak na tohle pozor a zvlášť tehdy, kdy se s tím někdo chystal třeba do Maroka! Kvůli tomu Gilera hodně brzo skončila na Rallye Paříž - Dakar v roce 1988. Málo místa, málo materiálu a písek od řetězového kolečka po pár hodinách v poušti udělal díru do karteru k zapalování. Do obou motorů, které měli pro každou ze dvou Giler:

V krátkosti celá story, jak jsem vyčetl na parisdakar.it . Francouzi se tak nadchli pro Dakar, že to chtěli vyzkoušet i na stopětadvacítkách, konkrétně na strojích Peugeot X 125 LC, což bylo normální enduro s motorem Gilera. Vymysleli na to obří nádrže vpředu i vzadu, a když se domákli, že Gilera má nový výkonnější motor, chtěli ho taky. Italové souhlasili, ale s tím, že jim radši dají komplet dvě mašiny R1, které se zrovna začaly vyrábět. Zadní nádrže vzali z těch Peugeotů, přední udělali z laminátu, co se vešlo pod kapotu, a na start to šlo jako Peugeot, kvůli ukončené registraci.
Písek a duny údajně nebyly pro relativně lehké Gilery problém, ale daleko se nedostaly, skončily už třetí den v Africe kvůli těm několikacentimetrovým dírám do karteru u řetězového kolečka.

Naposledy editováno 25.02.2022 21:13:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist