bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 14:20 | Nahoru | #181
Zdar milovnící 2T,

k námaze DT80, přepadla mě nostalgie, na té jsem se párkrát válel je to teda 27let, měl ji starší bratranec, oproti simsonu to už letělo, občas jsem ho překecal aby mi ji půjčil.

V té době se mu zrovna kousal zadní buben, já s kámošem jsme bratrance zpracovali, byla noc, diskotéka, zrovna se natřásal před samičkama, tak nám ji půjčil, tak jsme ji jeli trochu sprznit a samou radostí jsem zapoměl na ten záhryz bubnu.

Letíme plnej z mírného kopce, tuto jízdu jsem řídil já, takže jsme se nemuseli ničeho bát , kamarád mi říká.... je tam křižovatka, brzdi ( Téčko a pak pole ) začnu brzdit.....tma( měl to bez baterky) a ticho, jen šustění smyku....buben se hryzl.......následující vteřiny, minuty si nepamatuju já ani kamarád, ale probrali jsme se docela pěkný kus v tom poli, různě poházení.
Jakmile jsme se našli a zjistili, že nám nic není, jen potlučení, začali jsme hledat motorku, kterou jsme za moment našli a k našemu překvapení jen ohlá páčka spojky a všude hlína, úúúúfffffff

Samo, že bez helem a ostatních ochranných pomůcek, celé to bylo veliké štěstí................a obrovská hloupost, holt nerozvážnost mládí, a jak byl nas...ý bratranec, ale my byli rádi, že jsme v kuse.

Už jsem s toho vyrostl...................

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 14:42 | Nahoru | #182
A ať jen neplkám, mám stále simsona na kterém jsem začínal, yamahu ds/rd 250, tu mám snad 20let.
Moc se mi líbí malý Raptor viz výše a pokoukávám po něčem jako mito, rs125, rapťa, supercity.......už mě pustilo RS 250, RGV 250, jsou drahé jak ze zlata

Bzuku zdar

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 15:42 | Nahoru | #183
Já měl 2 jestě vzduchem chlazený DT 80, jedna byla verze MX. Mělo to docela pěkný spodek, ale ve vršku to úplně umřelo, nemělo smysl to moc vytáčet. Maxim. otáčky kolem 8000 ot/min. Taky se nebylo čemu divit, karburátor jak z pionýra a pidiklapka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 16:02 | Nahoru | #184
D-fens> Raptor už jezdí, teď dělám motor do 525 - viz můj profil. Asi jsem se též zbláznil do dvoutaktů. Ahoj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 18:35 | Nahoru | #185
mito7> Krása a nádhera.

Tebe a Beranidla nějakou dobu sleduju, jste tak trochu mým vzorem, to řeknu na rovinu. Od Beranidla jsem přečetl všechny články. Tebe obdivuju jak si s tím pěkně hraješ a vylepšuješ co jde. A sleduji vaše diskuze. Co jsem tak vykoukal tak ještě hodně ví kuba350. Od této party bych rád opisoval

Mě bude jednou čekat oprava původního motoru yamahy ds7 - model před rd, nechat převložkovat válce, jeden jsem svou hloupostí rozšmelcoval ( chudá směs ) a k tomu utrhl vodítko pístu při dolní úvrati jak to vlítlo dovnitř a asi udělat kliku, myslím si, že na to mé kapacity stačit nebudou, jak mozkové, tak manuální. O vybavenosti se radeji ani nebavím, ale budu znát aspoň trochu teorii.

Tuningu 2T sláva

E: do party od které bych rád opisoval samozřejmě patří i Kohlstein - kucí čtu vás rád

Naposledy editováno 23.01.2020 19:25:49

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 19:07 | Nahoru | #186
Bakoun> Potvrzuješ, co jsem po obědě naznačoval , že to od 6 tisíc nejelo? Našel jsem doma ten Motorrad (25/1990) a ofotil obrázky. Co jsem z toho vyčetl, tak porovnávali nějaký jiný výfuk s originálem a aby to bylo legální, tak ten lepší výfuk se mohl montovat jen s přírubou na válci, ve které byla dírka tak akorát na malíček. Vymáčkli z toho skoro 6 koní a zrychlovalo to jen na trojku, vyšší kvalty jely jenom z kopce. Bez toho škrcení by to ale kilo s tímhle výfukem vytáhnout mohlo.
On teda i průběh výkonu s originálem je hodně divoký. Vypadá to, že v těch 6000rpm zasáhlo něco docela brutálně do předstihu, když točivý moment klesl skokově z 11,5Nm na 7,5Nm (přepočítáno z koní):



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 19:30 | Nahoru | #187
D-fens> Tak to netrpělivě čekáme na návrat původních třiceti koníků!
A neměl by je pak správně na předku brzdit buben? Verzi s kotoučem jsem při skenování internetu nenašel.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 19:58 | Nahoru | #188
Kohlstein> podle mě ji předchozí majitel skládal z dílů typově stejných motorek, jako je xs250 a novějsí rd AC, přesně jak jsi si všiml - kvůli kotouči a jeho uchycení, když už tam byl kotouč, tak chycený ze předu vidlice, tak mám vidlici asi z xs nebo novějšího modelu rd.

Přiznám se, že v době kdy mi bylo 20 a byl tam motor DS7, tak se mi zdála dravější, ale jen do té doby než jsem na nově koupeném motoru rd dal klapky, nové karburátory, otevřené filtry, přetryskoval, dal vape, výbrus, nové písty a novou elektriku tak to jede stejně ( skoro ) proto jsem si ten motor schoval, on prostě jel, nebyly tam klapky, vše staré a jelo to moc pěkně. Proto jsem se začal zajímat o 2T, štvalo mě, proč ten další motor nejede jak ten původní.

Mám se co učit

Dva takty jsou víc než dost

23.1.2020 v 20:50 | Nahoru | #189
Jdou tady na ty starý dvoutakty (např. DT vzduch) ještě vůbec sehnat nový díly?

Dva takty jsou víc než dost

24.1.2020 v 09:42 | Nahoru | #190
Jenom se nakousla Yamaha RD, hned přibyla jedna z prvních RD350 do bazaru. Vypadá to, jako by nějaký Maďar vyplenil v Rakousku garáž s dědictvím. Za necelých 30 je k mání model 1974 do muzea, který nejspíš dojezdil jen na rozpáranou nádrž. Ale kdo ví, co všechno má už za sebou, když bývalý tuner využíval jenom zadní stupačky?


Pro našince by mohlo být zajímavé, že RD350 byla konkurentem naší Jawy 634. Akorát k tomu nedošlo v Evropě, ale v Indii, kde se pár tisíc erdéček vyrobilo začátkem osmdesátých let pod značkou Rajdoot . V rukou Inda, maximálně s turbanem na hlavě, to brzy dostalo přezdívku Rychlá Smrt ...


Naposledy editováno 24.01.2020 09:51:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.1.2020 v 12:22 | Nahoru | #191
D-fens> Raptor za 45 je asi moc, že? Tak jenom, že se nám ten dříve zmiňovaný Ital přestěhoval do Budějovic .

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.1.2020 v 21:57 | Nahoru | #192
Jo o tom už delší dobu uvažuji, ale cena by mohla být nižší. Jsem z rodiny jediný, který ještě nemá motorku. Dcera Mito EV, syn Mito 525, manželka Raptor a já zatím nic.
Tohle by to parádně doplnilo.

Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 08:57 | Nahoru | #193
Včera se vylouplo jedno RS


A taky DT.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 11:41 | Nahoru | #194
Beranidlo> je to trochu víc, na foto tedy vypadá pěkně. Co jsem koukal na mobile.de, tak jich moc nikde není. A tento je proti ostatním úplný mazel.

3 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 12:02 | Nahoru | #195
Stále tedy i pokukuju na to Liberecké rsko, je to past, není to past, to bohužel nikdo z nás neví, rád bych taky někdy koupil a aspoň chvilku jezdil
To mé RD je mi líto trápit, pěkně jede, takže to svádí. A že by se něco mohlo pokazit je jasné a kasa cink.
To u těch Italů sice také, ale je to poněkud levnější a zdá se mi, že je ta dostupnost dílů i lepší.

E: Ústecké

Naposledy editováno 27.01.2020 12:04:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 12:52 | Nahoru | #196
D-fens> Dostupnost základních potřebných dílů je poměrně dobrá. Ojnice, písty jsou běžně k sehnání, válce se řeší nikasilem, případně jde taky koupit druhovyroba Mitaka, sam ji mam, někdo nadává, ale já jsem spokojený, neměl jsem tehdy čas řešit nikasil, ale jinak je to určitě lepší cesta. Co je samozřejmě horší jsou některé díly do motoru, ale i ty se dají. Inzerátů je dost (nebo ebay), něco dokáže sehnat partsdepot, ceny většinou nejsou hrozne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:14 | Nahoru | #197
mickaelb> děkuju za pozitivní zprávu a ať se ti daří v gymkhaně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:19 | Nahoru | #198
D-fens> Diky, kdybys cokoliv potreboval vedet ohledne Planet/Raptoru tak se ptej, mel jsem to rozebrane tam a zase zpatky nekolikrat :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:36 | Nahoru | #199
D-fens> Já jsem paranoidní, takže bych to po koupi rozlouskl a zkontroloval.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:36 | Nahoru | #200
D-fens> Taky jsem včera z nudy projel bazoš, a je tam strašně moc různých šrotů bez papírů a hromady rozebraných krámů, které už nikdo nikdy nedá dohromady, leda by si z toho chtěl udělat muzeum. Třeba spolu s nějakou čtyřkolkou bez motoru je k ní torzo rámu s motorem na Cagivu Elefant z r. 1983, komplet za sedmičku.


Musíme počkat do jara, to se jich vyrojí mnohem víc, až bude možnost na tom i odjet.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:42 | Nahoru | #201

mito7 píše: Jo o tom už delší dobu uvažuji, ale cena by mohla být nižší. Jsem z rodiny jediný, který ještě nemá motorku. Dcera Mito EV, syn Mito 525, manželka Raptor a já zatím nic.
Tohle by to parádně doplnilo.


Já to vidím jinak. My ostatní už motorky máme a k tomu jsme si pořídili nebo bychom rádi ještě toho dvoutakta. Tobě chybí půllitr nebo šestistovka ve čtyřtaktu!

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:55 | Nahoru | #202
Kohlstein> Kdybych někdy před léty přišel k RS250 nebo RGV ve velmi slušném stavu a normalní peníze, možná bych neměl vtr. Protože by mě ta 250 sežrala i s botama, né

E: Rád bych se od těch 250 nechal sežrat

Naposledy editováno 27.01.2020 14:00:58

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:57 | Nahoru | #203
mickaelb> a jestě jednou děkuju, pokud bude třeba rád využiju tvých znalostí.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 13:59 | Nahoru | #204

DRN. píše: D-fens> Já jsem paranoidní, takže bych to po koupi rozlouskl a zkontroloval.



Já už jsem právě taky paranoidní, vždyť to znáš, vše je to po servisu, málo jeté, jezdil na tom děda

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 16:29 | Nahoru | #205
Kohlstein> Ne ne, mně stačí ty dvoutakty.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 19:39 | Nahoru | #206
Tamanaco s 22kW v papírech, tedy pouze pro dospělé, po repasi motoru, se objevilo na bazoši za 19. Nástupce Elefantů a současník dříve probíraných Aprilií Tuareg . Kdo by chtěl v létě brázdit krajinu a připadat si jako na Sahaře? Až do dneška jsem si myslel, že Tamanaco je nějaké město v Africe, ale zdá se že jsem jenom domotal dohromady slavná dakarová města Tamanrasset a Bamako . Ve skutečnosti je to nějaký indiánský náčelník.

Ještě wikipedia o Cagivě

Naposledy editováno 27.01.2020 19:40:51

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 20:06 | Nahoru | #207
Sakra že to nedal dřív. V neděli jsem byl na chalupě. Do Brodu to neni daleko.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 20:31 | Nahoru | #208
Beranidlo> za ty prachy je to pecka

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 21:40 | Nahoru | #209
DRN.> Tak jenom pozor, že tyhle Cagivy mají vzadu 17" kolo a nejhrubší skoro drapák v šířce 120 je Mitas E-09, tzv. Dakar a je tam aktuálně asi i nasazený. Jinak Heidenau K60 nebo Conti TKC 80, ani jedno nerado mokrý terén. Pokud by tam vešla šířka 130, tak je možno Mitas C-02, Motoz Tractionator. Legální je 4,60-17, v tom je výběr všelijaký, asi bych bral K270 od Kendy:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.1.2020 v 22:54 | Nahoru | #210
Nevím, jak Tamanaco, ale Elefant měl vzadu běžných 18 palců.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist