bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.9.2021 v 11:09 | Nahoru | #1591
Beranidlo> Není, jen mě to zaujalo

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.9.2021 v 20:32 | Nahoru | #1592
Kohlstein> S Arizonama se roztrhl pytel, nebo co, za 20.


Dva takty jsou víc než dost

25.9.2021 v 22:41 | Nahoru | #1593
Japonský "simson enduro" alias Suzuki TS 50 za 20 . Pětikvalt, někde i 6 koní výkonu, velká kola, taky 80kg. Náš simson enduro přišel na svět o rok později.



Po modernizaci se z toho stal celkem hnusák, za 25 se značkou, to už se to jmenovalo TS 50 X

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.9.2021 v 12:13 | Nahoru | #1594
Kohlstein> Tak můžeš tomu zhrzenému potencionálnímu kupci odepsat na inzerát že teď už má pravdu:

Dnes za mé asistence odcestovala po vlastní ose s novým majitelem...
Podle prodávajícího byl dotyčný neschopný kupující který buď neměl čas nebo peníze a majitel mu to několik týdnů rezervoval a odřekl několik zájemců. Pak mu došla trpělivost a milého mlaďase vypičoval. A proto vzniklo to varování.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.9.2021 v 20:14 | Nahoru | #1595
Anti> Prodávat je za trest, a je jedno, jestli levně nebo draho. Když máš smůlu, vždycky uděláš kšeft s debilem.

Dva takty jsou víc než dost

28.9.2021 v 22:26 | Nahoru | #1596
Údajně Suzuki, zadřený motor, za pár korun. Objem motoru neuveden a kromě toho vypadá nějak divně, jakoby to od Suzuki ani nebylo.

Bližší zkoumání odhaluje štítek na motoru s nápisem Metalurgia Casal a objem 80ccm. Casal byla slavná portugalská továrna zaměřená na menší objemy a z mistrovství světa pamatujeme osmdesátky HuVo-Casal. Více wikipedia a třeba Motos de Portugal .







Tyhle motory vyráběl Casal taky pro italskou továrnu Villa, v Portugalsku se prodávaly hlavně padesátky, třeba toto.

Jak už to tak v Evropě bývá, Casal nakonec zaniknul z důvodu zbohatnutí obyvatelstva, kteří se vykašlali na mopedy a začali jezdit autem.

Naposledy editováno 28.09.2021 22:44:34

Dva takty jsou víc než dost

28.9.2021 v 23:03 | Nahoru | #1597
HuVo-Casal ve své asi nejslavnější éře v půlce osmdesátých let s monokokovým rámem a pro ty otáčky samozřejmě se šoupátkem.

Dva takty jsou víc než dost

29.9.2021 v 13:26 | Nahoru | #1598
Aprilia RX125 za velmi rozumný peníz, 25k

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

29.9.2021 v 22:35 | Nahoru | #1599
Pro obdivovatele harampádí, jak vypadala ČZ 125 / 516, když vyjela z továrny a novému majiteli začaly problémy, co všechno sehnat a vyměnit, aby se nemusel stydět za vzhled a dalo se s tím závodit v lokálním přeboru, za 98.


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.9.2021 v 09:38 | Nahoru | #1600

Anti píše: Vždycky mě zajímalo z jakého důvody lidé tyhle projekty realizují. Pochopil bych pro vlastní potřebu, ale jaká bude prodejnost?


Prodejnost dobrá, zdá se. Za tohle dal někdo 31 táců ...

Další projekt za 33 čeká na svého nového blázna.

Dva takty jsou víc než dost

30.9.2021 v 10:14 | Nahoru | #1601
Tam bude velké plus absence SPZ. Ovšem dvoupatrová láhev s nářadím a box na svíčky,to mě rozsekalo...

Dva takty jsou víc než dost

30.9.2021 v 22:05 | Nahoru | #1602
předelanou Babinu (viz profil) sem měl taky a byl sem rád že ji něgdo koupil za 4..ted vidím, že jsem měl počkat

Dva takty jsou víc než dost

30.9.2021 v 22:10 | Nahoru | #1603
Honda ATC 250 R modelový rok 1982, stačí uhodnout , jakou to má hodnotu.
Ne, nemá to motor z CR 250R. U těch skončili s chlazením vzduchem sezonou 1980. A taky CR měly válec s bočákem výfukem, neměly starter ani vyvažovací hřídel, startpáka byla na druhé straně, vlastně nic, co by bylo jako na ATC.



A ještě si půjčím z inzerátu link na video

Dva takty jsou víc než dost

2.10.2021 v 23:58 | Nahoru | #1604
Tak to vypadá, že Čína se dvoutaktizuje. Jmenuje se to Kayo KT 250, nová je za 131 tisíc

MOTOR:
Typ motoru: 2-taktní / jednoválec
Převodovka: manuální, 6-rychlostní
Výkon: 29 kW / 8500 ot./min
Kroutící moment: 36 Nm / 7500 ot./min
Palivový systém: Závodní karburátor NIBBI
Startování: Elektrické a mechanické
PODVOZEK:
Provedení rámu: Vysoce pevný ocelový trubkový rám, profesionální design zpracovaný společností KAYO
Přední odpružení: FASTACE plně stavitelné
Zadní odpružení: FASTACE plně stavitelné
Přední brzda: Dvojitý píst - průměr kotouče 240 mm
Zadní brzda: Jeden píst - průměr kotouče 240 mm
ROZMĚRY A KAPACITY:
Výška sedadla : 950 mm
Světlá výška : 344 mm
Kapacita nádrže: 7,5 L
Suchá hmotnost : 110kg
A teď další důležitá věc, která visí na stránkách kayo.cz: KAYO KT250 není homologováno pro silniční provoz.
Mohl jsem tady dát jenom něco ze stránek, ale ten inzerát ukazuje jednu zajímavou věc. Motorka je jiná, než to, co je na oficiálních fotkách někdy z roku 2019:

Ale proč se dělat s výfukem, který možná opravdu funguje, když se na to nechá dát o 30cm kratší bastard, který z venku vypadá jako zkopírovaný z nějaké 125ccm, po vzoru dětských pitbajků za 5000Kč, že? Stačí, když podvozek bude kombinace trampolíny a hada - a podržet plyn nebude jen tak.

Dva takty jsou víc než dost

3.10.2021 v 00:29 | Nahoru | #1605
Zánovní kousky dohodou. Kawasaki KX 250 H2 1991, bazos , tedy druhým rokem s perimeter rámem. Z inzerátu:

Proběhla důkladná GO celeho motocyklu od podvozku po motor včetně povrchových úprav dle originálu.
Moto jsem si dělal pro sebe do sbírky , ale zjistil jsem, že to není úplně pro mě a zůstanu jen u silnicních motorek.
Moto prakticky celkově v zanovnim stavu.
Cena dohodou, kdo se vyzná ,pozná jaká byla investice do takového stavu.
Vše co bylo potřeba se udělalo, GO vidlic+nový elox, Nové ráfky, dráty, pneu, oprava kyvne vidlice, nové ulozeni včetně prepakovani.
Motor, nová klika, ložiska, gufera, nikasil, kompletně pretesneny, nová hridelka vodní pumpy, nové privery, pist Wiseco.





KTM MC 250 1978 (a nebo i 1977, rozdílné na pohled moc nejsou) , bazos


Naposledy editováno 29.01.2023 16:37:30

Dva takty jsou víc než dost

3.10.2021 v 00:37 | Nahoru | #1606
Už jsem chtěl psát že je to fakt zajímavej číňan. Ale pak koulám že bez homologace. No ten karbec mi do současnosti moc nezapadal.. Kde jsou ty časy, kdy za tydle prachy byly nový "značkový" stroje se značkou..

Dva takty jsou víc než dost

4.10.2021 v 23:16 | Nahoru | #1607

Dva takty jsou víc než dost

5.10.2021 v 11:07 | Nahoru | #1608
Chybi tomu zadek (blatnik, svetlo, leseni). Vyfuky vypadaji jako z Jawy… tydle tam urcite nepatri.
Jako nekompletni soubor ND a bez TP to je celkem drahe. Ale vzhledem k nesmyslnym cenam 350 kyvacek bez TP za 50 a vic, je to pochopitelne.

Dva takty jsou víc než dost

5.10.2021 v 12:38 | Nahoru | #1609
Suzuki RM125 z r. 2000 za 65 tisíc. Na téhle motorce toho moc zajímavého není, spíš jen to, že na rozlousknutém motoru je vidět, že čerpadlo chlazení je uvnitř karteru, což nejenom zdržuje při případné opravě, ale taky je kvůli tomu pořádně dlouhý jezevčík.


Od modelu 2001 už pak bylo vše na svém místě. A taky dostal podvozek a motor spoustu změn a vylepšení, takže se obratná Suzuki mohla výkonama opět poměřovat se špičkou, kde od roku 1996 řádila Yamaha s jejich povedeným motorem s nožovou přívěrou (zmíněno v #162 ) a kde to vyklidila Honda, když od roku 1998 nasadila jejich neslavný páteřový rám a pětikvalt k tomu.

Dva takty jsou víc než dost

5.10.2021 v 21:50 | Nahoru | #1610
Yamaha YZ465 1980 za 120

Dva takty jsou víc než dost

6.10.2021 v 18:12 | Nahoru | #1611
Asi blázen ...

Dva takty jsou víc než dost

7.10.2021 v 23:27 | Nahoru | #1612
Husqvarna WR250 za 55 tisíc a nemám to daleko. Akorát nevím, jestli bych to uměl řídit (snad jo ), jestli bych to chtěl živit (do 8L /100km bych se uskrovnil jinde) a kam bych to letos postavil.
Zaujalo pět koleček v převodovce, tak jsem stáhnul návod, a fakt, že jo. Asi se jich tam víc nevlezlo. Přitom vím, že WR 360 je šestikvalt, #1113 .

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.10.2021 v 21:32 | Nahoru | #1613

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.10.2021 v 21:51 | Nahoru | #1614
kuba350> Schovám si sem od toho ceník. A vytáhnu ho, až se nějakým mlaďoch zeptá, na kolik přijde "výbrus".

Píst tam asi bude nějaký lacinější.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.10.2021 v 21:52 | Nahoru | #1615
podvozek kombinace trampoliny a hada to si s dovolenim pujcim

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.10.2021 v 22:47 | Nahoru | #1616
assassin> A jak to budeš vracet? Buď si to ukradni a nebo 8 korun.
V sobotu jsem se byl po letní pauze projet na enduru a ke konci se to začalo chovat podobně. Poté, co jsem nedobrzdil, jsem sestoupil, se zaujetím sledoval svoje vlastní boty, jak jsou pěkně naolejované a ejhle, pravá vidlice. Stříkat to muselo fest, když mi to namazalo i brzdu na druhé straně. Čekání na poštovního doručovatele s guferama si krátím sledováním X-Traineru na youtubu.

Pod videem píše někdo další, že kupuje za 4000eur staršího X-Trainera, který má originále relativně měkké dědkovské pružení, k tomu po 500 eurech tlumič, vidle a výfuk a má supr motorku (naznačoval jsem ), kde má motor šmrnc, skoro jakoby to byly RR 300 . Jako třeba tento:

Dva takty jsou víc než dost

11.10.2021 v 23:17 | Nahoru | #1617
To je tak dobry ze poslu tech 8kc kamaradi ted byli testovat nove yamahy a jeden uz vybira dvoutakta na zimu, nadchla ho tam 125 … jeste tam teds meli GYTR nakitovanou 450 a prej to proti serii jede neskutecne moc… si to nejak nedokazu predstavit, ale to ma moc taktu na tohle tema

Xtrainer se mi taky libi, ale je na malickej.. jako freeride…

Dva takty jsou víc než dost

11.10.2021 v 23:30 | Nahoru | #1618
A hele

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.10.2021 v 14:09 | Nahoru | #1619
Co vy na to?


Rezavá ložiska, pitting, zadřené, rozbité klece, orezlá klikovka. Někudy do toho Beta motoru teče.
Ve videu podezřívají kde co, včetně špatného těsnění (zrovna to se mi nezdá ), horší mazání (ale kazí se to s oilmasterem i se směsí) a příliš důkladné mytí motoru.
Osobně si myslím, že se tam vlhkost dostala přirozenou cestou ze vzduchu a paliva. Jsou to australáci, absolutní vlhkost vzduchu může být vyšší. Dál je v Austrálii běžný benzín E10 a etanol je zkáza všeho. Dával bych za vinu příliš studenému motoru a tím i přechlazené klikové skříni, v kombinaci s tím lihem a vlhkostí. Bacha na ty termostaty a co lijete do nádrže.
E - pár písmenek

Naposledy editováno 12.10.2021 15:52:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.10.2021 v 20:38 | Nahoru | #1620
A jsou s tim nejaky zkusenosti z ceskych luhu a haju?
Mi to prijde hodne atraktivni.. dostupna da se rict uz od novoty a ma bejt hodna a trochu i jako slapacka..ale ne tolik jako freeŕide...takze pro nazdarky, ale furt mozna i schopna.. mekka pro blby..lehynka... proste idealni pro me..zda se mi...ale pokud to a takovyhle technicky diry... :-/

Beranidlo píše: Co vy na to?


Rezavá ložiska, pitting, zadřené, rozbité klece, orezlá klikovka. Někudy do toho Beta motoru teče.
Ve videu podezřívají kde co, včetně špatného těsnění (zrovna to se mi nezdá ), horší mazání (ale kazí se to s oilmasterem i se směsí) a příliš důkladné mytí motoru.
Osobně si myslím, že se tam vlhkost dostala přirozenou cestou ze vzduchu a paliva. Jsou to australáci, absolutní vlhkost vzduchu může být vyšší. Dál je v Austrálii běžný benzín E10 a etanol je zkáza všeho. Dával bych za vinu příliš studenému motoru a tím i přechlazené klikové skříni, v kombinaci s tím lihem a vlhkostí. Bacha na ty termostaty a co lijete do nádrže.
E - pár písmenek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist