globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.1.2021 v 09:14 | Nahoru | #841
Bultaco na slovensku, kdyby to fakt šlo přihlásit na normální značky, tak za ty prachy pecka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.1.2021 v 11:46 | Nahoru | #842
DRN.> Ze stejného soudku, jako jsme tu měli Ossu:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.1.2021 v 11:48 | Nahoru | #843
Kohlstein> JJ, včera už jsem sjížděl její videa na YT. Ale západní Uhry jsou momentálně nedostupné.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.1.2021 v 13:28 | Nahoru | #844
Beranidlo> Měli jsme tu 1986 CR250R v #561 . Teď je na bazoši Honda CR250R model 1985, cena 75 tisíc.



Téměř v ničem se navenek neliší od modelu 1984, kdy Honda poprvé použila na výfuku systém ATAC. Kromě jednoho, spolehlivosti, a tak trochu i výkonu. Motor modelu 1984 byl údajně něco jako odjištěný granát a náhradní písty se k němu "kupovaly jako six pack". V modelu 1985 byl motor s ocelovou vložkou mnohem spolehlivější, ale za cenu ztráty výkonu. O další rok později pak Honda přešla na HPP přívěru. Systém ATAC byl bez údržby nespolehlivý a tak se mezikus s rezonanční nádobkou z výfuku často odstraňoval, což je i případ inzerovaného kusu.
Takto by měl vypadat pohled na motor s ATAC na výfuku:

A takto samotný motor s mezikusem a malinkou nádobkou vespod:

Takto by to mělo vypadat podle katalogu:

Předchozí model 1984 měl rezonanční nádobku jako součást válce:


Naposledy editováno 16.01.2021 13:49:22

Dva takty jsou víc než dost

18.1.2021 v 18:12 | Nahoru | #845
Husqvarna CR 500 model 1986 za 62 tisíc.
V roce 1985 a 1986 vyráběla švédská Husqvarna svůj první vodník, první centrál vzadu, první kotouč vpředu. Od roku 1987-1990 už to pak byla Cagiva, jen s trochu jinýmy plasty. Motor s vrtání 86mm se dělal se dvěma zdvihy, 74mm (430ccm) a 84mm (488ccm). Tohle vypadá na tu plnotučnější verzi. Chybí dekompresor, předí vidlice má být klasika s nápisem Husqvarna a jeden černý kryt chladiče, jinak se zdá být komplet.



Na zadním kole naměřeno 39kW / 7000rpm, největší moment při 6300 rpm. Edit - na brzdě je už ta italská.


Naposledy editováno 18.01.2021 18:13:40

Dva takty jsou víc než dost

20.1.2021 v 00:11 | Nahoru | #846
HM CR125 alias kroska na značkách a malých kolech, za 30, bazoš

Dva takty jsou víc než dost

20.1.2021 v 16:31 | Nahoru | #847
Už není, byl to fofr.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.1.2021 v 16:39 | Nahoru | #848
tak jsem nasel naky fotky svoji femme fatale kdybyste na nekde na tohle TDR narazili za rozumny prachy tak prosim o info...


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.1.2021 v 16:54 | Nahoru | #849
Suzuki RG 80 za 18, bazoš. - Díval jsem se, jestli to není ta samá jako v #437 , ale není.

Yamaha RD 50 za 30, bazoš



Naposledy editováno 20.01.2021 17:05:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.1.2021 v 18:53 | Nahoru | #850
assassin> To je dobre punkovej kus, akorat k TL :D

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.1.2021 v 19:04 | Nahoru | #851
DRN.> jo, tohle uz je po me rane, provizorne zpojizdnene...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.1.2021 v 06:04 | Nahoru | #852
Kohlstein> To RD je moc pěkný... a za dnešní cenu fechtla nebo simála.

Dva takty jsou víc než dost

21.1.2021 v 15:34 | Nahoru | #853
Richard pořád ještě neprodal svoje NSR 250 https://www.bazos.c...56&jmeno=Richard

Dva takty jsou víc než dost

22.1.2021 v 00:11 | Nahoru | #854
líbí se mi to Cebro

Dva takty jsou víc než dost

22.1.2021 v 09:22 | Nahoru | #855
Husqvarna CR 250 WMX z r. 1990, za 50 bazoš
Kříženec mezi Husqvarnou a Cagivou. Když Cagiva koupila Husqvarnu, tři roky se dělaly obě značky - Cagiva WMX 250 a Husqvarna CR 250 podobná půllitru z #845 - s obří páteřovou rámovou trubkou, bubnovou brzdou vzadu. Pro rok 1990 vzali motor a podvozek z Cagivy a nasadili na to bílé hranaté plasty, aby to vypadalo jako Husqvarna a výsledek je tady:



Edit - jenom dodám, že až do roku 1989 byly Cagivy ve světovém motokrosu jedny z nejlepších. Spolu se změnou názvu na Husqvarnu už nikdy nic

Naposledy editováno 22.01.2021 09:31:42

Dva takty jsou víc než dost

23.1.2021 v 14:51 | Nahoru | #856
Kolik může stát dnes ČZ125 / 519, 150 tisíc? Na bazoši je jedna tahle investiční záležitost.
Pamatuju, jak jsme se na to tehdy těšili, někdy v r. 1988-1989. A jak z toho nic nebylo, jenom zklamání, protože než se začala po obrovských investicích v roce 1991 vyrábět, tak to byla pět roků stará, těžká (95kg) a nevýkonná (25kW / cca 11.000rpm) motorka. Dneska jsme samozřejmě všichni chytří a víme, jak se to mělo udělat správně.
Video z roku 1989 na kakebooku

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.1.2021 v 15:03 | Nahoru | #857
Ze stejného facebooku jsem vzal i tento přetisk článku, ČZ 519 po dvaceti letech očima pamětníka.









Naposledy editováno 23.01.2021 15:19:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.1.2021 v 15:16 | Nahoru | #858
tomasNJ> Jedna Honda CR250R 1989 za 45,bazoš , možná i s původní nedobrou přední vidlicí.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.1.2021 v 01:24 | Nahoru | #859

Beranidlo píše: tomasNJ> Jedna Honda CR250R 1989 za 45,bazoš , možná i s původní nedobrou přední vidlicí.



jo viděl jsem to, strašná lepenina, na renovaci monkey busines a na díly zas dost drahé... aspon mi to tak přijde...ta naše 89 s klasickou vidlí z Kawy funguje, takže to nebudu rešit, mi se ale v garáži narodila čistokrevná '93 CR 125R takže ted makám na ní ať na ní letos můžu jet klasiky... a do toho potřebuju apgrejdovat ČZ ať to letos zas funguje tak jak má :)

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.1.2021 v 14:24 | Nahoru | #860
Pěkné čtení o ČZ, děkuji. Aspoň víme, proč to Cagiva koupila a zavřela. Neví někdo náhodou jména lidí, které rozhodli prodat ČZ Cagivě?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.1.2021 v 15:02 | Nahoru | #861
havlis_de> Střípek do skládačky:
https://archiv.ihned...ely-podnik-cz-cagiva
Nějaké výkresy jsou v Národním technickém muzeu - pdf
Castiglioni si možná myslel, že se přes ČZ dostane na bezedný trh SSSR, jenže doba se změnila a toto jaksi nevyšlo. Doba nepřála prodejům motorek všeobecně. V té samé době koupil Castiglioni taky MV Agustu a začal rvát všechny prachy do tohoto projektu (odkaz na to, jak si mladý Castiglioni vede dnes). Možná, že když viděl, že ze společného rozhádaného podniku ČZ-Cagiva nic nebude, nechal pak zlikvidovat i ty výrobní zařízení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.1.2021 v 16:31 | Nahoru | #862
mickaelb> Nechceš svoji vlastní? KTM GS 500 by nemusel být takový divočák, jako MX. Bazoš za 105.


1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.1.2021 v 18:02 | Nahoru | #863
https://motocykle.ba...villa-250-enduro.php



Naposledy editováno 25.01.2021 18:03:20

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.1.2021 v 19:54 | Nahoru | #864
Eastrider> Podražila , ještě nedávno byla za 85 tisíc a už je za 90 .

Naposledy editováno 25.01.2021 19:55:16

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.1.2021 v 10:47 | Nahoru | #865
Kohlstein> Zajimavy, vypada to az napadne stejne jako MX, az na predni, zadni svetlo a delsi koncovku. Tezko rict jestli se udaly nejaky zmeny v motoru, doufal bych ze ano, protoze bych s tim rozhodne nechtel byt opatrnej na plyn v lese mezi stromy :D

Dva takty jsou víc než dost

26.1.2021 v 19:48 | Nahoru | #866
Jenom tak, obrázek k inzerátu na KX80 s textem: "Jezdila do poslední chvíle než to píst vzdal."

Dva takty jsou víc než dost

26.1.2021 v 19:56 | Nahoru | #867
Vyšisovaní oranžáda KTM EXC250 z r.1996 s papírama. Při dnešní bídě je to jen za 46 tisíc .

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.1.2021 v 18:32 | Nahoru | #868
Suzuki RM 125 1997 za 99 tisíc, bazoš. Po renovaci.


Zaujmou klasické kluzáky přední vidlice a design plastů na nádrži, kterými se Suzuki vrátila někam do roku 1989. Ovšem ne výkonově. Prodávaný kus je téměř shodný s modelem 1996, kdy se Suzuki po nějakých šesti sezónách odvrátila od vidlic up-side-down. Nová klasická vidlice žehlila hrboly na trati o hodně líp, než UPS u konkurence, což vyhovuje víc hlavně těm, kteří nejsou na úplné špičce superkrosu. Taky motor byl vynikajicí, ovšem ke smůle Suzuki přišla Yamaha zrovna v roce 1996 s nožovou přívěrou na výfuku a YZ převálcovala všechny (viz. taky #162 ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2021 v 18:41 | Nahoru | #869
Beranidlo> Nádherný kousek.
Škoda položit.
Max. v garáži pověsit na stěnu a v neděli do kostela!

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2021 v 18:44 | Nahoru | #870
xbabka> Naopak, poradne vymachat ve srackach
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist