bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malý levný cesťák do 80000
Zdravím,
existuje vůbec nějaký maloobjemový cesťák nebo cestovní enduro do 80.000,-?

Mám Hondu CBR 250R, přesto, že to má na sportovní motorku dost vzpřímený posez, stále mě z ní bolí záda.
Rád bych ji vyměnil tedy za něco pohodlnějšího, ALE...

1) Mám řidičský průkaz A2, takže potřebuji něco do 35kW
2) Nejsem zrovna moc majetný a tak bych potřeboval něco cca do 80.000,-
3) Chci skutečně něco co bude pohodlné s pohodlným posezem
4) Nejradši bych měl malou kubaturu kvůli lehké váze (ovladatelnosti) a spotřebě
5) Nechci 125ccm a menší, protože chci jezdit ve dvou a občas když by bylo třeba tak i přes dálnici

Ví někdo o něčem? Zatím mým požadavkům nejlépe vyhovovala Suzuki Freewind a BMW F650 (transalp má moc velký výkon, pegaso jsem koukal že se moc nedoporučuje a KLE je víc dělané do endura tudíž má nepohodlnější sedlo), ale spotřeba 5 litrů je na člověka zvyklého jezdit za 2,5 docela dost.
Věděl by někdo poradit? Případné i větší kubaturu?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

14.11.2019 v 14:33 | Nahoru | #91
kle5002003> Tvá teorie je správná, ale jen přesně napůl. Kolik že je ztráta hodnoty nové motorky v prvních několika letech + záruční servis? Za ty prachy bys KLE zrenovoval do novoty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

14.11.2019 v 16:03 | Nahoru | #92

kle5002003 píše: Gahan37> Já jsem se zbavil svého KLEpadla, ale předtím jsem udělal přední tlumiče a přední brzda, obojí za 17 (takže jako bych tu mašinu prodal za 10). Zadek jsem neřešil, ale určitě by taky chtěl. Jde o to, že na nové mašině není nic vyčubané a nehrozí únava materiálu (jako když mi z ničeho nic začal téct karbec, nebo se zasekl podtlakový ventil, atp.). Tohle beru, že na nové mašině bude fungovat docela dlouho bez servisu. Do staré budeš sypat. Na mašině toho moc nenajezdím. Ale zbavil jsem se starého auta a mám nové a ten rozdíl je obrovský - teď jenom jezdím.



Co stojí na tlumičích nebo brzdách 17 litrů??

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

15.11.2019 v 07:10 | Nahoru | #93
Wenca24> popravdě nevím, byl to kompletní repas tlumičů plus snad všechny komponenty přední brzdy (ta byla fakt v kaši)

edit: jo a ještě vlastně výměna nějakého těsněcí na karbecu, ale to snad nevystřelilo tu cenu nějak nahoru

Naposledy editováno 15.11.2019 07:14:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

15.11.2019 v 07:14 | Nahoru | #94
vilemx> Když porovnám CB500X s KLE500, tak se máš pravdu. Já to bral tak, že místo něčeho silnějšího ojetého za 80, bude lepší to trk251 za lehké zvýšení ceny. Tam se potom hodně ušetří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

15.11.2019 v 09:51 | Nahoru | #95
kle5002003> Jaka bude prodejni cena te Ciny za pet let? Tedy jeste za predpokladu, ze bude jezdit jen za spotrebak.

2 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000

15.11.2019 v 10:38 | Nahoru | #96
zaujimave ako vela ludi riesi predajnu cenu a potom v inzercii mlaskaju nad 10-15 rocnou masinou po 1 majitelovi.
Ide o to dobre si vybrat a moto clovek moze mat roky. Ja mam auto 12 rokov, od nova (teraz mam 330 000km), moto mam zatial 5 rokov. Nie kazdy potrebuje menit kazdu chvilu za inu. A nova je proste nova, tam si fakt nemusime klamat ze rozpoctovka z roku 2010 bude na tom lepsie podpozkovo a podobne ako rozpoctovka z roku 2019

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

15.11.2019 v 11:45 | Nahoru | #97
Komorerth>
Tak, tady se ale řeší finanční limit, cca 80 tisíc, takže pak se vybírá ojetina co má nejlepší parametry v daný ceně....
Jinak si myslím, že za 80 se dá koupit něco slušnýho z každý kategorie, krom závodních motorek.

U motorky na rozdíl od auta je to s tím stárnutím a opotřebením trochu jinak. Pokud je motor v pořádku, tak to ostatní je po repasu v podstatě ve stavu nového. To u auta není.
A repas tlumiřů, ložisek, přepákování a brzd, to je vlastně jen údržba, výměna spotřebáku. V podstatě se to musí stejně dělat bez rozdílu věku stále dokola podle stavu.

Auto se časem začne rozpadat, koroze, plasty, interier, dveře, elektrika, atd. Pak už nepomáhá do starý kastle sypat nový díly... To u motorek není tak intenzívní, pokud se nebavíme o opravdu starých veteránech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

16.11.2019 v 08:58 | Nahoru | #98
vilemx> Hele, tohle jsem nezohlednil a to čistě kvůli tomu, že mě to nenapadlo - já dojíždím věci do konce, tak mě netrápí úbytek ceny, pokud to na načátku bylo výhodné.

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

16.11.2019 v 08:58 | Nahoru | #99

Komorerth píše: zaujimave ako vela ludi riesi predajnu cenu a potom v inzercii mlaskaju nad 10-15 rocnou masinou po 1 majitelovi.
Ide o to dobre si vybrat a moto clovek moze mat roky. Ja mam auto 12 rokov, od nova (teraz mam 330 000km), moto mam zatial 5 rokov. Nie kazdy potrebuje menit kazdu chvilu za inu. A nova je proste nova, tam si fakt nemusime klamat ze rozpoctovka z roku 2010 bude na tom lepsie podpozkovo a podobne ako rozpoctovka z roku 2019

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

17.11.2019 v 08:37 | Nahoru | #100
kle5002003> Jedna fura lidi toci motorky na jednu dve sezony. Ty asi ztrata hodnoty zajima vic, nez druhou pulku, ktera koupi motorku a dojezdi ji do veterana. Vzhledem k tomu, ze tazatel teprve hleda, co by mu sedlo, spis bude ten prvni pripad.

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

17.11.2019 v 09:11 | Nahoru | #101
vilemx> Já jsem 3 fůra 2 modely si chci nechat dokud to bude jezdit a zbytek po 2 sezonách točit

Malý levný cesťák do 80000

20.11.2019 v 11:46 | Nahoru | #102
ošklivka celokapota inazuma250F splňuje vše co chceš (až na terén a malé rozměry-váhu) Ale na cestování lepší větší objem, takže levné 25kw cbf600s-karbec, er6f (nesmí mít záznamy škrcení v tp) a jiná řídítka
Cendurům bych se při tvé výšce vyhnul, špatně došlápneš a budou překážet stupačky, navíc v rozpočtu jen staré nebo jednobuchy.

Malý levný cesťák do 80000

24.11.2019 v 18:33 | Nahoru | #103
Honda CBF 250, Yamaha YBR 250?

Malý levný cesťák do 80000

24.11.2019 v 18:37 | Nahoru | #104
Cesta úpravy posezu na té tvojí stávající?
Zvýšit řídítka?Možná i trochu širší?jiný úhel úchopu?To by neměl být problém
Víš co máš ...

Naposledy editováno 24.11.2019 18:37:52

Malý levný cesťák do 80000

24.11.2019 v 19:17 | Nahoru | #105
Předělávat riditka na jiný styl u motorky která si hraje na “sportovní “ je ve většině případu dost hnusny

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

27.1.2020 v 19:59 | Nahoru | #106
kasmat> jestli je to ještě aktuální a do teď ti stačila 250,tak mrkni na tohle
https://www.motorka...trk-251-1514875.html
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Výběr levnější motorky [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 ferokulda 67 26.3.2024 v 06:45 bazin.


TOPlist