Naposledy editováno 09.10.2019 16:36:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Kohlstein píše: Versys váží asi 3 tuny.
Navrhni lepší volbu vzhledem k ceně, výkonu, váze, pohodlí pro oba, nenáročnosti na provoz a užitné hodnotě.
GSX-R to asi nebude
Naposledy editováno 10.10.2019 09:15:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Koudy01 píše: Navrhni lepší volbu vzhledem k ceně, výkonu, váze, pohodlí pro oba, nenáročnosti na provoz a užitné hodnotě.
GSX-R to asi nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní dálkoplaz
Koudy01 píše: Navrhni lepší volbu vzhledem k ceně, výkonu, váze, pohodlí pro oba, nenáročnosti na provoz a užitné hodnotě.
GSX-R to asi nebude
Vítěz této kategorie je jenom jeden - výše zmiňovaný Tracer 900. Požadavek na nízkou váhu chápu, protože když se s tím musíš zápasit někde na dvorku, je každé kilo navíc hrozně poznat.
Ale popořadě
Honda - možná VFR800, ale ta taky není nejlehčí. NC750X je tak akorát pro singl cestovatele, ale proti současné VT600 Shadow by to mohla být bomba
Kawasaki - Versys 1000 je kráva, Versys 650 nemůžu doporučit (svoji zkušenost jsem popsal v profilu).
Suzuki - jenom V-Strom 1000, asi nejlehčí po Tracerovi a NC750X
Yamaha - Tracer 900
Triumph - Tiger 800, zvaný hnusák?
Brambora? Ani jedna. To spíš Multistrada 950.