Téma: Jak spíte na mototour

Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:15
1 2

27.9.2019 v 19:41 | Nahoru | #1
Jak ti někdo řekne "kdo první usne, vyhrává" tak počítej s tím že se nevyspíš. Mám probdělé noci s člověkem na pokoji co chrápe takovým způsobem že ani polštář přes hlavu nepomůže, a když konečně přestane chrápat a myslíš si že je konečně klid, tak není, protože ti to podvědomě nedá a zjistíš že vlastně když ten člověk nechrápe tak nedýchá. 30 vteřin hrobový ticho a pak začne řezat znova, takhle co 5minut se to opakuje. Takže já už žádný společný noci, to radši venku ve stanu.

27.9.2019 v 19:41 | Nahoru | #2
Hele ty seš ňákej zvědavej

1 reakcí na tento příspěvek Jak spíte na mototour

27.9.2019 v 19:54 | Nahoru | #3
Když objednávás pokoj, musíš si správně objednat. Twinroom a doubleroom nejsou to samý...
V obou ale budou fungovat špunty do uší.

27.9.2019 v 19:59 | Nahoru | #4
Normálně , jak to vyjde manželské postele nebo jednotlivě není problém a když někdo chrápe ( třeba jako já ) tak si už automaticky beru špunty do uší. Přes
Booking předem nebo den večerního dojezdu ( lokace ) i na slepo k večeru se začíná hledat cedule ( ubikace ).

27.9.2019 v 22:08 | Nahoru | #5
jezdime ve trech a bereme vzdy jeden pokoj s trema postelama
nechrapajici jdou do manzelsky a ja na zbytek
zatim se mi nestalo, abych se blbe vyspal

27.9.2019 v 22:39 | Nahoru | #6
Já musím spát sám v pokoji, nikoho vedle sebe nesnesu, stejně skoro každý chrápe přitom na vojně nás spalo na cimře i dvacet Bud' tehda nikdo nechrápal nebo jsem měl tvrdší spaní než dneska Většinou jsem kdysi jezdil naslepo, já nějaké pevné cíle celkem ani nemám takže bud' naslepo nebo jestli mám nějakou cílovku tak jsem se mrknul na internet a vytisknul jsem si mapu a místa zakroužkoval
No a před dvěma lety jsem si koupil rezervní telefonní číslo a k tomu na narozky ten takzvaný chytrý mobil a když vyjedu na pár dní pryč na cesty, tak si dobiju kredit za dvě kila a tam si najedu na Google mapy a tam už všechno je ubytování se ti tam samo ukazuje tak si můžeš najet na jejich webové stránky a můžeš je hned obvolávat a zeptat se jestli mají volno a to už můžeš udělat i o desítky kilometrů dřív než tam dojedeš

1 reakcí na tento příspěvek Jak spíte na mototour

27.9.2019 v 22:47 | Nahoru | #7
Chrápání není nejhorší. Horší je,když se přetahujete o jednu peřinu.

27.9.2019 v 23:02 | Nahoru | #8

28.9.2019 v 00:16 | Nahoru | #9

Zajímá mě to, jak se někdo s lehčím spaním na celkem vyčerpávajících cestách po světě může dostatečně vyspat vedle někoho, kdo např. hrozně chrápe nebo se rozvaluje přes celou postel.

Podle mě nemůže XD Já se vyspím jenom doma. Jak je se mnou v místnosti další živá bytost, spím úplně na hovno. Na cestách to dělám tak, že spím úplně na hovno A proto nejraději jezím sám a pak je to pohoda, ale zase dražší.

28.9.2019 v 06:16 | Nahoru | #10
Já si vždycky najdu jen prvni ubytování a pak AirB&B, booking.con nebo se ptám místních. Už nikdy nebudu plánovat ubytování dopředu. Pak jsi otrok svého vlastního plánu. A pokud někdo chrápe tak se mnou nejezdí

28.9.2019 v 08:04 | Nahoru | #11
Spim vetsinou v leze....

28.9.2019 v 08:20 | Nahoru | #12
To je problém těch druhejch

28.9.2019 v 10:05 | Nahoru | #13
Čau, čo, tam u vás na severe už napadol sneh? Toto je origo téma na zimu , HornisGSX dík, som sa zasmial. Ináč k téme, ja som spával pod stanom s frajerkou a to sme nechrápali. A raz, to sme nejak nestíhali, tak som našiel nejaké parkovisko , už bola tma, tak som na lúčke pri parkovisku postavil stan. Ráno ma zobudilo bzučanie múch, vyleziem zo stanu a ajhľa, bola to kakacia lúčka. Keď na to pomyslím, eštee teraz sa smejem, jak som čumel jak výr, hahaha.

28.9.2019 v 12:01 | Nahoru | #14
Spím pod stanom. Vyhovuje. Stanovi tiež.

28.9.2019 v 13:47 | Nahoru | #15
byt necestuju na motorce, a nemam to uprime ani v planu, tak spim ve velke včetsine ve spacaku pod sireakem (stan taham max v zime abych se reno nemusel vyhrabavat ze zaveje).. placnu si to doprostred lesa kam chci, klidne dal od ostatnich, a nikdo mi nikde nechrape,..
maximalne je tu drobne riziko nabliti si do vlastniho spacaku, ale to bych nechal treba zas na jine tema

28.9.2019 v 14:22 | Nahoru | #16
spim bud v stane alebo v ubytovani cez booking.com. objednavam bud dopredu alebo rano/naobed na den ked viem kam asi pridem. v prirode som spal raz. jazdim bud sam alebo s manzelkou, ta nechrape takze double bed to isti ;)

28.9.2019 v 19:23 | Nahoru | #17

Vojtek77 píše: Chrápání není nejhorší. Horší je,když se přetahujete o jednu peřinu.

...nebo o jednu ženskou

28.9.2019 v 19:24 | Nahoru | #18
Vetsinou naplanujeme cestu a kazdy den okolo 3h najdem ubytko pres booking podle toho, kam dojedeme. Od toho se odviji i postele. Zatim jsme se vzdycky snesli. Pokud to jde, chrapajici ma samotku. Kdyz chceme ubytko v konkretni lokalite a odtamtud vyjizdet, rezervujeme ubytko dopredu.

28.9.2019 v 19:29 | Nahoru | #19
banda1250> taky jsme spali v Maďarsku na trojlůžku....
naštěstí sebou ženský nebereme.

28.9.2019 v 20:21 | Nahoru | #20
Stan, varic, esus . Hledam behem odpoledne cca jak vim kam chci doject.

28.9.2019 v 22:01 | Nahoru | #21
Většinou vedle motorky tam, kde zrovna jsem, když se setmí

29.9.2019 v 17:27 | Nahoru | #22

maco píše: Hlavně nebrat ubytování někde u cesty i když to je vesnice, od pěti rána už tam jezdil samý traktor A hlavně nespat v Mikulově v době vinobraní, sjíždí se tam tlupy ochlastů a křepčí tam až do rána V případě přespání v autokempu Merkur v Pasohlávkách i jinde doporučuju mít vedle sebe rukavice vyztužené kevlarem. V případě že tam začne ve tři ráno nějaký zmrd troubit na klaxon tak mu s ní napálit jednu čenichovku až si to zapamatuje až do důchodu.

Naposledy editováno 29.09.2019 17:29:36

29.9.2019 v 18:38 | Nahoru | #23

zatr píše: koukám taky si byl letos v merkuru v klidové zoně pro děti co, taky sem tam nepochopil proč ochlastové se ubytujou v klidové zoně a ve 3 ráno bordel a aby se neřeklo že si ponich vyjel tak druhej den ti prozměnu pochčijou stan a místní sekoritidyti uplně k hovnu z tejdnu dovolený tam dva dny a pryč

Tak nebylo to letos ale pár roků zpátky a spal jsem venku na FKK ale efekt byl asi stejný. Jsem tam jezdil protože to byla taková dobrá výchozí základna na výlety do Rakouska, Slovenska nebo Mad'arska. Jednou jsem ještě spal v motelu nebo hotelu nebo co to bylo kousek od Merkuru směrem na Brno ale tam to stálo taky za hovno protože to stojí kousek od té hlavní cesty a byl tam slyšet pořád hluk z provozu takže místo vyspání spíš nevyspání.

29.9.2019 v 19:20 | Nahoru | #24
maco> my zas kuli dětem pod stan aby byl z prázdnin zážitek a tam taky byl jinak zamě tam už nikdy

29.9.2019 v 21:17 | Nahoru | #25
Ubytování řeším vždy raději dopředu, raději v chatkách (i v zahraničí), většinou to vyjde skoro nastejno jako ve stanu. Když cestuju, tak po celém dni cestování t.j. cca 500 Km denně, jsem večer tak utahanej, že usnu i kdyby vedle mě startovalo letadlo

30.9.2019 v 11:29 | Nahoru | #26
Někdy kolem roku 1981 jsem jel v noci ze Suchdola nad Lužnicí do Loštic na Mustangu a spal jsem za jízdy, ale nedoporučuji to, vůbec jsem se nevyspal, během chvilky jsem se vzbudil v příkopě, samozřejmě jsem neusnul schválně, ale nějak mě ta ukrutná rychlost a vlahá letní noc uspala.

30.9.2019 v 12:08 | Nahoru | #27

spike-cz píše: V obou ale budou fungovat špunty do uší.

Mne sa tiež osvedčili špunty. Mimochodom, Booking obvykle udáva, či sú v izbe manželské postele alebo zvlášť.

S perinou je to asi horšie, prinajhoršom sa prioblečiem, veď mám moto oblečenie - síce to neochráni pred bubákom, ale zima mi nebude.

30.9.2019 v 12:45 | Nahoru | #28
Chrápu jak dobytek. A ano,stydím se za to. Nechci spávat z nikým cizím na pokoji,natož tak v jedné posteli Ve stanu?? To už vůbec ne!!! To by nespal celý kemp
Když nás jede víc,raději si připlatím za jednolůžák a spím sám.
První noc většinou řeším přes Booking. Ten první den je vždy celkem jasný kam se dojede. Dále pak řeším podle okolností. Buď zase přes Booking,nebo Google,nebo jen tak zastavím když si myslím,že by to mohlo být OK. Netahám sebou vařič a jídlo,takže přednostně se snažím najít ubytování se snídaní,nebo nejlépe z celou hospodou,aby bylo kam jít večer na jídlo a na pivo

Naposledy editováno 30.09.2019 12:48:08

30.9.2019 v 13:56 | Nahoru | #29
Kdyz spim,tak spim

30.9.2019 v 17:00 | Nahoru | #30
Ve stanu, v hamace (v lese), v pokoji s kýmkoliv (spím jak dřevo)