Řeším úvahu o změně způsobu chlazení oleje u svého stroje.Abych předešel nedorozumění,v motorce mám kapalinou chlazený motor,který krom kapalinového chladiče má i chladič olejový.Bohužel,jeho umístění je dost "na raně",přemístění by bylo obtížné a navíc tak nějak pochybuju o jeho nutnosti.Uvažuji o záměně za výměník.Slibuju si od toho větší svázanost teploty oleje a "vody" ,rychlejší zahřívání oleje a jeho podstatně větší stálost teploty.Jezdím často jen krátké trasy (cca 10km) do práce i za chladného počasí a tato úprava by mohla pomoci.
Vás poprosím o případné komentáře,především pokud víte o nějakém zásadním problému proč ne,díky.
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
Naposledy editováno 30.12.2020 22:41:53
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
Assassin> jasne ze jsou auta co se pres 80/l dostanou (zrovna M je mi docela sympatickej uz proto ze jako jeden z mala pouziva kompresor) .. ale koukni na nejblizsi parkoviste kolik jich tam najdes.. my VFR z devadesatejch ma se tretinovemn objemem vykon jako deset let stary HTP (uznavam ze HTP je fakt extrem... takovej soucasnej trabant...) to proste k zbliti je...