Řeším úvahu o změně způsobu chlazení oleje u svého stroje.Abych předešel nedorozumění,v motorce mám kapalinou chlazený motor,který krom kapalinového chladiče má i chladič olejový.Bohužel,jeho umístění je dost "na raně",přemístění by bylo obtížné a navíc tak nějak pochybuju o jeho nutnosti.Uvažuji o záměně za výměník.Slibuju si od toho větší svázanost teploty oleje a "vody" ,rychlejší zahřívání oleje a jeho podstatně větší stálost teploty.Jezdím často jen krátké trasy (cca 10km) do práce i za chladného počasí a tato úprava by mohla pomoci.
Vás poprosím o případné komentáře,především pokud víte o nějakém zásadním problému proč ne,díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
kerut píše: assassin> ale ja nikde nerikam ze "je to vsude"
BTW i co koukam na ten jeho post na youtube tak to do pulky (do 3/5) otacek roste.. to etdy opravdu neni regulace to je omezeni max tlaku jak tvrdim...
ucpanej neucpanej vejfuk se bude rozdilne chovat v ruznych rezimech otacek, ale to jsme resili asi milionkrat..
Dakarista> koukni na GP, ci WRC napr.. motor co ma pod 150kw/l je proste mrdka (muj je se 112 mrdka, to uznavam, i kdyz kluci z G-force jsou schopny to dotahnout o peknej kus vejs a tech >60kw z toho dostat... ale furt lepsi nez ty sracky v plechovkach co maji stezi 50 )
Redukcni ventily tedy taky nespadaji pod regulaci? Regulator tlaku paliva taky ne? Regulator dobijeni?
Uz jsem jel se spoustou stroju co maji pres 150kW a jedou od volnobehu kterej rozhodne neni 3tis
A kdyz tak nad tim premyslim, soucasny auto s 50k snad neznam, z tech starejch asi jen cesky krapy a trabanta
A zavodni motorky casto mivaj vysokej volnobeh kvuli omezeni brzdeni motorem.. ja si na okruh taky zvedam otacky
Naposledy editováno 02.10.2019 11:28:04