Řeším úvahu o změně způsobu chlazení oleje u svého stroje.Abych předešel nedorozumění,v motorce mám kapalinou chlazený motor,který krom kapalinového chladiče má i chladič olejový.Bohužel,jeho umístění je dost "na raně",přemístění by bylo obtížné a navíc tak nějak pochybuju o jeho nutnosti.Uvažuji o záměně za výměník.Slibuju si od toho větší svázanost teploty oleje a "vody" ,rychlejší zahřívání oleje a jeho podstatně větší stálost teploty.Jezdím často jen krátké trasy (cca 10km) do práce i za chladného počasí a tato úprava by mohla pomoci.
Vás poprosím o případné komentáře,především pokud víte o nějakém zásadním problému proč ne,díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení oleje-Chladič vs Výměník,pro a proti
kerut píše: assassin> ale no tak, uz zase zkousis tyhle finty :D ..50kw/l vic zadna normalni skodovka, VW nema.. ..trabant mel mozna 30 a to byl jeste dvoutakt
jo pomer k litru - sorry to jsem prehlidnul ... pres 100kW ma spousta jejich motoru a zadnej neni vetsi nez 2litry
150+kW/l uz se da najit dneska i v produkcnim Ackovym mercedesu
a ty redukcaky? je to regulace? zvlastni je, ze treba tomu na liste se rika regulator ikdyz vlastne omezuje max. tlak...
Naposledy editováno 02.10.2019 12:20:41