globalmoto_duben_nolan





Téma: Bautistova zpověď
18.9.2019 v 20:55
Protože tento rozhovor s Bautistou o jeho údělu s Ducati tady česky nevyšel, rozhodl jsem se to trošku napravit. I podle jeho slov Ducati V4 není ta úplně nejlepší motorka. Zdroj v italštině je tady, na moto.it :
SBK 2019. Bautista: “Ducati conosce i problemi della V4, ma forse non sa come risolverli”
SBK 2019. Bautista: Ducati ví o problémech V4, ale možná neví, jak je vyřešit.
9.9.2019- Po svém dvanáctém vítězství se Bautista rozhodl vyčistit trošku vzduch a ukázal na problémy V4, které Ducati dosud nevyřešila. V krátkosti se také vyjádřil o svém přestupu k Hondě.
Několik minut po svém vítězství ve druhém závodě podstoupil Álvaro Bautista křížové palbě otázek novinářů. Jako vždycky se neschovával za diplomatické odpovědi, ale napřímo vysvětloval svoje postoje a důvody všeho, možná i proto, že po skončení šampionátu mění barvy, aby se stal jedničkou v novém projektu superbikové Hondy. Šťastný za vítězství, ale jeho tvář zračila trápení od bolesti v rameni, kterou během závodu potlačoval adrenalin, ale která se znovuobjevila plnou silou ihned poté, co Španěl projel cílem.

Naposledy editováno 18.09.2019 22:04:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

21.9.2019 v 21:41 | Nahoru | #1
Kohlstein> Myslím si že nemáš pravdu! Celý problém je v tom, že byl Rea tak suverénní, že Dorna hledala cestu, jak ho zpomalit a vymyslela debilní pravidlo o otáčkách motoru jako sériovky, plus 3%. Tím musely všichni s otáčkami dolů a nejvíc Kawasaki o 1 300. Toho využila Ducati přecházející na čtyřválce, se svým motorem z MGP a dodala do SBK vysoko-obrátkovou Ducati, která měla o desetinu větší výkon, než ostatní motorky. Na to nestihly ostatní továrny už nijak reagovat, protože by musely mít už letos nové motorky s vysokými otáčkami v sérii. Ono okolo 16 000 otáček se dá ještě udělat i bez demodromického rozvodu. To samé co udělala Ducati, se příští rok chystá udělat Kawasaki a Honda. Kdyby blbci v Dorně měli něco v hlavě, tak mohli udělat limit 1000 ccm, stejnou minimální váhu motorky a otáčkový limit, třeba 15 000 nebo 15 500 a bylo by to férové, když už chtějí ty vyrovnané závody. Tak to mají i jezdci MOTO3 a MOTO2. Pak by hlavně záleželo na umění jezdců a mohly by to být pěkné závody. Asi by to stejně vyhrál Rea, který je něco jako Marquez v MGP, ale proč ne. Bautista na něho nemá jezdecky ani náhodou a zatopit by Reovi možná mohl Reding a i ten Turek, pokud bude mít dobrou motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

21.9.2019 v 23:16 | Nahoru | #2
jendazeleny> Ano, Rea je tak suveréní, že to WSBK totálně zabilo a nikoho to nebaví a nezajímá. Ale taky se mohlo stát, že Rea přestoupí k Ducati, a pak by to byl pro WSBK průser na druhou, nemyslíš? Ten otáčkový limit má hlavně pomoct chudším týmům, aby se WSBK trochu vyrovnalo. Že to nevyšlo, to je druhá věc. Otáčkový limit je možné kdykoliv změnit a letos se tak nejmíň jednou taky stalo.
Z toho samého úhlu pohledu, jako hodnotíš motor Ducati, je nefér i Kawasaki, která rezignovala na MotoGP a rve všechny prachy do Reovy superbike. Jak k tomu přijdou malé týmy jezdící Yamahu a natožpak Hondu, když nemají ty samé možnosti? WSBK jede Rea, pak dalších asi 6-8 jezdců relativně pravidelně na bodech v první osmičce a zbytek jim dělá kašpárky a sponzory. Aprilia rezignovala úplně, Suzuki je vidět v BSBK, a to všechno jenom proto, že nefér Kawasaki zabila šampionát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

22.9.2019 v 08:52 | Nahoru | #3
jendazeleny> Ak chceš vedieť, čo si myslím ja, je to, že na môj príspevok (#20) nemáš odpoveď, inak by si ju napísal.

A súhlasím s Kohlsteinovým postrehom, fér - nefér, radšej sa pozriem na vyrovnané preteky, než keby to bolo len o tom, že niekto je schopný a ochotný do toho nasypať viac peňazí. Akým spôsobom sa toho docieli, respektíve či by sa to mohlo inak, samozrejme, to je iná vec. Ale ideál je mať vyrovnané preteky, keď nevieš, kto to vyhrá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
projekce Moto GP v neděli 6-listopadu Ducati Panigale V4 R Dainese Ducati I Dainese Ducati I spikey 5 6.11.2022 v 20:50 Ozzy_
Máte někdo film Já,superbiker Ducati Panigale V4 R Neptun81 7 5.11.2022 v 22:11 spikey
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET


TOPlist