bmw_r1300gs_cartec





Téma: Bautistova zpověď
18.9.2019 v 20:55
Protože tento rozhovor s Bautistou o jeho údělu s Ducati tady česky nevyšel, rozhodl jsem se to trošku napravit. I podle jeho slov Ducati V4 není ta úplně nejlepší motorka. Zdroj v italštině je tady, na moto.it :
SBK 2019. Bautista: “Ducati conosce i problemi della V4, ma forse non sa come risolverli”
SBK 2019. Bautista: Ducati ví o problémech V4, ale možná neví, jak je vyřešit.
9.9.2019- Po svém dvanáctém vítězství se Bautista rozhodl vyčistit trošku vzduch a ukázal na problémy V4, které Ducati dosud nevyřešila. V krátkosti se také vyjádřil o svém přestupu k Hondě.
Několik minut po svém vítězství ve druhém závodě podstoupil Álvaro Bautista křížové palbě otázek novinářů. Jako vždycky se neschovával za diplomatické odpovědi, ale napřímo vysvětloval svoje postoje a důvody všeho, možná i proto, že po skončení šampionátu mění barvy, aby se stal jedničkou v novém projektu superbikové Hondy. Šťastný za vítězství, ale jeho tvář zračila trápení od bolesti v rameni, kterou během závodu potlačoval adrenalin, ale která se znovuobjevila plnou silou ihned poté, co Španěl projel cílem.

Naposledy editováno 18.09.2019 22:04:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

21.9.2019 v 20:50 | Nahoru | #1
jendazeleny> Ano, víme, Ducati má vyšší otáčky, ale to není nefér. Je to jejich technické řešení problému - vyhrávat závody. Ať ostatní postaví motory s desmodromickým rozvodem taky, nikdo jim to nezakazuje. Stejně tak by mohlo být nefér, že ZX10R má o 5kg lehčí motor.
Rea je velmi dobrý jezdec, ale je od něho fér, že ustojí situace, kdy ostatní spadnou? A je fér, že po pádu se ani jemu ani motorce nic nestane, nasedne, nebo rovnou udělá přemet i motorkou, a ještě se dobře umístí?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bautistova zpověď

21.9.2019 v 21:41 | Nahoru | #2
Kohlstein> Myslím si že nemáš pravdu! Celý problém je v tom, že byl Rea tak suverénní, že Dorna hledala cestu, jak ho zpomalit a vymyslela debilní pravidlo o otáčkách motoru jako sériovky, plus 3%. Tím musely všichni s otáčkami dolů a nejvíc Kawasaki o 1 300. Toho využila Ducati přecházející na čtyřválce, se svým motorem z MGP a dodala do SBK vysoko-obrátkovou Ducati, která měla o desetinu větší výkon, než ostatní motorky. Na to nestihly ostatní továrny už nijak reagovat, protože by musely mít už letos nové motorky s vysokými otáčkami v sérii. Ono okolo 16 000 otáček se dá ještě udělat i bez demodromického rozvodu. To samé co udělala Ducati, se příští rok chystá udělat Kawasaki a Honda. Kdyby blbci v Dorně měli něco v hlavě, tak mohli udělat limit 1000 ccm, stejnou minimální váhu motorky a otáčkový limit, třeba 15 000 nebo 15 500 a bylo by to férové, když už chtějí ty vyrovnané závody. Tak to mají i jezdci MOTO3 a MOTO2. Pak by hlavně záleželo na umění jezdců a mohly by to být pěkné závody. Asi by to stejně vyhrál Rea, který je něco jako Marquez v MGP, ale proč ne. Bautista na něho nemá jezdecky ani náhodou a zatopit by Reovi možná mohl Reding a i ten Turek, pokud bude mít dobrou motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
projekce Moto GP v neděli 6-listopadu Ducati Panigale V4 R Dainese Ducati I Dainese Ducati I spikey 5 6.11.2022 v 20:50 Ozzy_
Máte někdo film Já,superbiker Ducati Panigale V4 R Neptun81 7 5.11.2022 v 22:11 spikey
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET


TOPlist