Letos na jaře jsem na jednom konkrétním místě přidřel. Druhý den na stejném místě znovu, ale válec + kroužky už byly KO. Teď mám novou pístní sadu, 1. výbrus, motor jezdí dobře (ale netrápím ho). Bohužel hned první 2 jízdy do práce 2x stejný problém na stejném místě. Motor chcípne, začne hodně brzdit, rychle zastavím a hned na první otočení startéru naskočí a jedu dál.
Olej je přimazáván v karburátoru, olejové čerpadlo mám nové, olej přilévám málo a často a držím v nádobce na dolní hranici, kdy občas při prudkém brždění problikne kontolka (z toho důvodu, abych poznal, že olej ubývá). Na dolní rysce je v nádžce ještě 250 ml.
Navíc mám i olej přimýchán v benzínu, ale směs je podle svíčky chudá. Nevím jestli to vadí mazání, když je vedeno do karburátoru zvlášť.
Kde může být problém? Dá se nějak seřizovat množsví přimazávaného oleje v karburátoru?
1 reakcí na tento příspěvek Přímaz oleje u 2T
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
El. schéma Honda FES 125 Pantheon | boci. | 2 | 28.2.2023 v 11:16 kadacekxr |
Honda fes pantheon 125 r.v.2000 - p... Honda FES 125 Pantheon | paulinoriky | 17 | 22.8.2022 v 21:16 lekvii |
Fse 125 Pantheon válec 150ccm Honda Pantheon 125, Honda Pantheon 150, Honda FES 12... | Keša | 14 | 18.8.2022 v 14:47 X-tra-X |
Volnoběh Honda FES 125 Pantheon | Judovik | 3 | 17.8.2022 v 02:25 X-tra-X |
Honda FES bliká kontrolka Fi Honda FES 125 Pantheon, Honda FES 150 Pantheon | kdyrja | 4 | 9.8.2021 v 20:54 Sekele |