Karbec jsem vyčistil, přetěsnil.. Když ji napojím na infuzi (bez nádrže, kohoutu), chytně na drb na sytič a krásně běží i bez sytiče. Ale jakmile zapojím podtlakovou hadičku od karbecu k benzin. koutku (nebo ji prste ucpu), motor se zadusí a karbec se přechlastá.
Je zajímavé, že s ucpanou hadičkou to na sytič běží, ale jak ho stáhnu, tak se to zadusí. Zkoušel jsem i měnit karbec, ale dělá to to samé. Možná mám blbě zapojenou hadičku/hadičky - nevím. Měl jsem za to, že podtlaková hadička, která vede od sací příruby, má být napojena na benzin. kohout k ovládání membrány.
Nemáte prosím s tímto někdo zkušenost? Možná je to prkotina, blbě zapojená, ale lámu si nad tím hlavu..
Předem díky moc za rady a přikládám raději foto, o kterou hadičku se jedná ..
doplnění. Zároveň, odpoj tu hadičku z kohoutu,co jde do karburátoru a pusť ten kohout na všechny polohy a téct smí jen při PRI, ostatní dvě polohy by měli téct jen když nasaješ hadičku membrány podtlaku.Jestli to teče pořád,je to taky blbý,ale jehly by to tak jako tak měli zastavit, viz příspěvěk výš.
Naposledy editováno 08.08.2019 18:15:53
http://suzuki-dr-big...z.cz/mikuniBST33.php
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů
Zajimave je, ze pokud mam otevreny sytic,tak je to v cajku a bezi jak ma.. I s ucpanou hadickou podtlaku.. Pokud ale stahnu sytic, prechlasta se..
Skus mozno nejakou striekackou vytvorit podtlak na tej podtlakovej hadicke na polohe ON a sledovat ci nenasava aj benzin
Naposledy editováno 12.08.2019 01:37:44
1, tak na pravy karbec hadicka napojit nejde, je zaslepeny na pořád..
2, zkousel jsem vyradit paliv. kohout, tzn. Napojil jsem infuzi primo na karbec a nechal podtlak hadicku “dýchat“ .. Ale kdyz ji ucpu prstem, prechlasta se karbec a motor se udusi..
Nevim, pletu se?..ale nemelo by to byt tak, ze kdybych vyradil podtlak. hadicku na levem karbecu (stejne jako na pravem) a dal tam normalni benzin. kohout, tak by to melo fungovat??
Uz fakt nevim a jsem ve stavu, ze mam pocit, ze to je nejaka hrozna "čičovina" a ja nad tim akorat moc premyslim..
Ještě zkus dát tu hadičku třeba o polovinu délky prodlouženou. Nebo do ní něco strčit na straně karburátoru, co ji úplně neucpe. Mám pocit, že jsi se na volnoběh nějak sladil a stojaté vlnění v hadičce ti rozpumpuje karbec.
Edit: ze stejného důvodu nasaď ventilační hadici na tu horní propojku, zkus jestli je to průchozí do obou karbeců.
Naposledy editováno 13.08.2019 22:42:49
Je pravda, ze jsem serizoval karbeci bez zapojene hadicky na podtlak kohout..ale! Kdyz jsem nasadil karbeci z jine motorky, ktere nejsou nijak serizene, motor chytl na drb, ale dela to to same..
Na podtlaky to ma vyvody na vicka membran..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 30 | Dnes v 06:47 MedWed |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 20 | Včera v 19:36 Dejwidos |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |