globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů
8.8.2019 v 13:45
Ahoj, potřeboval bych prosím radu. Sehnal jsem si nepojízdné GSko. byla sundaná nádrž a odpojený karburátor.
Karbec jsem vyčistil, přetěsnil.. Když ji napojím na infuzi (bez nádrže, kohoutu), chytně na drb na sytič a krásně běží i bez sytiče. Ale jakmile zapojím podtlakovou hadičku od karbecu k benzin. koutku (nebo ji prste ucpu), motor se zadusí a karbec se přechlastá.
Je zajímavé, že s ucpanou hadičkou to na sytič běží, ale jak ho stáhnu, tak se to zadusí. Zkoušel jsem i měnit karbec, ale dělá to to samé. Možná mám blbě zapojenou hadičku/hadičky - nevím. Měl jsem za to, že podtlaková hadička, která vede od sací příruby, má být napojena na benzin. kohout k ovládání membrány.
Nemáte prosím s tímto někdo zkušenost? Možná je to prkotina, blbě zapojená, ale lámu si nad tím hlavu..
Předem díky moc za rady a přikládám raději foto, o kterou hadičku se jedná ..


Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

8.8.2019 v 14:08 | Nahoru | #1
A nemáš ten kohoutek otočený na pri? Podtlak jde správně ze sání do kohoutku.Jestli se to ale přechlastá, tak máš špatný jehly na plovácích v karburátorech, že to nezavřou, nebo jen špatně hladiny a dotéká to pořád.

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

8.8.2019 v 14:49 | Nahoru | #2
Dělá to jenom levý, s vývodem podtlaku ke kohoutku? Na pravém je špunt?
Když nastartuješ bez nádrže a bez kohoutku, ale na přívodu máš flačku z benzínem, přechlastá se taky? Pak by ti netěsnil ten jehlový ventil.

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

8.8.2019 v 15:28 | Nahoru | #3
Já zrovna taky bojuju s karbama z GS500. Jestli se to přechlastává, je to špatně při jakékoliv poloze kohoutu. Jehlový ventil v karbu musí plnění benzínu zastavit včas a dál nesmí přibývat plováková hladina. Anebo tam teče benzín, kudy nemá...

Obrázky z manuálu pro kontrolu, musim letět z práce.


Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

8.8.2019 v 18:13 | Nahoru | #4
Nasaď na výpustní šroubek každého karburátoru průhlednou hadičku, která nebude obtékat a zvedni ji podél karburátoru, povol ten šroubek a pusť benzín na PRi a koukej,kde se hladina zastaví,pakliže se zastaví... to udělej na obou karbcích,jinak nemá cenu spekulovat dál. Měla by se zarazit na hranici víčka plovákové komory. a těla karburátoru.

doplnění. Zároveň, odpoj tu hadičku z kohoutu,co jde do karburátoru a pusť ten kohout na všechny polohy a téct smí jen při PRI, ostatní dvě polohy by měli téct jen když nasaješ hadičku membrány podtlaku.Jestli to teče pořád,je to taky blbý,ale jehly by to tak jako tak měli zastavit, viz příspěvěk výš.

Naposledy editováno 08.08.2019 18:15:53

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

8.8.2019 v 18:51 | Nahoru | #5
Tady je postup na seřízení karburátorů. Stejné karbce jako na gs 500.

http://suzuki-dr-big...z.cz/mikuniBST33.php

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

11.8.2019 v 18:49 | Nahoru | #6
Kluci diky moc za nazory, ale uz fakt nevim.. Karbeci jsou tam zrepasovany. Dela to i s dalsima, ktery jsem nekde vyhrabal.. Prechlastava se jen levy valec v pripade, ze zapojim podtlakovou hadicku na ventil - v poloze ON, nebo kdyz ji ucpu prstem. Vyvod na podtlak na pravem karbecu je zaslepeny.
Zajimave je, ze pokud mam otevreny sytic,tak je to v cajku a bezi jak ma.. I s ucpanou hadickou podtlaku.. Pokud ale stahnu sytic, prechlasta se..

(reakce na) Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

11.8.2019 v 23:29 | Nahoru | #7
LiborFJ> A když hodíš špunt na levý podtlak a hadičku na pravý, co se stane?

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

12.8.2019 v 01:22 | Nahoru | #8
Pises ze ti zaplavuje lavy karburator do ktoreho je tusim zapojena podtlakova hadicka. Napada ma len ci nemas poskodenu membranu alebo cele teleso toho ventilu a nejde ti benzin skrz tu podtlakovu hadicku do toho karburatora a tym ho zaplavi

Skus mozno nejakou striekackou vytvorit podtlak na tej podtlakovej hadicke na polohe ON a sledovat ci nenasava aj benzin

Naposledy editováno 12.08.2019 01:37:44

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

13.8.2019 v 21:59 | Nahoru | #9
Kluci,
1, tak na pravy karbec hadicka napojit nejde, je zaslepeny na pořád..
2, zkousel jsem vyradit paliv. kohout, tzn. Napojil jsem infuzi primo na karbec a nechal podtlak hadicku “dýchat“ .. Ale kdyz ji ucpu prstem, prechlasta se karbec a motor se udusi..
Nevim, pletu se?..ale nemelo by to byt tak, ze kdybych vyradil podtlak. hadicku na levem karbecu (stejne jako na pravem) a dal tam normalni benzin. kohout, tak by to melo fungovat??
Uz fakt nevim a jsem ve stavu, ze mam pocit, ze to je nejaka hrozna "čičovina" a ja nad tim akorat moc premyslim..

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

13.8.2019 v 22:33 | Nahoru | #10
A jak děláš synchro, když máš napořád zaslepený podtlak?
Ještě zkus dát tu hadičku třeba o polovinu délky prodlouženou. Nebo do ní něco strčit na straně karburátoru, co ji úplně neucpe. Mám pocit, že jsi se na volnoběh nějak sladil a stojaté vlnění v hadičce ti rozpumpuje karbec.
Edit: ze stejného důvodu nasaď ventilační hadici na tu horní propojku, zkus jestli je to průchozí do obou karbeců.

Naposledy editováno 13.08.2019 22:42:49

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

14.8.2019 v 11:41 | Nahoru | #11
Když vezmeš lahev s benzinem a napojíš jí přímo do karburátoru přes hadičku,aby tam benzín tekl v podstatě pořád, tak se stane co? (lahev musí mít dírku nahoře,aby nebyla v podtlaku. Hladiny se ti zastaví obě nebo jedna stoupá? A nemusíš ani startovat.

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

14.8.2019 v 13:27 | Nahoru | #12
Lahev s benzinem ma dirku, pouzivam ji na synchro..je povesena u stropu..kdyz ji napojim a pustim benzin kohoutkem z lahve, naplni se karbeci, zavrou ventilky..motorka normalne startuje a bezi..
Je pravda, ze jsem serizoval karbeci bez zapojene hadicky na podtlak kohout..ale! Kdyz jsem nasadil karbeci z jine motorky, ktere nejsou nijak serizene, motor chytl na drb, ale dela to to same..
Na podtlaky to ma vyvody na vicka membran..

Suzuki GS 500e - zapojení karburátorů

14.8.2019 v 14:16 | Nahoru | #13
A jak bys to synchro udělal,když bys měl tu hadičku napojenou na ventil? Není možný,že jsi díky tomu nastavil extremní bohatost na tom jednom válci? Máš určitě O kroužky i podložky v těch šroubech bohatosti?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 30 Dnes v 06:47 MedWed
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 Včera v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist