Osobně bych ocenil tu první variantu, trošku víc výkonu a bezdušová kola (ať už je to jakkoliv proti hardcore around the world použití).
První kusy by prý měly být v ČR dealerstvích už letos v září ! Ví někdo něco víc?
Bude větší?
Bude stejná?
Ať vybírám, jak vybírám, ideální motorka není a už Afry mi vadí vlastně jen ta dušová kola. Protože to vidím z 99% na silnice. Teď jsou Afriky za dobré peníze, tak vzít teď novou 1000 nebo počkat do zaří na novou 1100 ... odhaduju ale, že bude velká a že bude za 399tis ...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Jsem se na těch duších nějak zasekl, to uznávám . Třeba zbytečně.
Je to i v kombinaci s penězma....který jsem řekněme ochotnej dát. Víc to řešit nechci. Ale 310-320 za Afriku mi přijde tak nějak .. když na ní hodim kufry a padáky, budu tam za 370, to už se mi moc nelíbí. Za stejné peníze je ve stejné výbavě XC malej Tigr, kterej jede hůř, je líp vybavenej (tablet, WP, ...), ale tolik se mi nelíbí, jakože Triumph mám rád. Ve stejném stavu BMW1250 bude za 560 a to FAKT NE. Ve stejné konfiguraci velkej Strom 320tis .. to je zajímavé. Ale líbí se mi míň o víc než 50tis
Taky se může stát, že se na to zase vyseru a nechám to na jaro. Ale nějak jsem se zařekl, že už začínám bejt starej a chci si ještě něco užít, někam se kurwa konečně podívat a to má taky svojí hodnotu. A nebo se hecnu, nebudu nic řešit, koupím a uvidí se ... prodat to jde a je to jen o nějakém prodělku případně.
Naposledy editováno 01.08.2019 09:35:53
Animals21 píše: .....Ale ty současné KTM motory stále vycházejí z původního 950 a nějak překvapivě jsou na něm psaný pořád delší servisní intervaly, než měl ten původní, což je mi dost podezřelé.....
Ještě se vyjádřím k tomu: No nevím, zrovna bych ani neřekl, že současné velké motory od KTM vycházejí stále z 950. Moje 990 ano, ta je převrtaná a má vstřik místo karbeců. No a já mám pořád interval 7500 km malý/15000 km velký servis.....Ale ty nové motory, už bych řekl, že s tím mají pramálo společného. A intervaly si přece můžeš sám vždycky zkrátit. Já bych třeba i na nové Kátě olej měnil klasicky co sezónu a max. co 10 tis., i když já už teď ani zdaleka takové nájezdy nemám. Prostě olej je základ, tam bych na nějakých 15 tis., či kolik mají předepsáno, rozhodně nešel, ale ostatního bych se asi nebál. Jednou bych v záruce (snad ) vyměnil budíky/displej a pak věřím, už by byl klid
Edit: Tak jsem rád, že kolega výše mou domněnku potvrdil
Naposledy editováno 01.08.2019 10:38:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 38 | 9.12.2023 v 20:08 Davidrak |