Osobně bych ocenil tu první variantu, trošku víc výkonu a bezdušová kola (ať už je to jakkoliv proti hardcore around the world použití).
První kusy by prý měly být v ČR dealerstvích už letos v září ! Ví někdo něco víc?
Bude větší?
Bude stejná?
Ať vybírám, jak vybírám, ideální motorka není a už Afry mi vadí vlastně jen ta dušová kola. Protože to vidím z 99% na silnice. Teď jsou Afriky za dobré peníze, tak vzít teď novou 1000 nebo počkat do zaří na novou 1100 ... odhaduju ale, že bude velká a že bude za 399tis ...
Ten v tom videu to mohl ustát, možná nějak zazmatkoval.
EDIT: Jo taky není na škodu dát zesílené duše. Ale jak tu už jiní píšou jsou dnes i lepší věci.
Naposledy editováno 01.08.2019 16:58:22
Docela jsem zvedavy, jak prekopou AT, aby ji marketingove dostali jak o tridu niz (850), tak i vys (1100). Ze by zkusili jit cestou Nemcu a jejich osmistovkovych boxeru?
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Takze Honda chce pouzit stejny ram, stejny zaklad motoru, vykon nekam moc honit nemuze, protoze 1100 bude jen malicko vys nez soucasna 1000, takze zbyva jen bodovat cenou. Treba 299? To neni moc daleko od soucasne AT1000 za 320 (310).
U 1100 opet stejny ram, + 5koni, +7Nm (myslim), -2kg, vetsi nadrz, bezdusaky ... Otazka je, jak bude velka. Jestli jako v mem uvodnim prispevku, tak pro me je mimo. A to asi bude, potrebuji udelat malou a velkou. Jakou daji cenu? Pocital bych jako ATAS pred slevou, tzn. 379tis? Nebo zkusi mirit (ne strilet) tam, kde je velkej Tigr a GS? Takze 400?
Kazdopadne se pocita s lepsi vybavou, cetl jsem spekulace o displeji, tempomatu, uz nevim ....
Animals21 píše: Ty mě snad přesvědčíš Teď vážně, uveze to dva lidi? Zdá se mi to malé. Pro jednoho věřím, že to je bomba :) a cenově je to taky dost rozumné, hned mi nabídli po telefonu slevu
Přesvědčovat tě nechci, ani nepotřebuju... ale ta motorká má své plusy a celkem jsem roky nebyl z ňákého stroje tak "vyplesklej" kdybys chtěl, klidně někdy navečer zavolej a můžem o motorkách podebatit.... pokud už nenajdeš číslo, napiš a obratem pošlu.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Dave> tohle mam uz nejak osefovany ..... ale diky za pripominku
Animals21 píše: Petardak> jako vzdy diky za pokec ne ze bych to mel ted jasnejsi
Dave> tohle mam uz nejak osefovany ..... ale diky za pripominku
No ošefovaný, to mít můžeš...... ale ber v potaz že na to hned nemusi být všechno přislušenství. Vše bude jinak a malej výběr...
Vůbec ti nezavidím výběr. Nová bude drahá, starší zase stará.....no držím palce.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Co se nové týká - malá bude podle mě mimo. Velká bude drahá a i když mě bude mrzet, že bude mít spoustu pozlátka, který dobře vypadá (displej např.), tak pro moje použití to cenu neospravedlňuje, respektive neobhajuje. Jen je blbý kupovat svým způsobem výběhovej model. I když tohle vidím přesto všechno spíš jako facelift a ne nové modely. Nicméně rozhodnutej nejsem a zejtra se pojedu mrknout na 790 adventure, snad jim nepobleju podlahu, něco tak odpornýho jsem dlouho neviděl a hned vedle je Šukluky .. tak hodim voko na Stroma litra, teď v akci v 3x kufr a výbavou za 320. Ať mám nějaké porovnáníčko.
PS: pak je ještě možno se vysrat na princeznu a popřemýšlel bych o Multošce 1200 (1260? ), ale protože jsem obklopen tlučhuby, který akorát slibujou a pak se nikam nejede, tak je mi příjemnější cestovat s buchtou ve dvou, než úplně sám. A vylítat se můžu na dědečkovi Speed Triplovi, on pořád umí pelášit
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Dejf_cz píše: Naopak by malá mohla dávat smysl, pokud nebude mít oproti litru propastný rozdíl ve výkonu a zároveň bude mít rozumnou váhu. A za jiný displej bych se taky nezlobil, stávající je děs
Jako že 850 bude jednosic s motorem bez spodku???
Animals21 píše: 800 boxery se moc nechytly a neni se co divit - prakticky stejna vaha, nizsi vykon a cena ne o moc nizsi. Takze to spojilo akorat vsechny nevyhody. Multistrada 950 je to same (-20kW, -30Nm, -4kg ..nebo tak nejak), ale zas se da poridit za 350tis.
Takze Honda chce pouzit stejny ram, stejny zaklad motoru, vykon nekam moc honit nemuze, protoze 1100 bude jen malicko vys nez soucasna 1000, takze zbyva jen bodovat cenou. Treba 299? To neni moc daleko od soucasne AT1000 za 320 (310).
U 1100 opet stejny ram, + 5koni, +7Nm (myslim), -2kg, vetsi nadrz, bezdusaky ... Otazka je, jak bude velka. Jestli jako v mem uvodnim prispevku, tak pro me je mimo. A to asi bude, potrebuji udelat malou a velkou. Jakou daji cenu? Pocital bych jako ATAS pred slevou, tzn. 379tis? Nebo zkusi mirit (ne strilet) tam, kde je velkej Tigr a GS? Takze 400?
Kazdopadne se pocita s lepsi vybavou, cetl jsem spekulace o displeji, tempomatu, uz nevim ....
Ono to neni jen o číslech - vezmi ostrou 450 a 2t 300 - obe budou mit stejnou hmotnost, ale kdyz se rozjedes tak maj uplne jine chování, vetsi motor = rotuje tam vetsi setrvačník a pri jízdě je to opravdu hodne znat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Animals21 píše: Dnešek jsem věnoval tomu, že jsem si prošel motorky cca od 100tis nahoru - cestovní a cestovní endura. No a po celém dnu čtení jsem tam, kde před měsícem, dvěma, třemi. Každá motorka má něco a u mnohých jsou to věci, které nekousnu. V kombinaci s požadavky jsem víceméně skončil opět u AT. Z nouze ctnost
Co se nové týká - malá bude podle mě mimo. Velká bude drahá a i když mě bude mrzet, že bude mít spoustu pozlátka, který dobře vypadá (displej např.), tak pro moje použití to cenu neospravedlňuje, respektive neobhajuje. Jen je blbý kupovat svým způsobem výběhovej model. I když tohle vidím přesto všechno spíš jako facelift a ne nové modely. Nicméně rozhodnutej nejsem a zejtra se pojedu mrknout na 790 adventure, snad jim nepobleju podlahu, něco tak odpornýho jsem dlouho neviděl a hned vedle je Šukluky .. tak hodim voko na Stroma litra, teď v akci v 3x kufr a výbavou za 320. Ať mám nějaké porovnáníčko.
PS: pak je ještě možno se vysrat na princeznu a popřemýšlel bych o Multošce 1200 (1260? ), ale protože jsem obklopen tlučhuby, který akorát slibujou a pak se nikam nejede, tak je mi příjemnější cestovat s buchtou ve dvou, než úplně sám. A vylítat se můžu na dědečkovi Speed Triplovi, on pořád umí pelášit
Píšeš vybehovy model je blbe kupovat, já bych to viděl opačně, už to mají nějak vychytané a funguje to, kontrola trakce už funguje lépe, dráty sou ok atp, viděl bych to spíš jako výhodu a teď ještě za zvýhodněnou cenu včera sem byl na projizdce s obyc afrou a šel bych do obyc, ATas mě přijde o poznání větší, vyšší, pro tebe co nebude jezdit dálky po sotolinach atp nemá asi ani smysl
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Hmm, obyčejná Afrika se mě dost líbí, vždycky se mě líbila i ta stará.
99% bude taky silnice. Aktuálně mám malýho Versyse, a ten vyšší a pohodlnější posez mě vyhovuje. Navíc nechci dávat 300t a víc, takže bazar (do 200t by to byl ideál, 250t bych možná taky ješte přežil).
Nabízí se možnost zůstat u Versyse a vzít 1000, jenže váha ... na mou postavu je to asi už dost těžký, mám 183cm, ale jen 68kg Navíc se mě líbí až ten model s těma dvěma světlama a ten stojí dost.
Tiger 800 se dá sehnat v prvních ročnících do 200t, silniční Tiger 1050 taky. BMW 800? nevím, ale z nějakýho neznámýho důvodu se tomu vyhýbám. KTM 1050 je málo 1190 a 1290 jsou pro mě zbytečný.
Další možnost počkat na mírně jetou KTM 790, či V85TT, nebo T700... počkat na novou 850...?
Řekl bych že to je neřešitelnej problém
Já akorát neřeším dušový kola...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
jirka-mz píše: jenže 320 stojí základ, jak už tady zaznělo, a ještě to není oficiální cena.
No jo, ted tady na m.cz psali, ze kdyz do nove AT AS, neprisypes jeste kilo navic na doplnky, tak diky nedostatecne vybave neni schopna dojet ani od prodejce k tobe domu,,,
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Jde mi o to, jestli se vyplatí koupit levněji pod 290 u šedého dovozce a nebo případně s doplňky u autorizovaného prodejce.
Díky za odpovědi, klidně do SZ.
vilemx píše: No jo, ted tady na m.cz psali, ze kdyz do nove AT AS, neprisypes jeste kilo navic na doplnky, tak diky nedostatecne vybave neni schopna dojet ani od prodejce k tobe domu,,,
Doplňky za sto tisíc..... Kdyby si rovnou půjčili ATAS tak ten ty věci má v základu a jen by koupili boční kufry. Kupovat v Hondě doplňky za sto tisíc je sebevražda.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
hlavní stojan jsme si koupil tady na fóru za 1999, - samozřejmě lepší než ten se segerkovou pojistkou na který byla svolávačka, padáky od RD moto za pár tisíc a kufr s plotnou od Milana Hejtmánka (Alu milánek) v kvalitě a dílenském zpracování, jaké se hned nevidí
100 tisíc je nesmysl
v tajwanu nebo na ebay se dají sehnat další doplňky které prodává touratech nebo SW motech, bez jejich loga, za zlomek jejich ceny...větší stupačky, rozšíření opěrky bočního stojánku, rozšíření páčky zadní brzdy, bršny do padák atd... atd...za 100 tis bych toho nakoupil tolik že by byla motorka jako vánoční stromek
Naposledy editováno 03.08.2019 14:38:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Naposledy editováno 03.08.2019 14:29:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Naposledy editováno 03.08.2019 14:33:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 38 | 9.12.2023 v 20:08 Davidrak |
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | rst1467 | 20 | 10.4.2023 v 16:02 Sema |