mám horneta r.v. 2003 a mam takovey menši problem. Když zmačknu před rozjezdem spojku a kopnu tam jedničku (sešlápnu řadičku a on tam skočí kvalt) tak mi mašina cukne, ne moc, ale cukne a tak nezdravě to cvakne. Totéž se děje když už jedu na jedničku a kopnu tam dvojku. Prostě je tam to divné "cvak"
Když pak jedu na vyšší kvalty tak už to nedělá. Zkoušel jsem to když byla mašina studená, když už byla zahřátá ale furt je to stejný ... přijde mi že je blbě seštělovaná spojka.
Nic méně jsem měl předtím motorku a ta to dělala taky tak nevim jestli to mám řešit nebo se na to vysrat, ale kámoš má Nduro BMW a tam mu ty kvalty padají pěkně potichu a bez cukání.
Dík za radu :)
M&S
Prevodovku BMW neumim popsat, polopate je ozubeni jakoby do vrtule. Je to mnohem drazsi na vyrobu, tot vse.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet - spojka a razeni kvaltu
co muzu akorat poradit, tak zkus pri tom razeni z 1 na 2 mackat spojku jeste kdyz mas trosku plynu (jakoby zaroven s ubiranim). kdyz sem to dobre vychytal, tak slo radit krasne bez klapnuti
nechci zbytečně zakládat nové téma tak píšu sem.Pořídil jsem si postarší Hondu CB600F Hornet r.v.2005.Na tachu 25tis což stejně je kravina a nevěřím tomu ani náhodou.Je docela vzhledově ve stavu nic moc ale funguje.Chtěl bych jí dát celkově do dobrého stavu a vdechnout jí druhej dech.
Mám ale jeden problém.Motor sám o sobě táhne pěkně a ochotně a ani nic výraznýho ze zvuků nevyluzuje.Co mě ale trápí je hlučná převodovka.Pokuď motor nechám se točit při neutrálu,tak je v převodové skříni slyšet takový valivý zvuk od převodů.Při zmáčknutí spojky se hluk celkového projevu motoru snad o polovic sníží.Je tohle u této staré motky běžný projev,nebo je něco špatně v převodovce?Že by ložiska na hřídeli,co je na ní nasazen spojkový koš,by to měla již za sebou??Jinak řazení v pohodě funguje na všechny rychlosti.Až seženu těsnění víka spojky tak to rozdělám a mrknu aspoň na tu spojku a na vstupní hřídel.Díky předem za odpověď.